DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello o riskantním předjetí Schumachera v Maďarsku 2010: Konečně bez zákazů v rádiu

Rubens Barrichello popisuje obrovskou satisfakci, kterou zažil na Hungaroring v roce 2010 při předjetí svého dlouholetého soupeře - Michaela Schumachera. Proč nabídnutou příležitost vnímá jako "dar od Boha?"

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello o riskantním předjetí Schumachera v Maďarsku 2010: Konečně bez zákazů v rádiu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 25.08.2013 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 15 lidí) 21.08.2013 15:13
Ferrari = moje rodina Nevím proč někdo celou… »
» hixaxon (Hlasovalo 10 lidí) 21.08.2013 18:45
to je diskuze :) Přihodím svoji trošku: 1.… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 9 lidí) 21.08.2013 10:32
předjetí co nemělo platit všemi čtyřmi koly… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    212.37.64.XXX
    Načo hodnotíte Schumacherov charakter - história ho už raz ocenila diskvalifikáciou v celej sezóne za incident na Villeneua. Bohužiaľ to bol podľa mňa aj vzhľadom na podobný incident (chrapúnstvo)na Hilla (oba v boji o titul) trest veľmi mierny - podľa mňa si už vtedy zaslúžil doživotný dištanc - tento incident s Rubensom to len potvrdil - vyhrať aj cez mŕtvoly - to je Schumiho charakter

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000400

      uzivatel000400

      93.185.8.XXX
      Pres mrtvoly ale zavodil a vitezil i Senna, Lauda, Piquet, nyni v podstate Vettel... Dokonce i jeden z nejsofistikovanejsich mistru sveta, Hakkinen, se jeste na jare 2000, ze letos pojede na Coultharda, protoze na nej prisla rada... F1 je jednoduse odjakziva rejdistem piran a slunickovate nazory a udelena minuska mnoha mistnich uzivatelu na tom opravdu nic nezmeni:-)

      Svym zpusobem to chapu i tak, ze ceska (slovenska) jesitnost a zavist dela svoje... 7 titulu, to si Schumi dovolil moc, to se proste neodpousti... Tak ho pro jistotu potupime a potopime...

      + 6 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.255.168.XXX
        Nevíš, co píšeš. Kdyby Lauda a Piquet prováděli ve své době to, co si dovolil jako jeden z prvních Senna, po něm MSch a dnes každý druhý ze startovního pole, nedožili by se konce kariéry.

        Až do Sennova příchodu do F1 měli mezi sebou jezdci velký respekt, který se mimo jiné projevoval tím, že neměli ve zvyku jít za každou cenu do kontaktu. Senna, budiž mu země lehká, to svými prasečinami a snahou vyhrát za každou cenu začal měnit a Michael šel v jeho šlépějích.

        U obou dvou obdivuju jejich schopnosti, co se týká řízení auta, u Senny navíc jeho sem tam projevovanou nebývalou lidskost (např. při nehodě Comase), kterou mimochodem naopak postrádal Lauda (např. při nehodě Williamsona). Nicméně Senna a Michael byli a jsou vzorem většině mladých pilotů, bohužel nejen co do schopností, ale i co do prasečin.

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kimi

          94.113.22.XXX
          Anonyme, ty tomu rozumíš, jak koza petrželi 03

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • opäť ja anonym

            212.37.65.XXX
            Nie som urážlivý na tvoj komentár, ale ani mentálne retardovaný, aby som pochopil "charakter" Schumiho. V krátkosti ti to zopakujem akože v jeho koži: je rok 1994, vediem v poslednom závode sezóny o bod, urobím jazdeckú chybu, zrazu ma chce Hill predbehnúť, nuž "nesejmem ho?" - a mám titul, ha ha ha aký som ja macher. O 3 roky detto s Villeneuom.
            Takže čo sa tu nedá pochopiť?
            Ešte k Jeldovi: nemám nič proti riskantným manévrom, iba proti neférovým až zákerným a to je myslím veľký rozdiel. to ako keby mal niekto pri šachu v uchu sluchátko prepojené s najlepším šachovým počítačom.
            Len tak mimochodom F1 sledujem od čias Grahama Hilla

            + 6 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jelda

              93.153.33.XXX
              Jenže ty děláš,jak by Schumi dělal jenom neférové a zákeřné manévry....něříkám,že je někdy nedělal,ale takových pilotů už v historii F1 bylo a bude.....a poud jde o Schumiho charakter.Ty ho snad znáš osobně?Co aspoň já o něm vím z knih a jiných zdrojů,tak mi rozhodně jako bezcharakterní křivák nepříjde,rozhodně spíše naopak.Jenom na trati byl ochoten udělat vše pro vítězství(pokud možno v rámci pravidel) pro což mám pochopení.Já těž když dělám nějaký sport,tak jsem ochoten pro vítězství udělat vše ať to stojí,co to stojí.

              + 3 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Jelda

      93.153.33.XXX
      Prej doživotní distanc :D nechceš raději sledovat šachy? V tomto sportu je to taky docela fofr a nic se tam nikomu nestane ;-)

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    86.49.108.XXX
    to je diskuze :) Přihodím svoji trošku:

    1. BAR nezvládl porazit ani BUT a to už je podle mě smutné a hodně vypovídající.

    2. Schumimu občas ruplo a dělal "nepěkné věci" (slušně řečeno), na druhou stranu byl fakt kvalitní pilot (bavím se o schumim před pauzou, pak už jsem ho ignoroval). Jo a to jsem mu nikdy ale opravdu nikdy nefandil, jen ho respektoval. Já měl své finy v McL.

    + 10 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Ferrari = moje rodina Nevím proč někdo celou kariéru tvrdí jak je ve Ferrari šťastný a že je to jeho druhá rodina a pak po odchodu jenom pláče jak mu bylo ubližováno ? Chlap který má koule to řekne když je to aktuální nebo drží ústa.

    Faktem je, že Barryk byl "pouze" průměrný jezdec a proto si ho také Schumi vybral :D Nechtěl mít na jednom dvorku dalšího kohouta.
    Barryk není snad úplný idiot a věděl do čeho jde. To, že tam bude nosit vodu mu muselo být jasný a o tom, že byl pomalejší snad dokazuje i to, že i když bylo Ferrari dominantní tak Barryk dost často dojížděl několik pozic za Schumim a těžko mu Ferrari zakazovalo, aby předjížděl soupeře. Na tyto zadnější pozice se dost často dostával i proto, že nebyl schopen zajet dobře ani kvaldu a to mu taky těžko řval do rádia aby zpomalil. Proto je u mne Barryk navždy baba, plačka a chlap bez koulí. Kdyby ukázal, že je lepší než Schumi, tak by tak s ním bylo podobně zacházeno. Ale o tom, že nemá na jedničku dokázal i později, kdy dostl na frak i od Buttona a co si budeme povídat tak Button taky není level jako Hamilton, Vettel, Alonso, Raikkonen. Takže už by měl na stará kolena konečně přiznat, že tam kde byl se nedostal protože byl výjimečný ale právě proto že byl pouze průměr. A jen díky tomu, že se shodou okolností dostal do výjimečného týmu v tu správnou dobu, by měl být vděčen, že měl pod zadkem vůz s kterým mohl vyhrát pár závodu, ačkoliv jezdecky na to nikdy neměl.

    + 15 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jelda

      93.153.33.XXX
      No...Rubens si myslím patřil mezi nadprůměrné jezdce když jezdil za Stewart,proto si ho Ferrari vzalo do Ferrari a i on přesvědčil,že jezdí slušně....určitě mnohem lépe než Irvine.Barri si nebyl jenom schopen přiznat,že byl po většinu vždy pomalejší než Schumi(při tom to nebyla žádná ostuda) a to,že párkrát dostal zprávu do rádia,že má zpomalit,tak to je hezké ovšem jaksi zapomíná,že ho Schumi párkrát nechal vyhrát.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jenik

        94.113.68.XXX
        Pokud si ferko nechtělo nechat Irvinea, tak byl Barichello v té době jasně nejlepší volbou. Měl zkušenosti (což si ferrari asi cení ze všeho nejvíc i dneska), měl za sebou skvělý rok ve Stewartu (spolu s Frentzenem snad jako jediní dokázaly svými výkonu vymazávat technický náskok mclarenu a ferrari a jasně vyčnívali nad střed pole). Ve srovnání s Irvinem to podle mě nebyl takový rozdíl, oba patřili ve své době jezdecky ke špičce, ale na Miku s Schumacherem tehdy nikdo neměl, tak byli prostě odsouzeni do těchto rolí. Kdy mi bylo Barichella fakt líto, to bylo v Rakousku 2002, a říkal jsem si, jestli to má ferrari takovou frašku zapotřebí, když Schumi před tím vyhrál v sezóně snad všechno ostatní a jako tým neměli konkurenci. To by naštvalo každého...

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000400

      uzivatel000400

      93.185.8.XXX
      Drsne ale tesat do kamene. Barrichello neporazil ani Buttona, ktery se dostal k viteznemu autu (podobne jako Rubens) jako slepy k houslim! O to vic vsechna cest Webberovi, ktery je nyni v totozne situaci, ale umi se s tim rvat tak nejak po chlapsku. Bohuzel to plati i o tom talentu (prestoze mel Vettel cesticku vymetenou fakt dusledne) - cimz ho ale na druhou stranu nechci shazovat na uroven vicemene velmi prumerneho Barrichella. Na druhou stranu byl Rubens asi lepsi jezdec nez Irvine a urcite lepsi nez Massa, ktery je bohuzel ze stejneho testa.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Musíš si uvědomit, že titul se dá získat jen v pár autech a tím nejlepším z nich bylo Ferrari... Rubens uznal, že byl Schumi lepší, ale vadilo mu, že s ním nikdy nemohl bojovat... Je to dost demotivující a odpovídají pak tomu i výkony... Ale Rubens byl skutečně dobrým pilotem, hlavně na mokru... Mnohem lepší než Irvine...

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        165.72.200.XXX
        Když mu tak vadilo, tak si měl zbalit fidlátka a jít jinam a nevyprávět dokola pohádku jak je Ferrari jeho druhá rodina.
        Jinak, OK , Pokud bych rozdělil pole na čtyři levely, tak Barryk patřil do té druhé s Ralfem, Davidem, Fisichellou, Frentzenem, Alesim, Damonem, Herbertem a Villeneuvem.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          ALe to jsou kecy... Jasně měl skončit u nejsilnějšího týmu a vyhodit mil dolarů... Byla to prostě náročná situace, mohlo se stát cokoli... Schumi mohl z Ferrari odejít nebo mohl ukončit kariéru nebo se mu mohlo přestat dařit... Irvine nakonec tu šanci na titul dostal, ale nevyužil ji...

          A ta tvoje druhá vlna to je doufám vtip... Damon, Frentzen i Villneuve rozhodně patřilí výš než ten zbytek... Alesi je proti nim naprostý h*vnař...

          + 1 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            No ne každý se dostal k tak dobrému vozu, aby s nim mohl usilovat o mistra světa jako např. Villeneuve. David to auto měl, ale nedokázal to, protože měl prostě rychlejšího kolegu, stejně jako Barryk. Alesi takové auto nikdy neměl, ale jestli byl horší Barryk, to si tak jistý nejsem. Většinou své kolegy porážel, tedy až na dvě výjimky, jednou to byl Prost a pak ve své předposlední sezóně, kde byl ale Sauber hodně pomalý o týmu Prost v jeho poslední sezóně nemluvě. Ve většině šampionátu končil mezi 4-6 místem, takže na to že neměl nikdy top vůz tak měl velmi slušné výsledky.Damon titul sice měl ale zase ho třeba v roce 1999 úplně převálcoval kolega Frentzen, byť se natom podepsaly hodně Hillovi incidenty. Ale i v kvalifikacích dostával od Heinze pěknou nakládačku. Zatímco Frentzen bojoval párkrát o pole a jedno snad i získal tak Damon se často motal v druhé desítce. Taky v 93´ ho zase "udělal" kolega Prost. A Vilenneuve, byl sice dobrý a dal 2 x po sobě Frentzena, ale pak šel do BARu a tím se defacto sám odepsal.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Ještě pro info, Barryk do roku 1999 skončil vždy tedy 5x byl vždy v celkové klasifikaci pod Jeanem. Je pravda, že Jean měl celkově lepší techniku, ale Barryk v tomto měřítku 2x porazil Jeanova kolegu, takže zase takový rozdíl to nebyl. Třeba v roce 1998 jezdil Alesi v Sauberu a Barryk ve Stewardu, což byla srovnatelná technika a Jean byl podstatně rychlejší. V roce 1999 byl Steward velmi dobrý vůz a naopak Sauber šel hodně dolů, tak tam už Jean neměl šanci.

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Jelda

    93.153.33.XXX
    Zde se opět Schumi držel své zásady -> nedávám nic zadarmo..........akorát to bylo trochu zbytečně tvrdé,když se závodilo o 10.místo a 4.kola před koncem,ale to se mi právě zase na Schumim líbí,že bojoval o každou pozici :-) .....takhle by ty souboje měli vypadat.Žádné DRS a KERS,ale souboje kolo na kolo.Někteří to označují za klasickou prasárnu MSC(obzvláště hateři),ale když se podíváte více do historie,tak takové souboje byly naprosto běžné.

    + 9 / − 16

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Ano, prasárny se líbí pouze zaslepeným fanouškům Schumachera. No a co, že mohl někoho zabít, že? Krásný manévr, vždyť šlo o bod! Hlavně že se závodí, ať krev stříká, z mého to není.. důležité je, že jsem se pobavil.

      + 12 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama