DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello o riskantním předjetí Schumachera v Maďarsku 2010: Konečně bez zákazů v rádiu

Rubens Barrichello popisuje obrovskou satisfakci, kterou zažil na Hungaroring v roce 2010 při předjetí svého dlouholetého soupeře - Michaela Schumachera. Proč nabídnutou příležitost vnímá jako "dar od Boha?"

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello o riskantním předjetí Schumachera v Maďarsku 2010: Konečně bez zákazů v rádiu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 25.08.2013 16:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 15 lidí) 21.08.2013 15:13
Ferrari = moje rodina Nevím proč někdo celou… »
» hixaxon (Hlasovalo 10 lidí) 21.08.2013 18:45
to je diskuze :) Přihodím svoji trošku: 1.… »
» Lord Mystic (Hlasovalo 9 lidí) 21.08.2013 10:32
předjetí co nemělo platit všemi čtyřmi koly… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Jelda

        93.153.33.XXX
        Tak se na to nedívej,když na to nemáš nervy.Kroužení za sebou nebo objíždění já nepovažuji za právé závodění.Kdyby se nejednalo o Schumachera,tak by si ani nepíp.

        + 4 / − 9

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • ja

      158.195.4.XXX
      Hej,keď niekto ide s kožou na trh, alebo nastavuje vlastný krk, tak to sa ti páčí, že?!
      Teba by som posadil do toho monopostu namiesto Baričela a nech ťa to hov....do (podľa tepa závodník, bojovník. ) vytlači až na stenu a pomaly ťa k nej priklincuje!
      Ver mi, že by si bol zasr....tý, až za ušami a nikdy vživote by si ež nepovedal, že sa ti to páči!!!10

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jelda

        93.153.33.XXX
        ještě nějaký pohádky? jenom to celé jako obvykle zveličuješ,protože se jedná o Schumiho z kterého ty máš jak to vypadá doživotní komplex.

        + 2 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.237.224.XXX
          On možná komplex, ty zcela jistě fetish.14

          + 8 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • ja

          158.195.4.XXX
          Jasnééé!!! U teba a aj u ostatných fans, každý kto nevelebí a neschvaľuje počínanie totoho ...... na trati, trpí komlexami12
          Zasa podľa mňa, kto toto scvaľuje a dokonca ho to aj vzrušuje je ú......l02
          Příspěvek byl redakčně upraven.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Jelda

            93.153.33.XXX
            tušil jsem,že tohle hned vytáhneš......nemám problém s tím,když někdo kritizuje Schumiho,pokud si to umí obhájit(nezaujatě).....s hodně lidmi jsem našel společnou řeč,vím že Schumi nebyl svatoušek a že udělal pár nehezkých tvrdých věcí,ale já to beru tak,že to k tomu holt prostě patří.Člověk musí jít někdy i přes mrtvoly,když chce dosáhnout toho co chce.Mám pro to pochopení,sám bych toto zastával.....ovšem jsou i takoví jako jsi ty,kteří za každou cenu Schumachera shazují a stačí k tomu jenom nevinný článek,když se Schumi k něčemu vyjádří i po konci své kariéry.

            + 2 / − 8

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jens

              109.81.245.XXX
              By mě zajímalo, kde vidíš v článku nějaké nevinné vyjadření Schumachera...

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Jelda

                93.153.33.XXX
                V tomto článku zrovna ne.....ale už jich tu pár bylo a vždy to takto dopadlo.Takže to doplním úplně.....stačí pouhý článek o Schumacherovi a už to jde.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Roberto

    84.47.5.XXX
    Keď si tak vezmete, tak nedávno Grosjean bol tiež Massom vytlačený, tiež nemal kam ísť a ten prejazd boxami dostal. Tak isto známi príklad Hamiltona v Spa 2008 keď ani nemal inú možnosť než strihnúť šikanu a aj tak dostal pentlu +20sekúnd dokonca aj keď sa na chviličku vrátil za Räikkonena a takých prípadov je hafo. Na vytláčanie sa nikdy nikto nikoho okrem tohto sporného Maďarska nepýtal.
    Pokiaľ si spomínam, po vlne kritiky najlepšie čo zo seba jeden z vtedajších komisárov dostal bolo, že takéto pretekanie nie je vhodným príkladom pre mladých vodičov 07

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Je pravda, že tady je to jiný případ protože se to odehrálo na rovině...

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Roberto

        84.47.5.XXX
        A? Nechápem pointu. Na rovine sa nesmie vytláčať a v zákrutách a šikanách áno, alebo o čo ide? To sa tiež môže napísať že to boli iné prípady, lebo neboli v Maďarsku, ale to s tým predsa nesúvisí.

        + 2 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Souvisí to s tím, jsou pro to trochu jiná pravidla... Uvědom si, že v zatáčce tě vytlačuje z trati odstředivá síla... Takže má jezdec v předu právo volit stopu a jezdec v zadu se má přizpůsobit (Poslední dobou se to ale spíš zmírňuje)... Na rovince je to jinak...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.173.178.XXX
    Plačko sa zasa ozval... Barik to tam hlavne maximálne po...l, chlapec bol maximálne premotivovaný. [odkaz na stránku] Pozrite si video od 1:43 Šumienke ustrelilo v poslednej zákrute auto a Barik na neho získal rýchlosť. Len mi povedzte na 1:52, prečo ten blbec nepokračoval proste rovno, kedže Šumák sa celú rovinku ťahal jemne doprava ?

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Už jsem to psal dole, mohl být vytlačen na trávu... Toho se bál pamatuji si to z jednoho článku... Podle něj měl Schumi právo jednou změnit stopu a nechtěl, aby ho vytlačil na trávu... Volil proto vnitřek...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Omni

    88.103.99.XXX
    Rychlost Rubens zkrátka nebyl dost rychlý, ano čas od času jezdil jak pokropený živou vodou, ale chyběla mu stabilita. U Ferarri v současné době děje to samé jenom s trochu jiným obsazením.

    V roce 2009, kdy Brawn měl půlku sezóny nedostižné auto, Jensona neporazil a nepamatuji se, že by se tam v ten rok někomu nadržovalo.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Nevím, jak moc byl či nebyl tehdy rychlý - měl problém s brzdami, než je vyřešil, bylo po naději na titul (ono se to táhlo, už v 2006 nedokázal jezdit s Buttonovými brzdami). Jenson používal Brembo, Rubens AP, jenže jezdil s teplejšími zadními třmeny, což mělo vliv na pneumatiky. Po šesti závodech změnil brzdový materiál, po Turecku jej už Jenson v kvalifikaci nikdy neporazil! To už ale Red Bull začínal vystrkovat růžky, a tak nemohl získat tolik bodů, co Button.

      + 10 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000400

        uzivatel000400

        93.185.8.XXX
        To je pomerne zajimavy prispevek z (nedavne) historie F1, na druhou stranu ten chlapek ale 20 let zavodil v F1 a pripsal si jen par vitezstvi. Takze ten kyzeny titul tezko nevyhral proto, ze by mel 20 let konstantne smulu, ale proto, ze na to zkratka nemel (rychlost, zaludek, vliv a koule).

        Button to tam pro Brawna dovezl, Barri ne and nothing else matters.

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Tak se koukni co v Turecku vyváděl... A nebo Australie... Hodně si toho zkazil sám... Dále tohle není přeci žádný argument... Tohle je jeho práce... Jenson byl zase pod tlakem a jezdil na jistotu...

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    Rubense nebrat Chapu umelou touhu najit v Brazilii noveho Sennu, nicmene Rubense s Ayrtonem spojuje opravdu jen to obcanstvi. Svou anabazi na vrcholu sil ve Ferrari by mel pokorne vnimat jako urcity dar prijit pomerne lacino k par vitezstvim (kdyz se Michaelovi zrovna vyjimecne neco nepodari - v jinych soudobych vozech by zavodnik jeho kvalit vitezil horko tezko), slusnym prachum atd. Myslete si co chcete, ale bylo to v nejuspesnejsi ere nejuspesnejsi staje a pilotu priblizne jeho kvalit bylo na rostu jak maku.

    Chapu, ze nosit vodu (na trati) bezohlednym, nesympatickym, jajinkovskym mistrum je o nervy, ale i Irvine nebo ted Webber Vettelovi to snaseli lepe a tak nejak racionalneji.

    Kolik let bude asi Barrichelo mluvit o tom, jak Schumiho jednou v zivote predjel a jeste mu pritom slo o kejhak? A proc treba Alonso nemluvi roky o tom, jak mu Rubens nesmyslnym postartovnim manevrem fakticky sebral jeden z poslednich titulu ve prospech Vettela?

    Jesitny Brazilci, furt do zavodeni tahaji Boha, to delal i Senna...

    + 9 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      109.81.245.XXX
      Miliony lidí jsou věřících, nechápu, jak to souvisí s ješitností. Závěrečná poznámka má k inteligentnímu jedinci hodně daleko.

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama