DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord
SUZUKA - Jak hodnotí dnešní závod v Japonsku piloti a další významní zástupci týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
anonym
08:41 15.10.2013 178.40.179.XXX...
o fungovani kersu v f1 nemas ani potuchy
sucastou kersu je len 1 slovom JEDEN motor-generator takze je technicky nemozne aby z kazdeho kolesa isiel iny nabijaci prud do baterii
kontrola trakcie sa vyuziva( je potrebna) na vyjazde zo zakrut nie pri brzdeni do nich
ABS v aute nesluzi na pribrzdovanie kolesa ktore sa pretaca, ma uplne opacnu robotu kedze zabranuje zablokovaniu kolesa pri silnom brzdeni
toto by si ako majitel oktavky s abs mal vediet :)
fia vie ako ktory jazdec vyuziva v zakrutach brzdu a plyn
Příspěvek byl redakčně upraven.-
uzivatel000232
08:51 15.10.2013 109.80.228.XXXJá se dělám chytřejší než jsem, ty víš jak funguje kers v F1 a dokonce víš co je to ABS
No, o tom jak spolupracují systémy ESP (kterého je mimo jiné součástí ASR) se systémem ABS při aktivním brždění kol v zatáčkách nevíš nic. Tvá znalost končí na tom že ABS nezablokuje kola.... hmmmm
Tak to asi víš jak řídí raketoplán ale možná nevíš jak se používá kartáček na zuby-
anonym
09:16 15.10.2013 178.40.179.XXXchlape ale ty si nepisal nic o ESP,ASR
ty si jasne napisal ze ABS pribrzdi koleso ked sa pretaca co je totalny nezmysel
to ze ABS moze byt technicky jednou sucastou dalsich elektronickych systemov nehra v tomto pripade rolu kedze ty si jasne pisal o ABS, nie o roznych elektronickych systemoch ktore su v autach
a co sa nevyjadris k tej tvoje teorii o kerse a roznom prude do baterii z kazdeho kolesa? :)
tak v zaklade o tom kerse viem urcite viac ako ty lebo minimalne viem ze je tam len jeden motor-generator takze tvoje teorie su absolutne nerealizovatelne
a pretoto som ti napisal ze sa robis mudrejsim-
anonym
09:34 15.10.2013 109.80.228.XXXopakuji to co jsem napsal a je to přesné, jestli tomu nerozumíš je to tvůj problém:
"...kdy řídící jednotka aktivuje ABS na jednotlivých kolech v případě, že detekuje možnost smyku...." = každý ví že to ESP
Pokud by člověk měl do diskusí dávat vysvětlivky ke každému slovu, měl by každý příspěvek asi 10000 slov.
Pamatuj si jednu věc: ve světě F1 není nic absolutně nerealizovatelné jak se říká, všichni si myslí že to nejde přesně do okamžiku, kdy přijde nějaký blbec který neví že to nejde a udělá to-
-
anonym
11:04 15.10.2013 178.40.179.XXXano treba davat vysvetlivky pokial pises nepresnosti a zamerne alebo z nevedomosti si pleties pojmy
namiesto toho aby si napisal, ze si sa pomylil a myslel si inu trojpismenkovu skratku tak tu zacnes znovu poucovat
riadiaca jednotka pri detekovani smyku urcite neaktivuje ABS
ze technicky rozne elektronicke systemy mozu byt jedna krabicka neznamena ze je dobre tu zamienat pojmy
som zvedavy ako ti ta riadiaca jednotka zabrani preklzu kolies ked v aute bude implementovane len ciste ABS bez ASR
ano v f1 su rozne veci mozne ale to co si ty pisal o kerse je absolutny nezmysel
ale asi je ti to zbytocne vysvetlovat, furt si budes mysliet ze mas pravdu
ako ti uz napisal aj mcmatej kers je pripojeny este pred diferencialom takze fakt nieje mozne regulovat s nim kazde koleso zvlast
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Duncan66
11:28 13.10.2013 193.179.208.XXXtrochu me mrzi, jaka spousta lidi o tom ma jasno a vubec nereflektuji informace pilotu, inzenry, sefu tymu apod.
Prakticky vsichni dnes jasne rekli, ze zavod se lamal v prvnim stintu, kdy se rozhodlo o tom, kdo na kolik zastavek pojede. Realita je takova, ze Webber neumi se soucasnym RB pracovat s pneumatikami tak dobre jako Vettel. Pokud by jel Mark stejnou strategii, tak by skoncil 3. tak jako tak. 3 zastavky byla jedina nadeje. Sam Horner jasne rekl, ze cekali primy souboj pilotu RB v poslednich 4-5 kolech. Ale ani RB necekal, ze Seb predjede Romaina tak rychle stejne jako nevedeli, ze to Markovi naopak bude trvat tak dlouho. Pokud by to dopadlo podle planu, tedy opacne, tak bychom v zaveru videli boj o vitezstvi Webber x Vettel. Zajimaly by me argumenty z ceho vychazis ty a dalsi, ze RB vymyslel pro Marka strategii, ktera ho mela zamerne poskodit a kde berete jistotu, ze by Mark mel na to bojovat s dvouzastavkovou strategii o vitezstvi.-
Pepan
11:37 13.10.2013 89.24.157.XXXCituji samotného Marka ""Byl jsem trošku překvapen změnou na třízastávkovou strategii a ptal jsem se, jestli je to správné. Seb jel o něco déle, ale dvě zastávky v boxech byly možné i v mém případě. Cítil jsem, že jsme mohli jet déle a zvládnout to"" -
-
anonym
11:46 13.10.2013 178.40.252.XXXa preco by si mal verit webberovi
ten napriklad v tom slavnom silverstone v 2010 s tym povestnym novym kridlom vobec nechcel v pretekoch jazdit ale ked ho dali potom vettelovi tak to velmi krasne vyuzil vo svoj prospech
ale to ze kridlo dostal vettel preto lebo samotny webber s nim nechcel jazdit tak to ten tasmansky gentleman zamlcal -
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek