DISKUZE K ČLÁNKU Brzdy aneb proč se Hamilton v Mercedesu trápí a v posledních závodech na Rosberga ztrácí
Lewis Hamilton hovoří o odlišnosti vozu Mercedesu od McLarenu, s nímž byl zvyklý závodit, a o tom, proč na svého týmového kolegu Nica Rosberga ztrácí. Zatím se stále trápí s nastavením brzd, proto nemůže brzdit tak pozdě, jak by si přál.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Brzdy aneb proč se Hamilton v Mercedesu trápí a v posledních závodech na Rosberga ztrácí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Arnoux
13:51 30.05.2013 89.24.13.XXXAno to máš pravdu.Ve fyzikální podstatě je to blbost,v závodním žargonu je to normální .
Důvod přenášení teploty do pneumatik a tím důvod degradace u Mercedesu je kravina, protože tohle se děje pouze s plnou nádrží.Po vyjetí benzínu mají auto rychlé a gumy drží jako ostatním. Je už ale pozdě.Nejvíc jim to žere gumy hned pár kol po startu,kdy ráfek nemůže být dramaticky horký .Důvodem je špatný základ auta a tím problém s plnou nádrží.
Z fyzikálního hlediska bych to odhadl na tento problém rychlost vs.startovní hmotnost - velké smykové tření ve styku s vozovkou.Co ty na to?-
pilot
16:49 30.05.2013 178.41.56.XXXNeviem, ale hladal by som ten problem skor niekde v Lewisovom podvedomi. Mam pocit, ze znovu zacina byt nejako "rozhodeny". Podobne ako ked mal problemy s otcom alebo potom s Nicole. Viac pozornosti venuje zabave mimo F1 a svojmu Roscovi. Ak to s tym psom nie je len PR machrovanie, tak ho to dost rusi. Na rozdiel od Kimiho ho tie srandicky vykolajuju a je potom v kokpite nesustredeny, alebo aspon nie tak pripraveny ako Seb ci Nico! Urcite hodne robi aj to, ze zas to zacina citit ako dalsi rok bez sance na titul. To je pri jeho ambiciach skutocne daleko horsie ako makke brzdy. No a mercedes s tymito gumami mu nic neodpusti!-
Kapor
09:57 31.05.2013 194.160.178.XXXTeraz má problémy s jeho tímom,.. ..že mu zle stanovili parametre priemeru brzdných kotúčov a tým aj odvádzaného sálavého tepla do predných diskou, ktoré bolo malé, lebo to vedením do kotúčov bolo veľké a tie sa pri jazde intenzívne ochladzujú. Preto tam vznikol deficit tepla pri zahriatí pneumatík a následné problémy, ktoré mu to priniesli.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek