DISKUZE K ČLÁNKU Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Fernando Alonso byl po včerejší Velké ceně Abú Zabí převezen na kontrolu do nemocnice kvůli velkému přetížení, které zaznamenal jeden ze senzorů v jeho voze Ferrari F138.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 05.11.2013 13:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 04.11.2013 11:12
Pouhých 15G stačí. Na skvělý herecký výkon.12 »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 04.11.2013 13:09
absťák Sakra, už jsem strašně dlouho nečetl, jak… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 04.11.2013 13:05
:-) Jak se cítite, ptá se doktor ? "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    89.24.215.XXX
    Tak nevím, desítky techniků a mechaniků a špatně přichycený senzor. Je to lajdácká práce a nedivím se, že Ferrari je tam, kde je.

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001385

    uzivatel001385

    89.103.251.XXX
    Přetížení O tom, že to byla pěkná pecka nemá smysl pochybovat.
    Zajímalo by mě, jaké zažil přetížení třeba takový Pepa Král, když se tenkrát proletěl. To muselo být také hodně pěkné.
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.98.8.XXX
    fiat uz ani senzor nevie prilepit ale zato vedia felipeho povolat do boxov dat mu tvrde gumy aby mu pokazili preteky

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    absťák Sakra, už jsem strašně dlouho nečetl, jak jsou jeho výkony lepší než jeho vůz. Už jsem z toho měl abstinenční příznaky. Takže díky za článek, už je mi zase dobře. 12

    + 10 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Na druhou stranu se mu (asi tím nárazem) konečně rozsvítilo, kdy jezdil hůře, než měl a než mu vůz umožňoval 03 [odkaz na stránku]

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Copak, PR chvalozpěvů na božského Vettela je pořád málo, tak potřebuješ náhradu? 03

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Asi. 04 Ke štěstí by mi ještě chybělo aspoň jedno podobné prohlášení od Vettela. Ale musím uznat, že by v jeho případě vyznělo asi trochu divně. 12

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    :-)
    Jak se cítite, ptá se doktor ?
    "Vzhledem k tomu, že nemáme druhé nejrychlejší auto, je druhé místo osobním vítězstvím", odpovídá Fernando
    Ten to cpe všem a za všech okolností :-)

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.98.8.XXX
      zachvilu prekona 7 nasobneho sumachera v druhych miestach

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        A na smrtelné posteli se bude zpovídat farářovi. Do toho Ferrari jsem kdysi neměl lézt. Pořád jsem byl druhej na největší plečce v poli :D

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Pouhých 15G stačí. Na skvělý herecký výkon.12

    + 12 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.237.227.XXX
      Po takom prrtazeni by som rad videl tvoj herecky vykon :-D

      + 13 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zbynek Havrda

        188.167.154.XXX
        aspon bol v mediach ked uz nevie zvitazit

        + 7 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        15 G je prd i při brždění absolvují piloti větší Géčka. A ten skok taky nebyl nijak zvlášť rekordní. Podobné vídáme teměř v každém závodě.

        + 4 / − 23

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          109.81.245.XXX
          Při brzdění zažívají maximálně 6 G, nepleť to. Ten obrubník musela být dost pecka, když si uvědomíš, v jaké poloze jsou ve voze, jak funguje zavěšení a z jakých materiálů tu sedačku mají.

          + 18 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Dawes

          212.80.67.XXX
          Ty máš dost, víc jak 15G ? Přečti si něco přetížení a pak tady žvaň...Jinak byly doby, kdy v TV byla i grafika s přetížením, nikdy nebylo přesáhnuto víc jak 6g ne-li méně..

          + 14 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Nedávno jsem o přetížení četl nějaký článek a tam byly zcela jiné cifry.

            + 2 / − 16

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              Páni, ty seš trouba. Mrkni třeba sem a nečti pořád jen ten zelený blivajz: [odkaz na stránku]

              + 10 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Tady došlo trochu k nedorozumění.
                Já měl na mysli kolik G dokáže formule 1 na pilota udělat, když pořádně šlápne na brzdu tak, aby zastavil. Přece je logické, že v závodě nikdo běžně nešlajfuje. A kór né na dnešních sajrajtech, dyť by ty gumy nevydržely ani jedno celé kolo.

                + 0 / − 15

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama