DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali je frustrovaný: Ferrari mohlo skončit druhé, Massova penalizace byla přísná
Šéf Ferrari je frustrovaný kvůli tomu, že se jim nepodařilo vybojovat druhé místo v šampionátu konstruktérů. Trest pro Felipeho Massu v podobě průjezdu boxy navíc byl podle něj příliš přísný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali je frustrovaný: Ferrari mohlo skončit druhé, Massova penalizace byla přísná
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
08:53 27.11.2013 37.188.224.XXX
Podle tohoto
[odkaz na stránku]
Massovi neudělali o jednu zastávku víc než Alonsovi, měli oba po dvou pitstopech. Akorát Massovi divně rozložili délku stintů a na poslední mu nazuli media. Ovšem jestli by to Massa zvládl s jednou zastávkou, to je v nebesích. Sutil startoval na tvrdých a tím trochu eliminoval problémy s těžkým autem po startu. Di Resta je tak jediný, kdo tu zmiňovanou strategii zvolil a zvládl - ale myslím, že ten startoval (narozdíl od Massy) na nových pneu a mohl tak první stint o pár kol prodloužit.
[odkaz na stránku]
Massovi neudělali o jednu zastávku víc než Alonsovi, měli oba po dvou pitstopech. Akorát Massovi divně rozložili délku stintů a na poslední mu nazuli media. Ovšem jestli by to Massa zvládl s jednou zastávkou, to je v nebesích. Sutil startoval na tvrdých a tím trochu eliminoval problémy s těžkým autem po startu. Di Resta je tak jediný, kdo tu zmiňovanou strategii zvolil a zvládl - ale myslím, že ten startoval (narozdíl od Massy) na nových pneu a mohl tak první stint o pár kol prodloužit.
Jens
22:02 26.11.2013 78.157.160.XXX
Tak ještě jednou výklad FIA, který zaslala týmům:
[odkaz na stránku]
Bílou čáru oddělující nájezd do boxů (A-B na obrázku) přejíždět mohli, úsek C-D už všemi čtyřmi nikoliv. Nebylo na tom nic přepvapujícího (pokud se nějaký tomtom nezačal dívat na F1 až v Brazílii).
Massa dostal trest zcela zaslouženě, výklad FIA znal, dostal od FIA několikrát varování během závodu, tým mu to předal - a ten ignorant brazilský to stejně přejížděl - a ještě měl tu drzost FIA nadávat. Nikdo jiný tohle třikrát neudělal, občas někdo, po varování si dávali pozor.
[odkaz na stránku]
Bílou čáru oddělující nájezd do boxů (A-B na obrázku) přejíždět mohli, úsek C-D už všemi čtyřmi nikoliv. Nebylo na tom nic přepvapujícího (pokud se nějaký tomtom nezačal dívat na F1 až v Brazílii).
Massa dostal trest zcela zaslouženě, výklad FIA znal, dostal od FIA několikrát varování během závodu, tým mu to předal - a ten ignorant brazilský to stejně přejížděl - a ještě měl tu drzost FIA nadávat. Nikdo jiný tohle třikrát neudělal, občas někdo, po varování si dávali pozor.
rock
20:28 26.11.2013 46.33.96.XXX
Je otázka, jak by se k tomu Lewis vyjadřoval, kdyby to označili za závodní incident nebo dokonce za Bottasovu vinu. Jednou ten trest dostal, není proti němu odvolání, tak nemá důvod nějak moc vyskakovat. Lewis už má svoje roky a víc rozumu, než když začínal.
zeto
20:19 26.11.2013 85.71.36.XXX
A že jsi to ty, tak jsem ti to i našel. Očekávám omluvu a příště prosím nejdříve ověřovat své dojmy a až potom osočovat ostatní.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
anonym
18:05 26.11.2013 188.120.195.XXX
Leda pokud by byli fandové Lewise - vždyť on sám po závodě řekl, že kolizi způsobil, takže tady není moc co řešit.
Pepan: Jasně, však jsem také dal to kdyby do uvozovek. Jen jsem reagoval na rockovy počty, že dopadnout to pro Ferrari dobře, na konečném pořadí by se nic nezměnilo, což není úplná pravda. Teoretická možnost, že by Ferrari vybojovalo zpět druhé místo v PK tu byla a dokonce mohl být Massa doma na bedně, což by bylo skvělé. Ale ano, byla to jeho chyba a za chyby se musí platit. Ferrari si rovněž za impotenci při vývoji v 2. půli sezóny moc podpory nezaslouží...
Pepan: Jasně, však jsem také dal to kdyby do uvozovek. Jen jsem reagoval na rockovy počty, že dopadnout to pro Ferrari dobře, na konečném pořadí by se nic nezměnilo, což není úplná pravda. Teoretická možnost, že by Ferrari vybojovalo zpět druhé místo v PK tu byla a dokonce mohl být Massa doma na bedně, což by bylo skvělé. Ale ano, byla to jeho chyba a za chyby se musí platit. Ferrari si rovněž za impotenci při vývoji v 2. půli sezóny moc podpory nezaslouží...
Pepan
15:23 26.11.2013 89.24.157.XXX
Najdi si v článcích kdo a kdy měnil gumy. Massovi udělali o jednu zastávku víc než Alonsovi. Klidně by na těch tvrdších dojel do cíle. Díky tomu sice pojistili Alíkovi titul vícemistra v jednotlivcích, ale ztratili v týmech. A ty body jim po Brazílii chyběly.
jako
12:38 26.11.2013 46.135.28.XXX
Tak se podivej podruhe i na zavod v Abu Dhabi...nechapu jak nekdo muze rict ze Ferrari nejak Massu odsunulo za Alonsa...Problem vseho bylo ze Felipe se zasekl dele za Hamem a Vergnem..Kdyby je predjel rychleji,Alo by vyjel za nim..Skoda pro Massu ze v Abu se dost tezce predjizdi..A Alovi pomohl i ten drsnej manevr pri vyjezdu z pitu..kdyby ubral vyjel by taky az za dvojici Ver ,Mas..
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek