DISKUZE K ČLÁNKU Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)
Fernando Alonso byl po včerejší Velké ceně Abú Zabí převezen na kontrolu do nemocnice kvůli velkému přetížení, které zaznamenal jeden ze senzorů v jeho voze Ferrari F138.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
XR
14:41 04.11.2013 109.81.245.XXXMůžu tě ubezpečit o tom, že více než 6 G při brzdění nedokáže - je to v současnosti na hranici fyzikálních možností karbonového brzdového materiálů a adheze pneu. Jestli ty sis nečetl spíše něco o stíhačkách a teď se ti to plete. Přece si nemyslíš, že by v F1 piloti nebrzdili naplno nebo že by nezvládli ještě o trochu větší přetížení?-
-
XR
14:59 04.11.2013 109.81.245.XXXJestli si myslíš, že při zablokovaných kolech na ně působí větší přetížení než při "přibrždění před zatáčkou" - jako například před číslem 5 na odkazu, který ti uvedl kolega výše, tak budu upřímně velmi rád, když se o žádné přesvědčování pokoušet nebudeš.-
-
-
-
anonym
18:28 04.11.2013 78.157.160.XXXTy si pleteš spoustu věcí, mj. síly při brzdění (podél předozadní osy) s těmi vertikálními, přirozené s nárazovými. Samozřejmě že při nárazu můžeš mít třeba i 180G. Nikoliv při maximálním možném brzdění - sotva bys překonal 6 G, ani kdyby ses postavil na hlavu a odrážel ušima.-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
22:13 04.11.2013 78.157.160.XXXTaky si tak připadám. Nechápeš, že F1 už intenzivněji brzdit nemůže, než tomu je na konci těch dlouhých rovinek? Vždy dupnou maximálně na pedál, silou 160 kg.
Navíc max. přetížení přitom dosahují hned na začátku toho brzdění, G pak slábne při zpomalování. Více než 6 G současné vozy mimo kvalifikaci nevyvinou ani náhodou!-
Ferda
22:29 04.11.2013 46.47.176.XXXJenže vůbec nikdo tady nebere v úvahu další okolnosti. Vůz je na závod nachystán tak, aby se především optimálně zahřívaly gumy a ještě něco zůstalo i pro KERS. Přitom se nastavení v průběhu závodu mění podle opotřebení gum a samozřejmě i podle jiných kritérií. Třeba podle opotřebování brzd. To znamená, že maximální brzdný účinek musí být nějakým způsobem rozložený tak, aby byl prospěný pro celý průběh závodu, a né pouze na docílení nějakého rekordu.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek