DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet
Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 9 lidí)
03.07.2013 14:02
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Qay
14:35 03.07.2013 212.108.4.XXX
z toho jsem jelen vozy mohou natankovat bez omezení, ale v závodě mohou spotřebovat pouze předem určené množství, takže pak se bude z vozů všechno palivo odčerpávat... ale pokud vím, tak vše z vozu nikdy nedostanete, takže pokud to bude na hraně... takže pokud budete mít natankováno 120kg a v závodě můžete spotřebovat 100kg, tak musíte po závodě z formule dostat 20kg, ať se děje co se děje a kontrolní vzorek se bude odebírat z tohoto přebytku, nebo mimo něj? taky něco zůstane ve vedení, čerpadle....
stejně tak možná budou o přestupech spolurozhodovat trestné body - určitě je rozdíl kupovat pilota,
kterému k trestu chybí 1 bod, nebo pilota s čistým štítem
stejně tak možná budou o přestupech spolurozhodovat trestné body - určitě je rozdíl kupovat pilota,
kterému k trestu chybí 1 bod, nebo pilota s čistým štítem
uzivatel001000
14:02 03.07.2013 46.39.185.XXX
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok, bude to férovější.
skejpa
12:59 03.07.2013 89.102.107.XXX
Už se nemůžu dočkat :) Upřímně řečeno se strašně těším na to, až některý z top monopostů příští sezóny zajede nějaké měřené kolo. Trochu mě mrzí to velké omezení aerodynamiky protože jsem tak trochu doufal, že nové motory, ač to jsou 1.6ky, poskytnou větší výkon než motory stávající a konečně zase začnou padat rekordy na tratích :) Ale třeba se mýlím :)
tom
12:53 03.07.2013 212.5.221.XXX
2-3 sec Nespomínal minule Button, že súčasná F1 je rýchlejšia oproti GP2 už len o nejaké 2-3 sekundy a že je něco špatně?? Tak neviem čo bude po tomto..
Nemám nič proti technickému pokroku a novým systémom, ale som veľmi zvedavý ako to bude vyzerať v praxi. Aby nakoniec nebolo toľko limitujúcich faktorov (pneu, ERS, KERS, Keks, sex, ...), že bude zázrak ak tie autá vôbec prejdú boxovou uličkou..
Nemám nič proti technickému pokroku a novým systémom, ale som veľmi zvedavý ako to bude vyzerať v praxi. Aby nakoniec nebolo toľko limitujúcich faktorov (pneu, ERS, KERS, Keks, sex, ...), že bude zázrak ak tie autá vôbec prejdú boxovou uličkou..
Kapor
12:46 03.07.2013 194.160.178.XXX
S tým súhlasím,... ...nie je to však na úkor výkonu motora 1,6 V6 Turbo + ERS, lebo táto sústava bude disponovať väčším výkonom a krútiacim momentom v rozsahu pracovných otáčok, ako V8 atmosferický + KERS, ale bude to na oltár prítlaku, kde sa už nebudú môcť využiť rýchle prúdiace výfukové plyny, na jeho zvýšenie, ktoré podstatnú časť svojej kinetickej energie stratia v turbokompresore, preto je tu zase šanca pre Adriana, aby našiel nové riešenie a Red Bull všetkých porážal. Alebo aj nie. Uvidíme, kto v r. 2014 povedie štartovné pole. Ak Ferrari mlží, asi majú niečo, čo ostatní nie.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek