DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 05.07.2013 13:26 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • zlo

    92.225.53.XXX
    2014 Myslím, že rekordy budou padat v kvalifikacích. Pochopitelně bude hodně záležet na pneumatikách. Dalo by se čekat, že nahoru půjdou i maximální rychlosti, ale s ohledem na pevné nastavení nových osmistupňových převodovek těžko předvídat.
    Pokud budou kvalitní pneu, časy v závodě podle mě budou podobné jako letos. Auta budou výrazně méně natankovaná a více umožní jízdu na limitu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • NsT

      85.70.60.XXX
      Ti myslíš vazne tu 8stupnovou převodovku?????? 17

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • XR

        109.81.245.XXX
        Ano, budou osmistupňové s převodovými poměry předem zvolenými na celou sezónu.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          Tak to naopak upadnou současní nejčastější vítězové kvalifikací, protože každý se bude raději soustředit na vlastní závod,ne? A samotná kvalifikace napoví, kdo se jak umístí v závodě.....

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Andy

          62.168.11.XXX
          Tomu dost dobře nedokážu porozumět. Stejný převodový poměry pro Monaco i Monzu? 20 Co to zase vymysleli...?

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            109.81.245.XXX
            Přesně tak. Někde se o tom tady už psalo. Prostě v Monaku třeba nebudou ten osmý rychlostní stupeň vůbec využívat.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • zlo

              92.225.53.XXX
              Já očekávám, že většina týmů nastaví maximálku na pouhých cca 325 km/h. To je totiž rychlost, která se dá dosáhnout ne většině okruhů. Půjdou vyřazovací metodou. Proč nastavit osmičku třeba na 360, když to využijí pouze na Monze? Zaměří se na akceleraci. Dobrým příkladem je Vettelovo nastavení na Monze v roce 2011. Měl krátké převody, které něsly nad 326 km/h. Téhle rychlosti ale dosahoval velice rychle a na omezovač jel více než polovinu cílové rovinky. Stejně ho nikdo nemohl předjet, jelikož když se k němu mnohem rychlejší auta přiblížila, už se brzdilo.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • B2SoS

                B2SoS

                193.165.69.XXX
                Já si to zase pamatuju tak, že sice musí nahlásit převodové stupně předem na celou sezonu, ale ne jen jednu jejich sadu - že se mohou lišit pro jednotlivé závody. Nebo je to tak teď a "nabudúce" se to mění na jedno nastavení na celou sezonu?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                89.190.61.XXX
                No ale ty převody musí zůstat v závodě stejný, jako v kvalifikaci a tím by na to v kvaldě doplatil.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama