DISKUZE K ČLÁNKU Marko nařknul Lotus z nefér výhody: Nelíbí se mu, že Pirelli testuje s jejich vozem
Lotus má podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka neférovou výhodu, protože Pirelli k vývoji a testování pneumatik používá jejich starší monopost. Bývalý pilot F1 Alex Wurz s ním však nesouhlasí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko nařknul Lotus z nefér výhody: Nelíbí se mu, že Pirelli testuje s jejich vozem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
15:10 10.04.2013 94.112.65.XXXPokud vím, tak to nabízeli všem týmům, ale všichni až na Lotus se na ně vys*ali. Tak nechápu, proč teď brečí jak malé děti. Jejich chyba. Možná, že až jim příště Pirreli nabídnou spolupráci při testování nových specifikací, tak budou prozíravější. -
Petr
14:38 10.04.2013 109.81.245.XXXVideo - Marko o Vettelovi v Malajsii [odkaz na stránku] (německy) -
-
erdedy
13:36 10.04.2013 91.127.41.XXXPetr ;-) Spominas, ako som tu pred 1-2. rokmi rozoberali, ze len cakam ako bude niekto prskat na Renault/Lotus, ze maju (kvoli tomu) vyhodu?
Vtedy sme to "upratali" s tym, ze "dnesne" auta su predsa plne ine.
A pozrime - (mega)blbec na seba nenechal dlho cakat... Uz tu mame prve "škreky", rovno od toho "najpovolanejsieho".
Milujem Helmuta!-
Petr
13:59 10.04.2013 109.81.245.XXXAbych byl upřímný, tak si na to už moc nevzpomínám, ale netvrdím, že to není pravda. Helmut je zajímavý člověk. Teď toho napovídal hodně, ale asi to už nebudu sepisovat.. Dnes mě například ještě pobavilo, jak vysvětluje, že média překroutila jeho výroky o Webberovi. Podle něj vždy byl Mark vždy dobrým pilotem a pronsincová slova nemyslel jako kritiku. Přijde mi tedy prazvláštní, že na tu desinterpretaci reaguje po čtyřech měsících.-
Nasir
18:39 10.04.2013 188.175.176.XXXerdedy: dobrý odhad. Nechceš zkusit odhadnout, jak to letos dopadne s Webberem (v RB) a s McLarenem?
Petr: možná by se z jeho výroků dal sestavit celý vtipný článek. Třeba něco jako "hitparáda Helmuta Marka", nebo "Helmut Marko baví paddock", "Helmut Marko mluví: třeste se, soupeři" nebo "F1 se mění, blbci zůstávají." Myslím, že by to bylo relativně populární čtení (na odlehčení).-
-
uzivatel001250
08:42 11.04.2013 82.99.163.XXXNo aby ne, když co výrok, to perla. Ale fakt je, že většinou nevím jestli se tomu mám smát nebo z toho spíš brečet. Až (nebo jestli? ) se jednoho krásného dne stane, že tenhle bývalý "takypilot" a všeználek odejde z F1 a přestane se k ní jakkoliv vyjadřovat, tak budu minimálně týden v kuse oslavovat!-
-
uzivatel001250
10:25 11.04.2013 82.99.163.XXXVšechno má klady i zápory a tady si myslím, že by klady asi vyhrály.
-
-
-
-
-
-
-
Eddmund
11:45 10.04.2013 81.201.60.XXXdarované vozy co k tomu říct je jasné auto mohl dýt každý nikdo nechtěl jejich problém, další věc věřím tomu že když by se přidali další týmy stím že pireli poskytnou své vozy tak by jimi nepohrdlo takže za mě si nemá žádný tým právo stěžovat na to že lotus může mít nějakou výhodu z toho že jim darovali auto ...-
B2SoS
12:14 10.04.2013 193.165.69.XXXTaky si myslím, že pokud by měli víc různých aut, tak by testovali se všemi poskytnutými.
Ale je to stejně jedno, protože na nějakou citelnou zpětnou vazbu vůbec nevěřím, od Helmuta je to jako v 95% případů přestřelenej, nebo spíš úplně zbytečnej komentář.
-
-
realita
09:56 10.04.2013 78.80.177.XXXMarko má pravdu: výhodu Lotus má, testuje se na jejich autě, to je fakt. Pirelli vyhrálo soutěž na dodávku gum do F1, protože nabídli nejnižší cenu, to že nemají ečka na vlastní formuli není chyba žádného týmu, ale třeba rozdíl mezi nabídkou Bridgestonu a jejich. A z toho důvodu teď jeden tým bude profitovat, protože je to jako s párkama u nás, chceš to levněji, musíš to ošidit. Nevím proč furt v diskuzích řešíte jako největšího padoucha toho, kdo to správně pojmenuje, jenom proto že nosí jinou barvu trika, než komu fandíte...
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek