DISKUZE K ČLÁNKU Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Fernando Alonso byl po včerejší Velké ceně Abú Zabí převezen na kontrolu do nemocnice kvůli velkému přetížení, které zaznamenal jeden ze senzorů v jeho voze Ferrari F138.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Senzor přetížení byl ve Ferrari špatně uchycen, Alonsův náraz nepřesáhl ani 15 G (aktualizace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 05.11.2013 13:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 12 lidí) 04.11.2013 11:12
Pouhých 15G stačí. Na skvělý herecký výkon.12 »
» Mike17 (Hlasovalo 10 lidí) 04.11.2013 13:09
absťák Sakra, už jsem strašně dlouho nečetl, jak… »
» mi88ki (Hlasovalo 7 lidí) 04.11.2013 13:05
:-) Jak se cítite, ptá se doktor ? "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                                • anonym

                                                  78.157.160.XXX
                                                  ty čísla máš z kvaldy, kdy je důležitý výkon na jedno kolo.. opotřebení brzd je během závodu zanedbatelné. Max. brzdný účinek je rozložený vždy tak, aby brzdila maximálně všechna 4 kol. Mel si co chceš, ale gumy více než 6 G při brzdění určitě nepřenesou.. pak se blokujou, a s tím je brzdění horší (přetížení nižší). Ty jsi asi beznadějný případ, furt dookola omíláš stejný nesmysl. Jestli to neděláš schválně, tak jsi fakt id...

                                                  + 3 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                            • tom

                                              85.237.227.XXX
                                              ano rozhodne áno môže to byť pri brzdení o mnoho viac ako 6G
                                              ale jedine pri brzdeni o stenu, kotvou alebo inou formou brzdenia - rozhodne nie štandardne.

                                              maš pocit, že keď brzdia z maximalky na nejakej rovine do pomalej zakruty - tak iba šteklia brzdový pedál?

                                              + 5 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                • XR

                                  78.157.160.XXX
                                  Evidentně fyzice a motorsportu nerozumíš, hlavně že máš tu drzost básnit o dokladu, který jsi ty nikdy neviděl.

                                  100 G je můžeš klidně přežít, záleží, na jak dlouho jsi takovému přetížení vystaven, na směru, místu a poloze těla. Takové přetížení je při nárazech piloti při závodech často přežívají. Keny Bräck například při nehodě v IRL v roce 2003 přežil při nárazu přetížení 214 G. Teď si mudruj, když ani nevíš, kolik je na té ose, kterou ukazují v F1. Při brzdění ani v zatáčkách (laterální) 6 G v žádném případě nepřekonávají.

                                  + 3 / − 1

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Kapor

                                    194.160.178.XXX
                                    Myslím si, že nemáš pravdu, ...lebo to preťaženie prekonal len senzor a nie auto v ktorom bolli pilotipripútaní, na ktorom bol namontovaný ten senzor tak zle, ako na Ferrari. On vlastne nebol ani namontovaný nesprávne, ale bol uvolnený a pri náraze sa praštil viac a záležalo na akom ramene. Ten u Fernanda len 28 G a ten u Keny Bracka 214, pričom senzor iste visel na 20 cm kábli a sila krát rameno pri takom impulze sily mohly dať aj tých 214 G, ktoré však neboli reálne, lebo obaja jazdci boli pripútaný, prežili preťaženie, ale to zo senzoru, neobolo smerodatné, lebo išlo o zle nameranú veličinu, kde neboli splnené podmienky merania ak meradlo a metóda nemali chybu. Na správne namerané hodnoty, však treba splniť všetky tri. 11 Komprédo !

                                    + 1 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
        • tom

          85.237.227.XXX
          K tomu co si napisal nieje co dodat - to hovori samo za seba s kym tu mame docinenia :-)

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama