DISKUZE K ČLÁNKU Lotus: Grosjeana o šanci na vítězství v Maďarsku připravil Vettel, penalizace byla tvrdá
Podle Lotusu přišel Romain Grosjean o naději na slušný výsledek spíše kvůli Sebastiana Vettela než kvůli penalizaci, kterou obdržel v polovině Velké ceny Maďarska.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Lotus: Grosjeana o šanci na vítězství v Maďarsku připravil Vettel, penalizace byla tvrdá
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Arnoux
09:42 30.07.2013 37.48.38.XXX
šance na vítězství O Šanci Romaina připravilo samo nastavení auta, protože nebylo téměř schopné předjíždění.Nastavení vozu bylo jednoznačně na vysoký přítlak a bylo jednoznačně nejlepším autem v sektoru 2.,který je klasický s vysokou rychlostí v zatáčkách, ale předjetí je tam velice složité.
Na rovinkách byl ale bez nároku,naproti tomu Lewis se zbavil koho chtěl a proto zaslouženě v Madarsku vyhrál.
Nehledal bych tedy chyby jinde a Romain zaslouží pochvalu za závodnické srdce,které jistě má.Málem způsobil karambol s Buttonem, ale v tomhle případě bych mu to nevyčítal.Snažil se o maximum a někdy to prostě nevyjde.Hlavně že nezničil závod MCL ani sobě.
Rozbor sektorů z kvaldy jasně ukazuje,že v sektoru 2. byl Romainův Lotus nejlepším autem spolu s RB.Proto si myslím,že na tratích s rychlými zatáčkami , které vyžadují výbornou aerodynamiku bude Medvěd zase trochu pozadu a Lotus s RB jednoznačná špička.
Na okruzích typu rovina-brzdy-rovina budou Mercedesy se silným motorem velice těžkým soustem pro ostatní.
Na rovinkách byl ale bez nároku,naproti tomu Lewis se zbavil koho chtěl a proto zaslouženě v Madarsku vyhrál.
Nehledal bych tedy chyby jinde a Romain zaslouží pochvalu za závodnické srdce,které jistě má.Málem způsobil karambol s Buttonem, ale v tomhle případě bych mu to nevyčítal.Snažil se o maximum a někdy to prostě nevyjde.Hlavně že nezničil závod MCL ani sobě.
Rozbor sektorů z kvaldy jasně ukazuje,že v sektoru 2. byl Romainův Lotus nejlepším autem spolu s RB.Proto si myslím,že na tratích s rychlými zatáčkami , které vyžadují výbornou aerodynamiku bude Medvěd zase trochu pozadu a Lotus s RB jednoznačná špička.
Na okruzích typu rovina-brzdy-rovina budou Mercedesy se silným motorem velice těžkým soustem pro ostatní.
Duncan66
09:33 30.07.2013 89.29.32.XXX
Nevim o cem mluvis? Boulier po zavode rikal, ze i u Kimiho byla puvodni strategie na 3 zastavky a teprve behem druheho stintu, kdyz dostali od Kimiho info, jak pneu funguji, se rozhodli prejit na dvouzastavkovou strategii. Je otazka, jestli by Romain dokazal jet na dve zastavky jako Kimi pri jeho odlisnem stylu, kdy vice namaha zadni pneu nez Kimi. jemu podle me svedci vice zastavek a agresivnejsi styl.
Biblbrox
09:15 30.07.2013 94.138.104.XXX
Tým se s ním pak snažil přejít ze tří na dvě zastávky O vítězství Grosjeana připravil hlavně Lotus. Měl jet dle plánu "2" zastávky, Vetel by si pneu musel měnil dříve než Grosjean a Hamiltona by dostal tím, že by měl o jednu zastávku méně. Grosjean by pak v klidu dokroužil pro vítězství.
Myslím si, že pouze Grosjean, Peréz, Hamilton a když se jedná o vzájemný souboj, tak i Vettel a Webber jsou schopni předjíždět. Ostatní jsou tzv. inteligentní.
Nebyl Grosjean při vyjetí z dráhy již před Massou?
Myslím si, že pouze Grosjean, Peréz, Hamilton a když se jedná o vzájemný souboj, tak i Vettel a Webber jsou schopni předjíždět. Ostatní jsou tzv. inteligentní.
Nebyl Grosjean při vyjetí z dráhy již před Massou?
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek