DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord

SUZUKA - Jak hodnotí dnešní závod v Japonsku piloti a další významní zástupci týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 15.10.2013 22:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 13.10.2013 11:13
Změnou Markovy strategie na třízastávkovou se… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 13.10.2013 11:41
Ještě dodatek A komu bych měl věřit? Markovi a… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 13.10.2013 12:45
Webbwr tvrdí že by na těch gumách ještě mohl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                • Chasnik

                  217.117.213.XXX
                  Říkal jsem to před závodem, že RB si to posichrujou v boxech. Kecy o větším opotřebení pneu u Marka jsou směšné. Naopak je to Seb, kdo má problém hlídat si svoje pneu a čekat na svoji příležitost. Prostě jak není v první zatáčce první, chová se jako hysterické rozmazlené dítě a cpe to dopředu co to jen jde. Mark jel naopak docela čistě. Když jsem při TV přenosu viděl, kolikrát Vettel probrzdil (a to tak, že tvrdě a dlouho) před šikanou, tak mě velmi překvapuje, že závod odjel s menším počtem zastávek než Webber.
                  Teda opravuji se - vlastně mě to nepřekvapuje, vždyť udělali přesně to, co jsem před závodem očekával...

                  + 10 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001378

              uzivatel001378

              88.100.224.XXX
              Co máš ty společného s Hornerem? Ty přece fandíš rudým a je zcela jasné, že nikdy prostě objektívní nebudeš.
              Jak jsem psal zde jinde, Seb, prostál 2 půlku posledního tréninku a tedy tím ušetřil nějakou tu gumu, kterou mohl v klidu a v pohodě nastavit.
              Proč ne Webrovi? Protože i v roce 2009 kdy byl Seb absolutní nováček tak dokázal Mark porážet úplně v klidu a ty jeho výroky "dejte mi pořádné auto mi už lezou krkem".
              V roce 2009 a 2010 bylo auto stavěno pro SV ?

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Stačilo se dívat na včerejší závod. Zatímco Mark jezdil v klidu, blonďák každou chvilku probržďoval a ničil si gumy. Navzdory tomu je měl, podle Hornera, Mark odepsanější než blonďák a proto musel třikrát do boxů. Tak tomuhle by nevěřila asi ani ta pověstná Blažková..

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.40.252.XXX
      bez zmeny na 3 pitstopy by asi mali problem predbehnut grosjeana
      toto nebolo ani tak o tom dosta vettela pred webber ako o tom pokusit sa zmiast lotus a dostat obe alebo aspon jedno auto pred grosjeana
      a nakoniec sa im to podarilo lebo ta strategia lotusu bola asi to najhorsie co mohol lotus spravit lebo na webbera nereagovali a na vettela isli priliz skoro do boxov

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Zix.

      Zix.

      78.102.229.XXX
      Je vidět,že si neviděl co Webber po závodě říkal - jak musel jet na 3 zastávky,jinak by měl problémy.
      A to,že to Vettel zvládne jen se 2 je jedině jeho výhoda a má jí díky sobě,kdyby byl Webber lepší,tak by jí měl taky.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000831

        uzivatel000831

        194.212.22.XXX
        "kdyby byl Webber lepší,tak by jí měl taky"

        Opravdu hodnotný argument 12
        RB prostě potřeboval rozhodit Lotus tak dal každýmu jezdci jinou strategii, nevím co v tom všichni hledáte...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Zix.

          Zix.

          78.102.229.XXX
          Ano Red Bull chtěl Lotus zmást a využil toho,že Vettel je schopnej jet na 2 zastávky,tak toho využili. To že by to Webber nedal(jak tvrdil po závodě) je jen jeho chyba a nikdo mu za to nemůže.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          RB potřeboval rozhodit Marka a proto mu udělal tři zastávky. Při tom, jak Webber při závodě jel čistě, by v pohodě mohl jet na dvě zastávky, což se nehodilo do karet Hornerovi. On potřeboval, aby vyhrál blonďák

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.29.32.XXX
            proc potreboval aby vyhral Seb? Ferrarri nema na to , aby Alonso mohl vyhrat zbyvajici zavody. o titulu je davno rozhodnuto a jestli udelaji double v poradi 1. Seb 2. Web nebo opacnem, ziskaji identicky pocet bodu do PK. Naopak ja osobne verim, ze za tu spoustu slusne odvedene prace by RB vcetne Hornera Markovi vitezstvi na rozlucku prali. Vi se ze odchazi, o obou titulech je jasno, takze nevidim jediny duvod, proc by si meli v tymu delat pred koncem sezony zbytecne dusno a problemy. 14

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.252.XXX
            v pohode mohol ist na 2 zastavky ale by aj tak nevyhral

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Popleta

      78.102.57.XXX
      No, řekl bych, že chleba se lámal jinde, ne ve strategii. Když vyjel Mark po třetí zastávce z boxů, myslel jsem že je za chvíli za SV a bude boj. Soudil jsem tak podle toho, jak dokázal SV předjet Romaina. A právě tady byl ten rozdíl mezi oběma jezdci. Mark to nedokázal tak jak to předvedl SV.
      A to bych Markovi ještě vítězství na rozloučenou přál.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Musím uznat, že konečně řešíte "konspirační" teorii u RB v případě, kdy je k tomu důvod. Myslím tím, že výhodnost strategie pro Marka byla sporná, byla výhodná pro RB (pravděpodobně i pro Seba), RB neztratil ani bod a žádný soupeř na ní neprofitoval a konečně to bylo provedeno jednoduchým způsobem (pokud to byl úmysl).
      Jen bych zpochybnil to, že se Vettel dostal do čela jen díky tomu. Podle mě i kdyby jel Mark na 2 pitstopy, dopadlo by to podobně. Proč? 2 důvody:
      1.Seb byl stejně rychlý jako Mark v prvních 2 stintech, přestože musel šteřit gumy podstatně víc (byl na nich mnohem delší dobu). Takže předpokládám, že kdyby je musel Mark víc šetřit také, byl by logicky pomalejší. Na konci obou stintů byl Seb už mírně rychlejší.
      2. Kdyby se Mark dostal před Grosjeana stejně rychle jako Seb, měl 8 kol na stažení 6s náskoku Seba na novější a měkčí sadě. Nic nemožného.
      3.Mark měl jen jednu novou sadu tvrdých (na rozdíl od Seba). Chtěl bych vidět, jak by na použité jel stejných 23 kol. Dopadlo by to asi tak, že by na konci stintu Seba brzdil a Romain by si udělal pohodlný náskok.

      Z mého pohledu bylo rozdělení strategií naprosto logické. Lotus mohl reagovat jen na jednu z nich a druhý z toho profitoval. Že dali přednost u Seba konzervativní je naprosto samozřejmé. Jde mu o titul, hlavní je dojet. Prostě RB zvolil dobrou strategii a výhodnější karty dal Sebovi. Možná je to k Markovi nefér, ale má polovinu bodů a u něj jde jen o kosmetické umístění někde mezi 3-6 místem. Kdo by dal přednost jemu? 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    193.179.208.XXX
    Lewis jj Lewisi, velka skoda a pech. Mark te tim cuknutim moc vylekal a Seb opravdu nemel kam uhnout. Bylo by zajimave sledovat jak by si dnes Mercedes stal proti RB a Lotusu a taky jsme urcite prisli o nejake ty predjeti. 09

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Taky jsem čekal na to, co dneska ukáže Lewis. Sice ho pořád moc nemusím, ale uznávám že umí. Možná dokonce více než Rosberg. Jsem zvědavý, co Hamík ukáže v dalších letech. Mám takový pocit, že ta dlouhá doba v McLarenu je pořád znát a že se s Mercedesem ještě stoprocentně nesžil.

      + 8 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        193.179.208.XXX
        v poslednich nekolika zavodech to spise vypada, ze Lewis prinesl do Mercedesu negativni fluidum, ktere stalo minulou sezonu Mcl sakra velkou porci bodu. Spatne strategie, poruchy, defekty, apod. A rekneme si, ze nejde o zadne male penize. Jestli Mercedes skonci 2. tak maji Lewisuv plat "zaplaceny" od Bernieho, zatimco pokud 3-4. budou muset ty desitky miliony EUR najit jinde a treba osekat vyvoj.

        + 3 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          193.179.208.XXX
          na druhou stranu by mozna pro atraktivitu zavodu bylo nejlepsi, pokud by 2. misto v PK ziskal LOTUS, pro ne je ta financni injekce asi nejdulezitejsi, aby meli i v dalsi sezone kvalitni vuz, se kterym muzou bojovat o podia a vitezstvi. 13

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.252.XXX
            tak na to mal lotus mysliet na zaciatku sezony ked vylepsenia montovali len na jedno auto

            + 3 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              89.29.32.XXX
              pokud tomu tak bylo, tak samozrejme. Ja jen spekuluju pro sebe, aby co nejvice tymu zavodilo na spici i pristi sezonu. Je treba se radovat, ze proti minulosti v poslednich sezonach ma relativne hodne bodu vice tymu nez 1-2. jak jsme toho byli svedky a bylo by fajn, pokud by to tak zustalo i v nasledujicich sezonach. 13

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama