DISKUZE K ČLÁNKU Dohodly se týmy na povolení testů během sezony od roku 2014?

Čtyřikrát extra dva dny, tak zní dohoda týmů ohledně znovu povolení testů během sezony pro rok 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dohodly se týmy na povolení testů během sezony od roku 2014?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 10.06.2013 23:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 10.06.2013 13:40
ti mene majetni diky tem dvoudennim testum… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ja si myslím,.. ...že to smeruje k rozumnej dohode a testov bude o niečo viac, nakoľko ide o úplne novú koncepciu monopostov aj pohonných jednotiek a prístupu k aerodynamike, pričom už vôbec nebudú pomáhať tvorcom týchto áut výfukové systémy ako doposiaľ. Preto tie autá okrem iného. treba riadne aj otestovať a tých pridaných tesov nie je až tak veľa. Je ich aurát. 11

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    89.29.32.XXX
    vyborne podle me relativne slusna dohoda. Tim ze to bude po zavode to nevyzaduje dalsi tym na testovani a nejake razantni zvyseni rozpoctu. Diky zmenam, ktere od 2014 budou je to vic nez spravny napad, aby mely tymy, kterym nevyjdou prvni navrhy sanci v prubehu sezony neco zmenit vice nez jen diky 3 hodinam testu v patek. 11

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      94.113.56.XXX
      Nic se nezmění. Ti kterým první návrh nevyjde se sice zlepší, ale ten kdo bude mít od začátku rychlou formuli, se zlepší taky.

      Já od toho naopak čekám, že se zvýší rozdíly mezi jednotlivými stájemi.

      Ti menší s menším rozpočtem, nebudou mít nikdy tolik peněz, aby dokázali připravit a vyzkoušet takové množství dílů jako ti bohatší, tudíž v průběhu sezóny budou zaostávat o to víc. Naopak u takového RedBullu očekávám, že na tom vydělá nejvíc, protože na více datech z testů vydělá nejvíc ten nejchytřejší konstruktér, a to je v současné F1 bezkonkurenčně Newey.

      Příští rok sice budou nové formule, což může změnit rozložení sil, ale pokud RB nebo Renault, něco vyloženě nepokazí, tak má Vettel našlápnuto k překonání Schumachera.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        bohužel máš nejspíš pravdu. řešením by byla restrikce. ti lepší by měli testování méně, horší více. ale na to nikdy nikdo z nich nepřistoupí....

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        89.29.32.XXX
        ti mene majetni diky tem dvoudennim testum budou mit vetsi sanci aplikovat prvky konkurence, ktere muzou zkopirovat.

        Kdyz ma nekdo dobry navrh, tak pri tech testech zrychli o mensi cas, nez ten, kdo ma velke problemy a potrebuje poladit auto daleko vic.

        Ti s mensim rozpoctem nemeli sanci prakticky nikdy. Sev podivej na vysledky z minulosti. V drtive vetsine byli poskladani jeste striktneji nez dnes. Vetsinou spolu souperili tymovi kolegove, zatimco ostatni staje byly rozlozeny po trati podle dane vykonnosti a rozpoctu. Prece nikdo tady netvrdi, ze diky testum zacnou tymy s polovicnim, tretinovym rozpoctem vyhravat pravidelne zavody. Ale verim tomu, ze pokud by to bylo letos, mohl by Mcl dohnat konkurenci daleko rychleji. At se ti to libi nebo ne, je porad lepsi, kdyz se o spici rve vice tymu a sem tam nekdo prekvapi.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          94.113.56.XXX
          "porad lepsi, kdyz se o spici rve vice tymu a sem tam nekdo prekvapi."

          S tím souhlasím, ale zároveň říkám, že zavedení těchto testů bude mít přesnně opačný efekt. Míň vítězů z méně stájí. To co jsme viděli loni už se nezopakuje.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            89.176.58.XXX
            každá změna velká pravidel vždy narušila dominanci týmu, který ji měl doposud, a na špici se často dostal někdo, od koho se to nečekalo.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama