McLaren tak využil jedné z možností testovat na rovince, dle dnešních výsledků se rozhodne, jaké části nasadí na vůz během pátečních tréninků v Silverstone. Má se za to, že nové díly fungovaly dobře a McLaren tak bude moci umazat něco z deficitu, který momentálně na čelní týmy v oblasti přítlaku má. Stejně tak tým z Wokingu mohl zapracovat na porozumění autu.
Za volantem seděl Brit a testovač McLarenu, Oliver Turvey. "Jediným problém auta je chybějící přítlak a to je to, co se momentálně snažíme vytvořit," řekl výkonný ředitel týmu, Jonathan Neale. "Momentálně jsme v Idiadě. Dnes [v úterý] během oběda jsem mluvil s hochy, počasí na nás bylo milé a měli jsme produktivní odpoledne."
Jonathan Neale (foto: McLaren Mercedes)
"Ale nejsme zde jen kvůli testování částí, testujeme také některé fundamentální věci. Počkáme do pátečního odpoledne v Silverstone, abychom viděli, co zbývá na autě pro sobotu a jak úspěšné to bylo. Do úterního večera nebudeme přesně vědět, jaký balík vezmeme [pro GP Velké Británie]."
Ačkoliv se McLarenu nedaří stahovat odstup na nejlepší, jak by si asi představoval, tak Neale odmítá, že by letošní vůz už odpískali. Navíc některé prvky mohou použít i na MP4-28. "Co se týče letošního auta versus toho pro příští rok, tak se toho ještě hodně učíme. Jsou zde nějaké programy pro toto auto, které bychom si chtěli projít do pozdější fáze této sezony, které budou stejně tak důležité i pro příští rok."
"Nemáme ale zázračný proutek. Tlačíme na to tvrdě, ale reálná situace je taková, že je zde stále velký odstup mezi námi a čelními týmy."