DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord

SUZUKA - Jak hodnotí dnešní závod v Japonsku piloti a další významní zástupci týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Japonska, Alonsa těší rekord

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 62, poslední 15.10.2013 22:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 18 lidí) 13.10.2013 11:13
Změnou Markovy strategie na třízastávkovou se… »
» Pepan (Hlasovalo 17 lidí) 13.10.2013 11:41
Ještě dodatek A komu bych měl věřit? Markovi a… »
» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 13.10.2013 12:45
Webbwr tvrdí že by na těch gumách ještě mohl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • anonym

              178.40.179.XXX
              ...
              o fungovani kersu v f1 nemas ani potuchy
              sucastou kersu je len 1 slovom JEDEN motor-generator takze je technicky nemozne aby z kazdeho kolesa isiel iny nabijaci prud do baterii
              kontrola trakcie sa vyuziva( je potrebna) na vyjazde zo zakrut nie pri brzdeni do nich

              ABS v aute nesluzi na pribrzdovanie kolesa ktore sa pretaca, ma uplne opacnu robotu kedze zabranuje zablokovaniu kolesa pri silnom brzdeni
              toto by si ako majitel oktavky s abs mal vediet :)

              fia vie ako ktory jazdec vyuziva v zakrutach brzdu a plyn

              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000232

                uzivatel000232

                109.80.228.XXX
                Já se dělám chytřejší než jsem, ty víš jak funguje kers v F1 a dokonce víš co je to ABS 12

                No, o tom jak spolupracují systémy ESP (kterého je mimo jiné součástí ASR) se systémem ABS při aktivním brždění kol v zatáčkách nevíš nic. Tvá znalost končí na tom že ABS nezablokuje kola.... hmmmm

                Tak to asi víš jak řídí raketoplán ale možná nevíš jak se používá kartáček na zuby 18

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  178.40.179.XXX
                  chlape ale ty si nepisal nic o ESP,ASR
                  ty si jasne napisal ze ABS pribrzdi koleso ked sa pretaca co je totalny nezmysel
                  to ze ABS moze byt technicky jednou sucastou dalsich elektronickych systemov nehra v tomto pripade rolu kedze ty si jasne pisal o ABS, nie o roznych elektronickych systemoch ktore su v autach


                  a co sa nevyjadris k tej tvoje teorii o kerse a roznom prude do baterii z kazdeho kolesa? :)
                  tak v zaklade o tom kerse viem urcite viac ako ty lebo minimalne viem ze je tam len jeden motor-generator takze tvoje teorie su absolutne nerealizovatelne
                  a pretoto som ti napisal ze sa robis mudrejsim

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    109.80.228.XXX
                    opakuji to co jsem napsal a je to přesné, jestli tomu nerozumíš je to tvůj problém:

                    "...kdy řídící jednotka aktivuje ABS na jednotlivých kolech v případě, že detekuje možnost smyku...." = každý ví že to ESP

                    Pokud by člověk měl do diskusí dávat vysvětlivky ke každému slovu, měl by každý příspěvek asi 10000 slov.

                    Pamatuj si jednu věc: ve světě F1 není nic absolutně nerealizovatelné 04 jak se říká, všichni si myslí že to nejde přesně do okamžiku, kdy přijde nějaký blbec který neví že to nejde a udělá to 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel000232

                      uzivatel000232

                      109.80.228.XXX
                      to víše jsem psal já 04

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • anonym

                      178.40.179.XXX
                      ano treba davat vysvetlivky pokial pises nepresnosti a zamerne alebo z nevedomosti si pleties pojmy
                      namiesto toho aby si napisal, ze si sa pomylil a myslel si inu trojpismenkovu skratku tak tu zacnes znovu poucovat

                      riadiaca jednotka pri detekovani smyku urcite neaktivuje ABS
                      ze technicky rozne elektronicke systemy mozu byt jedna krabicka neznamena ze je dobre tu zamienat pojmy

                      som zvedavy ako ti ta riadiaca jednotka zabrani preklzu kolies ked v aute bude implementovane len ciste ABS bez ASR

                      ano v f1 su rozne veci mozne ale to co si ty pisal o kerse je absolutny nezmysel
                      ale asi je ti to zbytocne vysvetlovat, furt si budes mysliet ze mas pravdu
                      ako ti uz napisal aj mcmatej kers je pripojeny este pred diferencialom takze fakt nieje mozne regulovat s nim kazde koleso zvlast

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • McMatej

                      McMatej

                      176.67.230.XXX
                      Tahle vaše diskuze je zbytečná, protože v první řadě nemá formule 1 snímače otáček na kolech. Bez nich žádné ABS nebo ESP nemůže pracovat.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Alonso je na tom hodně špatně když mu dělá radost rekord,kterej nemá díky sobě,ale jen díky tomu,že je úplně jinej bodovací systém. 11

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Andy

      62.168.11.XXX
      Pokud by zůstal zachován bodový systém jako v letech 2003-2009, tak by nyní měl Fernando 987 bodů... Schumi 1438... :-)

      Ale je zajímavý, že pokud by ten bodový systém zůstal, tak by vloni Alonso vyhrál mistra...!

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        A Michael Schumacher by měl naopak při současném bodování na svém kontě v kariéře 3890 bodů. Holt když se nedaří, nezbývá než se utěšovat statistikou. K chlácholení ega dobrý lék asi.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.229.XXX
        Zase bych bral,že Schumi zažil i bodovací systém,kdy bodovalo jen 6 jezdců,zatímco Alonso to zažil jen v 1 roce a to Minardi kdy měl 0 bodů.

        Tys asi počítal s tím systémem kdy bodovalo 8 pilotů co?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Změnou Markovy strategie na třízastávkovou se postarali aby se blonďák dostal do vedení. Moc nechybělo a Mark skončil až třetí. Je blbé, co musím říct, ale aby blonďák vyhrál, jsou schopni hodit Marka přes palubu. Nedivím se mu, že odchází.

    + 18 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      193.179.208.XXX
      trochu me mrzi, jaka spousta lidi o tom ma jasno a vubec nereflektuji informace pilotu, inzenry, sefu tymu apod.
      Prakticky vsichni dnes jasne rekli, ze zavod se lamal v prvnim stintu, kdy se rozhodlo o tom, kdo na kolik zastavek pojede. Realita je takova, ze Webber neumi se soucasnym RB pracovat s pneumatikami tak dobre jako Vettel. Pokud by jel Mark stejnou strategii, tak by skoncil 3. tak jako tak. 3 zastavky byla jedina nadeje. Sam Horner jasne rekl, ze cekali primy souboj pilotu RB v poslednich 4-5 kolech. Ale ani RB necekal, ze Seb predjede Romaina tak rychle stejne jako nevedeli, ze to Markovi naopak bude trvat tak dlouho. Pokud by to dopadlo podle planu, tedy opacne, tak bychom v zaveru videli boj o vitezstvi Webber x Vettel. Zajimaly by me argumenty z ceho vychazis ty a dalsi, ze RB vymyslel pro Marka strategii, ktera ho mela zamerne poskodit a kde berete jistotu, ze by Mark mel na to bojovat s dvouzastavkovou strategii o vitezstvi.

      + 7 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Cituji samotného Marka ""Byl jsem trošku překvapen změnou na třízastávkovou strategii a ptal jsem se, jestli je to správné. Seb jel o něco déle, ale dvě zastávky v boxech byly možné i v mém případě. Cítil jsem, že jsme mohli jet déle a zvládnout to""

        + 14 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Ještě dodatek A komu bych měl věřit? Markovi a nebo ulhanému Hornerovi, který na konci závodu pokrytecky litoval toho, že to Mark nedotáhnul do vítězného konce?

        + 17 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          178.40.252.XXX
          a preco by si mal verit webberovi
          ten napriklad v tom slavnom silverstone v 2010 s tym povestnym novym kridlom vobec nechcel v pretekoch jazdit ale ked ho dali potom vettelovi tak to velmi krasne vyuzil vo svoj prospech
          ale to ze kridlo dostal vettel preto lebo samotny webber s nim nechcel jazdit tak to ten tasmansky gentleman zamlcal

          + 6 / − 15

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            A řekni mi jediný důvod, proč bych měl věřit Hornerovi?

            + 11 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              178.40.252.XXX
              ja ti nehovorim preco mas verit hornerovi
              ale preco by si nemal verit webberovi :)

              + 4 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Webbwr tvrdí že by na těch gumách ještě mohl jet, Horner tvrdí, že mu odcházely. Vzhledem k tomu, že v autě seděl Webber, který asi nejlépe ví, jak se ty gumy chovaly, mám spíše důvod věřit jemu. Ještě něco?

                + 15 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama