DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 05.07.2013 13:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 15 lidí) 03.07.2013 12:59
Dočkáme se toho, že auta v doprovodných… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 03.07.2013 14:02
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok,… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 03.07.2013 15:59
To říkal tuším po Španělsku, kde museli kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      90.182.20.XXX
      rekordy by byly fajn, ale já bych naopak aerodynamiku osekal a kladl důraz na mechanické vlastnosti 04

      + 13 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hixaxon

        hixaxon

        86.49.108.XXX
        A já bych neosekával vůbec nic a k výkonnějšímu ERS nechal průtok na stávajících hodnotách (150kg/závod? nevím jistě). Jen ať z těch motorů vytáhnou vše co jen půjde. 14

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.190.61.XXX
        No ona právě aerodynamika dělá auto F1 a přetížení 5G v zatáčkách.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom

    212.5.221.XXX
    2-3 sec Nespomínal minule Button, že súčasná F1 je rýchlejšia oproti GP2 už len o nejaké 2-3 sekundy a že je něco špatně?? Tak neviem čo bude po tomto..

    Nemám nič proti technickému pokroku a novým systémom, ale som veľmi zvedavý ako to bude vyzerať v praxi. Aby nakoniec nebolo toľko limitujúcich faktorov (pneu, ERS, KERS, Keks, sex, ...), že bude zázrak ak tie autá vôbec prejdú boxovou uličkou..

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Dočkáme se toho, že auta v doprovodných závodech budou rychlejší než auta v královské disciplíně.12

      + 15 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.237.XXX
      Buď to myslel v nějakém konkrétním kontextu, nebo se to ztrtilo v překladu - nebo měl na mysli nejrychlejší z GP vs nejpomalejší z F1.
      Ale v průměru je letos nejrychlejší z GP2 asi o 8-10% pomalejší než špička F1

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      To říkal tuším po Španělsku, kde museli kvůli šetření gum jezdit několik sekund na kolo pod možnosti vozu. Za normálních okolností je rozdíl větší. A těch 3s bych se nebál, už v průběhu první sezony část podle mě doženou vylepšováním vozů.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Rozhodně to není nijak ekonomická cesta. Vývoj i cena všech těch dodatečných "hejblátek" zákonitě musí být mnohem dražší, než vývoj a stavba "čistého a jednoduchého" motoru. A tím, že není limitováno množství vezeného pali mě fakt dostali! Copak si myslí, že ho někdo bude s sebou vozit jako zbytečnou mrtvou zátěž, jen proto, aby mu možná někde někdy trochu paliva nescházelo?! 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      194.228.20.XXX
      On podle mě srovnával kvalifikační gp2 a závodní tempo f1.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    S tým súhlasím,... ...nie je to však na úkor výkonu motora 1,6 V6 Turbo + ERS, lebo táto sústava bude disponovať väčším výkonom a krútiacim momentom v rozsahu pracovných otáčok, ako V8 atmosferický + KERS, ale bude to na oltár prítlaku, kde sa už nebudú môcť využiť rýchle prúdiace výfukové plyny, na jeho zvýšenie, ktoré podstatnú časť svojej kinetickej energie stratia v turbokompresore, preto je tu zase šanca pre Adriana, aby našiel nové riešenie a Red Bull všetkých porážal. Alebo aj nie. 11 Uvidíme, kto v r. 2014 povedie štartovné pole. Ak Ferrari mlží, asi majú niečo, čo ostatní nie.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Bodovací systém Podle mě by se mělo jít do nové sezóny s čistým stolem.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Omni

      88.103.99.XXX
      Aby mohli dělat prasárny v posledních 2-3 závodech bez následků? Když už si ten bodový systém vymysleli, tak je lepší to mít takto ošetřené.

      + 20 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama