DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord
SUZUKA - Jak hodnotí dnešní závod v Japonsku piloti a další významní zástupci týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Chasnik
16:10 13.10.2013 217.117.213.XXXŘíkal jsem to před závodem, že RB si to posichrujou v boxech. Kecy o větším opotřebení pneu u Marka jsou směšné. Naopak je to Seb, kdo má problém hlídat si svoje pneu a čekat na svoji příležitost. Prostě jak není v první zatáčce první, chová se jako hysterické rozmazlené dítě a cpe to dopředu co to jen jde. Mark jel naopak docela čistě. Když jsem při TV přenosu viděl, kolikrát Vettel probrzdil (a to tak, že tvrdě a dlouho) před šikanou, tak mě velmi překvapuje, že závod odjel s menším počtem zastávek než Webber.
Teda opravuji se - vlastně mě to nepřekvapuje, vždyť udělali přesně to, co jsem před závodem očekával...
-
-
-
uzivatel001378
00:25 14.10.2013 88.100.224.XXXCo máš ty společného s Hornerem? Ty přece fandíš rudým a je zcela jasné, že nikdy prostě objektívní nebudeš.
Jak jsem psal zde jinde, Seb, prostál 2 půlku posledního tréninku a tedy tím ušetřil nějakou tu gumu, kterou mohl v klidu a v pohodě nastavit.
Proč ne Webrovi? Protože i v roce 2009 kdy byl Seb absolutní nováček tak dokázal Mark porážet úplně v klidu a ty jeho výroky "dejte mi pořádné auto mi už lezou krkem".
V roce 2009 a 2010 bylo auto stavěno pro SV ?
-
Pepan
06:47 14.10.2013 89.24.157.XXXStačilo se dívat na včerejší závod. Zatímco Mark jezdil v klidu, blonďák každou chvilku probržďoval a ničil si gumy. Navzdory tomu je měl, podle Hornera, Mark odepsanější než blonďák a proto musel třikrát do boxů. Tak tomuhle by nevěřila asi ani ta pověstná Blažková..-
uzivatel000232
22:04 14.10.2013 109.80.228.XXXJe fakt že Seb jezdí agresivně. Už jen jak ho musí občas krotit před koncem ať neblázní a stejně si dá nej kolo
-
-
-
-
-
-
-
anonym
11:43 13.10.2013 178.40.252.XXXbez zmeny na 3 pitstopy by asi mali problem predbehnut grosjeana
toto nebolo ani tak o tom dosta vettela pred webber ako o tom pokusit sa zmiast lotus a dostat obe alebo aspon jedno auto pred grosjeana
a nakoniec sa im to podarilo lebo ta strategia lotusu bola asi to najhorsie co mohol lotus spravit lebo na webbera nereagovali a na vettela isli priliz skoro do boxov -
-
uzivatel000831
00:27 14.10.2013 194.212.22.XXX"kdyby byl Webber lepší,tak by jí měl taky"
Opravdu hodnotný argument
RB prostě potřeboval rozhodit Lotus tak dal každýmu jezdci jinou strategii, nevím co v tom všichni hledáte...-
-
anonym
22:28 14.10.2013 89.29.32.XXXproc potreboval aby vyhral Seb? Ferrarri nema na to , aby Alonso mohl vyhrat zbyvajici zavody. o titulu je davno rozhodnuto a jestli udelaji double v poradi 1. Seb 2. Web nebo opacnem, ziskaji identicky pocet bodu do PK. Naopak ja osobne verim, ze za tu spoustu slusne odvedene prace by RB vcetne Hornera Markovi vitezstvi na rozlucku prali. Vi se ze odchazi, o obou titulech je jasno, takze nevidim jediny duvod, proc by si meli v tymu delat pred koncem sezony zbytecne dusno a problemy.
-
-
-
Popleta
04:15 14.10.2013 78.102.57.XXXNo, řekl bych, že chleba se lámal jinde, ne ve strategii. Když vyjel Mark po třetí zastávce z boxů, myslel jsem že je za chvíli za SV a bude boj. Soudil jsem tak podle toho, jak dokázal SV předjet Romaina. A právě tady byl ten rozdíl mezi oběma jezdci. Mark to nedokázal tak jak to předvedl SV.
A to bych Markovi ještě vítězství na rozloučenou přál. -
Mike17
10:41 14.10.2013 93.99.87.XXXMusím uznat, že konečně řešíte "konspirační" teorii u RB v případě, kdy je k tomu důvod. Myslím tím, že výhodnost strategie pro Marka byla sporná, byla výhodná pro RB (pravděpodobně i pro Seba), RB neztratil ani bod a žádný soupeř na ní neprofitoval a konečně to bylo provedeno jednoduchým způsobem (pokud to byl úmysl).
Jen bych zpochybnil to, že se Vettel dostal do čela jen díky tomu. Podle mě i kdyby jel Mark na 2 pitstopy, dopadlo by to podobně. Proč? 2 důvody:
1.Seb byl stejně rychlý jako Mark v prvních 2 stintech, přestože musel šteřit gumy podstatně víc (byl na nich mnohem delší dobu). Takže předpokládám, že kdyby je musel Mark víc šetřit také, byl by logicky pomalejší. Na konci obou stintů byl Seb už mírně rychlejší.
2. Kdyby se Mark dostal před Grosjeana stejně rychle jako Seb, měl 8 kol na stažení 6s náskoku Seba na novější a měkčí sadě. Nic nemožného.
3.Mark měl jen jednu novou sadu tvrdých (na rozdíl od Seba). Chtěl bych vidět, jak by na použité jel stejných 23 kol. Dopadlo by to asi tak, že by na konci stintu Seba brzdil a Romain by si udělal pohodlný náskok.
Z mého pohledu bylo rozdělení strategií naprosto logické. Lotus mohl reagovat jen na jednu z nich a druhý z toho profitoval. Že dali přednost u Seba konzervativní je naprosto samozřejmé. Jde mu o titul, hlavní je dojet. Prostě RB zvolil dobrou strategii a výhodnější karty dal Sebovi. Možná je to k Markovi nefér, ale má polovinu bodů a u něj jde jen o kosmetické umístění někde mezi 3-6 místem. Kdo by dal přednost jemu?
-
-
-
Pepan
11:18 13.10.2013 89.24.157.XXXTaky jsem čekal na to, co dneska ukáže Lewis. Sice ho pořád moc nemusím, ale uznávám že umí. Možná dokonce více než Rosberg. Jsem zvědavý, co Hamík ukáže v dalších letech. Mám takový pocit, že ta dlouhá doba v McLarenu je pořád znát a že se s Mercedesem ještě stoprocentně nesžil.-
Duncan66
11:33 13.10.2013 193.179.208.XXXv poslednich nekolika zavodech to spise vypada, ze Lewis prinesl do Mercedesu negativni fluidum, ktere stalo minulou sezonu Mcl sakra velkou porci bodu. Spatne strategie, poruchy, defekty, apod. A rekneme si, ze nejde o zadne male penize. Jestli Mercedes skonci 2. tak maji Lewisuv plat "zaplaceny" od Bernieho, zatimco pokud 3-4. budou muset ty desitky miliony EUR najit jinde a treba osekat vyvoj.-
-
-
Duncan66
22:30 14.10.2013 89.29.32.XXXpokud tomu tak bylo, tak samozrejme. Ja jen spekuluju pro sebe, aby co nejvice tymu zavodilo na spici i pristi sezonu. Je treba se radovat, ze proti minulosti v poslednich sezonach ma relativne hodne bodu vice tymu nez 1-2. jak jsme toho byli svedky a bylo by fajn, pokud by to tak zustalo i v nasledujicich sezonach.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek