DISKUZE K ČLÁNKU Vettel si nemyslí, že by jeho dominance byla nudná jako v éře Schumachera

Sebastian Vettel uvedl, že sportu nedominuje tak, jako Michael Schumacher na začátku 21. století.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel si nemyslí, že by jeho dominance byla nudná jako v éře Schumachera

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 11.10.2013 13:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» enzo (Hlasovalo 7 lidí) 10.10.2013 11:35
Nemyslíš? Tak se mrkni na pár záznamů. Schválně,… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 10.10.2013 10:50
S kým Schumi bojoval o titul v roce 2004? Je… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 10.10.2013 12:42
Říká se že jinak voní seno koním, jinak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Ano, není to scifi a tak jak jsi to popsal to vypadá rozumně a realizovatelně.
              Pořád je tu jeden malý detail, kterému se říká údaje z telemetrie. Pár let jsem už grafy neviděl, ale vím že se tam objevují údaje jako otáčky motoru, otáčky jednotlivých kol a mimo jiné i použití brzd. Tak nějak předpokládám (ale nevím to jistě), že s použitím KERS tam bude vidět i jeho využití, otáčky elektromotoru a případně dobíjení baterií (když už je to vidět i v televizi, pak to určitě někde evidují v grafech). V případě, že by měli zařízení jaké popisuješ, pak by muselo být vidět, že ze stavu použití KERSu se opakovaně rychle přechází do stavu dobíjení a zpět. Stejně tak by se měnily otáčky elektromotoru.Těžko by si nějaký komisař (který data z telemetrie k dispozici má) nevšiml, že je tam místo rovné čáry silně zubatá. A i v případě. že by data z KERSu na telemetrii nebyla, pak by to stejné muselo být poznat minimálně z rychlosti otáčení jednotlivých kol. Na začátku jsi mi tvrdil, že bych na to musel mít Parkinsona, abych to dokázal. V tom případě by na to museli přijít i komisaři, protože pilota s Parkinsonem by jezdit nenechali. 03
              Z toho odvozuji, že pravděpodobně nemají zařízení na podobném principu a jestli ano, pak musí být legální, když ho komisaři tolerují. 04

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001378

              uzivatel001378

              88.100.224.XXX
              No je to spekulace, ale technicky je to možné.
              Snad jen jak by se na toto dobíjení tvářily baterie (teplo nemají rády a trvalé přebíjení, by taky asi nemuselo být to pravé)? Prostě když jsou baterky plné a ty stále do nich rveš kapacitu dále a dále tak za chvíli by musel být nějaký ten kouřový efekt. Myslel jsem pouze to, že ty baterie se musí nějak uchladit.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.37.XXX
      Ten screenshot nebo to video co tu kolova o te Kanade znazornuje ale Marka Webbera...asi ma taky tik....13

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama