DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari: Někteří mají krátkou paměť, vítězství po čtyřech zastávkách není nic nového

Ferrari je po Lotusu dalším týmem, který nepodporuje rozhodnutí Pirelli změnit pneumatiky. Připomínají, že čtyři zastávky v boxech nejsou ničím neobvyklým.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari: Někteří mají krátkou paměť, vítězství po čtyřech zastávkách není nic nového

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 22.05.2013 11:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 16 lidí) 17.05.2013 16:23
A jsme u toho rozdílu, že nikdo pneu uprostřed… »
» erdedy (Hlasovalo 15 lidí) 17.05.2013 11:21
KONECNE!!! ... vidim vyjadrenie od Ferrari k … »
» uzivatel000190 (Hlasovalo 15 lidí) 17.05.2013 16:00
Vzal jsi si z toho co se ti hodí. Oni tím… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • uzivatel000190

        uzivatel000190

        194.228.20.XXX
        Vzal jsi si z toho co se ti hodí. Oni tím chtěli říct, že 4 zastávky není nic co se nikdy předtím nestalo a ne, že pneu vydrží stejně jako před tím.
        Spíše je zajímavá ta reakce RB před tím když vyhrával a jel na 4 zastávky a teď.

        + 15 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mynona

          165.72.200.XXX
          RB se chovají stejně jako např. Ferrari loni, když se nedaří tak řvou a když na řešení vydělávají tak buď mlčí nebo si dokonce mlaskají, podobně jako letos Lotus. Vsadíl bych boty a nešel bych bos, kdyby se Lotus výsledkově propadnul, tak bude na hadráky nadávat taky. Tady nejde o nějakou férovost, tady prostě každý bojuje za to co mu vyhovuje.
          Nicméně, jezdit na gumách, které si udrží rozumný výkon několik málo kol a to za podmínky, že na nich pojedu opatrně a raději pomaleji, nepojedu těsně za soupeřem, bude se vyhýbat nějakým soubojům a ještě se budu obávat, že mi nevydrží, je prostě hnus.

          + 4 / − 14

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000190

            uzivatel000190

            194.228.20.XXX
            A jsme u toho rozdílu, že nikdo pneu uprostřed sezóny nepředělával, prostě se s tím musel vyrovnat. Tuším, že předminulou sezónu to bylo vidět u mcl, nakonec jejich auto bylo podobně rychlé jako rb, ale nedokázali v závodě v tom tempu urazit stejnou vzdálenost na pneu jako rb. No a tak prostě si s tím museli poradit.

            + 16 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          147.229.7.XXX
          Právě, že stejně nevydrží ani omylem. Zatímco tenkrát jel Alonso na 3 zastávky a jel celou dobu naplno, tak letos podle jeho vlastních slov jel na 90%, aby mohl jet na 4 zastávky. Kolik opravdu vydrží bylo vidět v Číně u Vettela a Buttona. Rychlé jízdy nevydržely ani 2 kola. Prostě závodí o co nejrychlejší pomalá kola.

          + 5 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000190

            uzivatel000190

            194.228.20.XXX
            Ty jsi jak kolovrat, zkus se nad tím článkem ještě jednou zamyslet a hlavně si ho celý přečíst. Nikdo tam nesrovnává pneu, ale počet zastávek. 03
            A když se podíváme na výdrž penu tak proč si vybíráš jezdce/stroje, které se ti hodí a nepodíváš se třeba na lotus kolik rychlých kol na nich zvládne?

            + 15 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mynona

              165.72.200.XXX
              Nikdo nejezdí do boxu pro nic jiného než pro gumy, když se jaksi palivo nesmí doplňovat. Takže počet nutných zastávek je přímo uměrný opotřebení pneumatik. Jestli sis toho nevšimnul, nikdo nestojí jezdit do boxů dobrovolně a každý se tam snaží jezdit co nejméně. Když se ještě mohlo doplňovat palivo, tak někdo mohl zajíždět do boxu častěji, protože krom čerstvých gum, mohl jezdit v průběhu závodu na lehčím voze, což samo sebou neslo jistou výhodu a čas ztraávený v boxech se dal tímto vynahradit. Tím, že odpadlo tankování, tak min. polovina důvodu, proč zajíždět do boxu pominula, takže se dá zcela jistě říci, že vozy jezdí do boxu zcela z nutnosti a ne kvůli jiné strategie.

              Ale máš pravdu, kolovrat je zbytečný, když to nejste sto pochopit a tak triviální věc, že nejen letos vozy jezdí do boxu z drtivé většiny, protože je limitují gumy

              + 4 / − 9

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000552

              uzivatel000552

              83.208.115.XXX
              Jenže Ferrari tam zmiňuje něco, co tehdá provedli jen a jen oni a co nikdy předtím ani potom v té době nikdo nepoužil. Tehdy byl to pro ně obrovský risk, zatímco teď to byla nutnost při které se jede tempo, při kterém by tu zastávku v roce 2004 možná nepotřebovali ani jednu. A ikdyž se mi občas nelíbí to, jak RedBull nadává, souhlasím s Hamiltonem, že když jezdí o 2 vteřiny pomaleji než GP2 v kvalifikaci a o 3 vteřiny rychleji než GP3 v závodě, tak bude asi někde něco špatně.

              + 4 / − 7

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              78.108.101.XXX
              Nikdo nesrovnává pneu??? Tvoje citace: "...že pneu vydrží stejně jako před tím." Z toho se dá pochopit něco jiného, než že tvrdíš, že vydrží tehdejší a dnešní pneu stejně? No tak dobře, když to říkáš....
              Já bych se podíval na nějaká rychlá kola Lotusu, ale to bych nějaká musel vidět. Vettela a Buttona jsem vybral proto, že oba vyměnili pár kol před koncem závodu a proto mohli zajíždět RELATIVNĚ rychlá kola. To relativně jsem zvýraznil proto, že nejrychlejší kolo závodu bylo i tak skoro o 2,5s pomalejší než v kvalifikaci. A i přes to, že nejel na maximum, začaly mu odcházet už ve druhém kole. Co je to proboha za závodění, když pilot nemůže zajet ani jedno opravdu rychlé kolo v závodě?

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.96.XXX
                Pánové, podle mě je jedno, jestli se jede na jedinou (povinnou) zastávku a nebo na dest zastávek. Ať si každý tým udělá zastávek tolik, kolik musí, a nebo kolik má strategicky naplánovaných.03
                Podstata tkví v tom, že se v průběhu sezóny pravidla nepředělávají ani neupravují ku prospěchu některým zámožným učinkujícím. Tedy alespoň mezi slušnými lidmi a v seriózním prostředí.
                Tak že by se s tím měli všechny týmy vyrovnat. A podobně bychom se s tím měli vyrovnat i my na diskuzi. Bohužel nejvíc si stěžují ti, kteří mají pocit, že se jim to nedaří a jejich fanoušci zde.02

                + 4 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    KONECNE!!! ... vidim vyjadrenie od Ferrari k "teme" c. 1! 01 01 01

    + 15 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama