DISKUZE K ČLÁNKU Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Fernando Alonso byl po včerejší Velké ceně Abú Zabí převezen na kontrolu do nemocnice kvůli velkému přetížení, které zaznamenal jeden ze senzorů v jeho voze Ferrari F138.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 05.11.2013 13:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 04.11.2013 11:12
Pouhých 15G stačí. Na skvělý herecký výkon.12 »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 04.11.2013 13:09
absťák Sakra, už jsem strašně dlouho nečetl, jak… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 04.11.2013 13:05
:-) Jak se cítite, ptá se doktor ? "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

anonym

178.23.219.XXX
si pleteš osobák a formuli...

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Aha, takže v Abú před zatáčkou č. 8 na konci 1,2km dlouhé rovinky před pomalou šikanou (viz odkaz výše) nebrzdí tak prudce, jak jen to je možné? A co jinak v Bohnicích, strava dobrá? 11

+ 9 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Až si jednou uděláš řidičák, tak si na vlastní kůži můžeš vyzkoušet brždění před zatáčkou tak, abys ji dokázal projet rychle a pak někde na rovince pořádně sešlápnout brzdu nadoraz a uvidíš sám, že rozdíl je více než znatelný.

+ 0 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Asi. 04 Ke štěstí by mi ještě chybělo aspoň jedno podobné prohlášení od Vettela. Ale musím uznat, že by v jeho případě vyznělo asi trochu divně. 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Copak, PR chvalozpěvů na božského Vettela je pořád málo, tak potřebuješ náhradu? 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Jestli si myslíš, že při zablokovaných kolech na ně působí větší přetížení než při "přibrždění před zatáčkou" - jako například před číslem 5 na odkazu, který ti uvedl kolega výše, tak budu upřímně velmi rád, když se o žádné přesvědčování pokoušet nebudeš.

+ 9 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Přibrždění před zatáčkou vypadá opravdu trochu jinak, než zablokování všech čtyřech kol.
Jestli tohle nejsi schopen pochopit, přesvědčovat Tě nebudu.

+ 0 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Můžu tě ubezpečit o tom, že více než 6 G při brzdění nedokáže - je to v současnosti na hranici fyzikálních možností karbonového brzdového materiálů a adheze pneu. Jestli ty sis nečetl spíše něco o stíhačkách a teď se ti to plete. Přece si nemyslíš, že by v F1 piloti nebrzdili naplno nebo že by nezvládli ještě o trochu větší přetížení?

+ 10 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Tady došlo trochu k nedorozumění.
Já měl na mysli kolik G dokáže formule 1 na pilota udělat, když pořádně šlápne na brzdu tak, aby zastavil. Přece je logické, že v závodě nikdo běžně nešlajfuje. A kór né na dnešních sajrajtech, dyť by ty gumy nevydržely ani jedno celé kolo.

+ 0 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jens

109.81.245.XXX
Páni, ty seš trouba. Mrkni třeba sem a nečti pořád jen ten zelený blivajz: [odkaz na stránku]

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001385

uzivatel001385

89.103.251.XXX
Přetížení O tom, že to byla pěkná pecka nemá smysl pochybovat.
Zajímalo by mě, jaké zažil přetížení třeba takový Pepa Král, když se tenkrát proletěl. To muselo být také hodně pěkné.
[odkaz na stránku]

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

tom

85.237.227.XXX
K tomu co si napisal nieje co dodat - to hovori samo za seba s kym tu mame docinenia :-)

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.98.8.XXX
zachvilu prekona 7 nasobneho sumachera v druhych miestach

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nedávno jsem o přetížení četl nějaký článek a tam byly zcela jiné cifry.

+ 2 / − 16

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.98.8.XXX
fiat uz ani senzor nevie prilepit ale zato vedia felipeho povolat do boxov dat mu tvrde gumy aby mu pokazili preteky

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Dawes

212.80.67.XXX
Ty máš dost, víc jak 15G ? Přečti si něco přetížení a pak tady žvaň...Jinak byly doby, kdy v TV byla i grafika s přetížením, nikdy nebylo přesáhnuto víc jak 6g ne-li méně..

+ 14 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

212.80.67.XXX
Někomu se nerozsvítí nikdy...

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Při brzdění zažívají maximálně 6 G, nepleť to. Ten obrubník musela být dost pecka, když si uvědomíš, v jaké poloze jsou ve voze, jak funguje zavěšení a z jakých materiálů tu sedačku mají.

+ 18 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Na druhou stranu se mu (asi tím nárazem) konečně rozsvítilo, kdy jezdil hůře, než měl a než mu vůz umožňoval 03 [odkaz na stránku]

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
15 G je prd i při brždění absolvují piloti větší Géčka. A ten skok taky nebyl nijak zvlášť rekordní. Podobné vídáme teměř v každém závodě.

+ 4 / − 23

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama