DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali je frustrovaný: Ferrari mohlo skončit druhé, Massova penalizace byla přísná

Šéf Ferrari je frustrovaný kvůli tomu, že se jim nepodařilo vybojovat druhé místo v šampionátu konstruktérů. Trest pro Felipeho Massu v podobě průjezdu boxy navíc byl podle něj příliš přísný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Domenicali je frustrovaný: Ferrari mohlo skončit druhé, Massova penalizace byla přísná

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 27.11.2013 08:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Loqenc (Hlasovalo 12 lidí) 26.11.2013 09:19
Dostal varovaní a stejně tam znovu jezdil, tak… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 26.11.2013 09:04
Tak jsem se na ten závod včera podíval podruhé a… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 26.11.2013 10:26
Na "kdyby" se v F1 nehraje. Kdyby… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

37.188.224.XXX
Podle tohoto
[odkaz na stránku]
Massovi neudělali o jednu zastávku víc než Alonsovi, měli oba po dvou pitstopech. Akorát Massovi divně rozložili délku stintů a na poslední mu nazuli media. Ovšem jestli by to Massa zvládl s jednou zastávkou, to je v nebesích. Sutil startoval na tvrdých a tím trochu eliminoval problémy s těžkým autem po startu. Di Resta je tak jediný, kdo tu zmiňovanou strategii zvolil a zvládl - ale myslím, že ten startoval (narozdíl od Massy) na nových pneu a mohl tak první stint o pár kol prodloužit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

95.105.168.XXX
Kazdopadne som chcel zdoraznit skor to, ze rýchlosť nemali nie len na RB ale ani na McLaren...tento rok dobry štart a opäť nestihaju nie len RB ale ani Mercedes a Lotus v mnohých pripadoch

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

78.157.160.XXX
Tak ještě jednou výklad FIA, který zaslala týmům:
[odkaz na stránku]
Bílou čáru oddělující nájezd do boxů (A-B na obrázku) přejíždět mohli, úsek C-D už všemi čtyřmi nikoliv. Nebylo na tom nic přepvapujícího (pokud se nějaký tomtom nezačal dívat na F1 až v Brazílii).
Massa dostal trest zcela zaslouženě, výklad FIA znal, dostal od FIA několikrát varování během závodu, tým mu to předal - a ten ignorant brazilský to stejně přejížděl - a ještě měl tu drzost FIA nadávat. Nikdo jiný tohle třikrát neudělal, občas někdo, po varování si dávali pozor.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

rock

46.33.96.XXX
Je otázka, jak by se k tomu Lewis vyjadřoval, kdyby to označili za závodní incident nebo dokonce za Bottasovu vinu. Jednou ten trest dostal, není proti němu odvolání, tak nemá důvod nějak moc vyskakovat. Lewis už má svoje roky a víc rozumu, než když začínal.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
To je totéž, co jsem se dával před chvílí. Je to totiž tak, že bílou čáru na vjezdu do boxů klidně můžeš přejet i všemi koly, ale musíš se stihnout vrátit před tou šrafovanou částí. Což se FM nepovedlo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

89.29.72.XXX
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
Máš to níže, ty výmysle.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
A že jsi to ty, tak jsem ti to i našel. Očekávám omluvu a příště prosím nejdříve ověřovat své dojmy a až potom osočovat ostatní.

[odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.227.XXX
prosimťa pekne - trestalo sa za prejdenie čiary oddeľujúcej vjazd do boxov /všetkými štyrmi kolesami/ a nie za prechádzanie cez zebru

ale vysvetľuj si to ako chceš - preto tvoj výmysel

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
Výmyslu? Tak si to najdi. Dokonce i přímo v přenosu, když byla FM oznámena penalizace, zařadila režie opakovaný záběr právě tohoto prohřešku. To, že jsi něco nebyl schopen zaznamenat ještě neznamená, že to tam nebylo.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
Pardon, pardon... jsem slepej...12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.23.219.XXX
Co jsem koukal na LT, tak Massa po trestu rezignoval a závod jenom dojel...
A pokud by jel za Alonsem,tak by ho asi pustil. Co by to pro Massu znamenalo není třeba řešit...
V tom si myslím,že je rozdíl mezi Alonsem ,Šumákem a Vetlem

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.135.219.XXX
gratulujem ku krásnemu výmyslu.

Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 0 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
Leda pokud by byli fandové Lewise - vždyť on sám po závodě řekl, že kolizi způsobil, takže tady není moc co řešit.

Pepan: Jasně, však jsem také dal to kdyby do uvozovek. Jen jsem reagoval na rockovy počty, že dopadnout to pro Ferrari dobře, na konečném pořadí by se nic nezměnilo, což není úplná pravda. Teoretická možnost, že by Ferrari vybojovalo zpět druhé místo v PK tu byla a dokonce mohl být Massa doma na bedně, což by bylo skvělé. Ale ano, byla to jeho chyba a za chyby se musí platit. Ferrari si rovněž za impotenci při vývoji v 2. půli sezóny moc podpory nezaslouží...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

188.120.195.XXX
neTREstalo 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
Za něco, co se nikdy nestalo? Tak tohle je směšné...

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

85.71.36.XXX
Tam ovšem nešlo o přejetí čáry, ale o přejíždění šrafované části trati.

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Najdi si v článcích kdo a kdy měnil gumy. Massovi udělali o jednu zastávku víc než Alonsovi. Klidně by na těch tvrdších dojel do cíle. Díky tomu sice pojistili Alíkovi titul vícemistra v jednotlivcích, ale ztratili v týmech. A ty body jim po Brazílii chyběly.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.227.XXX
min. 2x prešiel tu čiaru všetkými kolesami vrteľ /na začiatku pretekov a tiež úplne na konci/
a tiež Weber /dostal aj varovanie a na konci pretekov znovu/

tychto bolo vidieť krásne v priamo prenose

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jako

jako

46.135.28.XXX
Tak se podivej podruhe i na zavod v Abu Dhabi...nechapu jak nekdo muze rict ze Ferrari nejak Massu odsunulo za Alonsa...Problem vseho bylo ze Felipe se zasekl dele za Hamem a Vergnem..Kdyby je predjel rychleji,Alo by vyjel za nim..Skoda pro Massu ze v Abu se dost tezce predjizdi..A Alovi pomohl i ten drsnej manevr pri vyjezdu z pitu..kdyby ubral vyjel by taky az za dvojici Ver ,Mas..

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama