DISKUZE K ČLÁNKU Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet
Závodní ředitel FIA Charlie Whiting hovoří o tom, co můžeme očekávat v příští zlomové sezóně, kdy vozy budou pohánět nové motory. Změny doznají také pravidla pro aerodynamiku či trestní systém pilotů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whiting: Vozy budou příští rok až o 3 sekundy pomalejší, palivo jim na trati nebude docházet
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001000
(Hlasovalo 9 lidí)
03.07.2013 14:02
Souhlasím, jen ať to platí celý kalendářní rok,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
zlo
21:07 03.07.2013 92.225.53.XXX2014 Myslím, že rekordy budou padat v kvalifikacích. Pochopitelně bude hodně záležet na pneumatikách. Dalo by se čekat, že nahoru půjdou i maximální rychlosti, ale s ohledem na pevné nastavení nových osmistupňových převodovek těžko předvídat.
Pokud budou kvalitní pneu, časy v závodě podle mě budou podobné jako letos. Auta budou výrazně méně natankovaná a více umožní jízdu na limitu.-
-
-
-
-
zlo
14:28 04.07.2013 92.225.53.XXXJá očekávám, že většina týmů nastaví maximálku na pouhých cca 325 km/h. To je totiž rychlost, která se dá dosáhnout ne většině okruhů. Půjdou vyřazovací metodou. Proč nastavit osmičku třeba na 360, když to využijí pouze na Monze? Zaměří se na akceleraci. Dobrým příkladem je Vettelovo nastavení na Monze v roce 2011. Měl krátké převody, které něsly nad 326 km/h. Téhle rychlosti ale dosahoval velice rychle a na omezovač jel více než polovinu cílové rovinky. Stejně ho nikdo nemohl předjet, jelikož když se k němu mnohem rychlejší auta přiblížila, už se brzdilo.
-
-
-
-
-
-
Andrej
15:40 03.07.2013 195.168.231.XXXTvar monopostov Niekde som vyčítal, že monoposty sa budú podobať tým zo starších rokov. Užšie krídla bez prídávných krídel, zadné krídla by mali byť nižšie, tak uvidíme :) Celkovo by mali byť viac podobne tým starým. Nosy by mali byť nižšie, neviem čo to bude ako v rokoch 200.-2008 alebo ako v roku 2009. No každopádne sa nechajme prekvapiť :) -
-
anonym
13:26 04.07.2013 178.255.168.XXXBlbost! Vůz F1 má a zatím pořád bude mít takový poměr výkon/hmotnost a takový přítlak, že mu za rovných podmínek žádný sebeupravenější cesťák nebo supersport ani omylem nenaseká.
Jestli je někdo trotl, tak leda člověk, který si myslí, že mohou rekordy padat donekonečna. Nemohou! Stále rychlejší auta by znamenala nutnost změny bezpečnostních standardů, potažmo rozsáhlé úpravy všech okruhů apod. To je s ohledem na současnou ekonomickou situaci naprostá utopie.
-
-
Qay
14:35 03.07.2013 212.108.4.XXXz toho jsem jelen vozy mohou natankovat bez omezení, ale v závodě mohou spotřebovat pouze předem určené množství, takže pak se bude z vozů všechno palivo odčerpávat... ale pokud vím, tak vše z vozu nikdy nedostanete, takže pokud to bude na hraně... takže pokud budete mít natankováno 120kg a v závodě můžete spotřebovat 100kg, tak musíte po závodě z formule dostat 20kg, ať se děje co se děje a kontrolní vzorek se bude odebírat z tohoto přebytku, nebo mimo něj? taky něco zůstane ve vedení, čerpadle....
stejně tak možná budou o přestupech spolurozhodovat trestné body - určitě je rozdíl kupovat pilota,
kterému k trestu chybí 1 bod, nebo pilota s čistým štítem -
-
skejpa
12:59 03.07.2013 89.102.107.XXXUž se nemůžu dočkat :) Upřímně řečeno se strašně těším na to, až některý z top monopostů příští sezóny zajede nějaké měřené kolo. Trochu mě mrzí to velké omezení aerodynamiky protože jsem tak trochu doufal, že nové motory, ač to jsou 1.6ky, poskytnou větší výkon než motory stávající a konečně zase začnou padat rekordy na tratích :) Ale třeba se mýlím :)
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek