DISKUZE K ČLÁNKU Anderson: Jak řešit problémy s vozem McLarenu
Technický expert Autosportu, Gary Anderson, v F1 zažil i nepovedené vozy. Ve svém článku popisuje, jak se vypořádat s problémy, které má například McLaren.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Anderson: Jak řešit problémy s vozem McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
rock
13:31 08.04.2013 37.188.232.XXX
Ono taky v té studii nejde o to, aby řekl něco, co by bylo novýho a objevnýho pro konstruktéry v McLarenu. Ti už sami určitě vědí, v čem je problém (akorát to nerozhlašují do světa) a nějak na tom pracují. Tady asi šlo o to, aby ten problém popsal i normálním lidem. Anderson dokonce ani nemusí být až tak geniální, aby ho někdo přeplácel; má v tomhle případě hodně zlehčenou úlohu. V tom článku jenom popsal obecný principy, který sám kdysi používal a zkusil je napasovat na tým a auto, o kterým VÍ, že má problém. V tomhle konkrétním případě bych mu klidně i věřil.
Kapor
13:26 08.04.2013 194.160.178.XXX
Ja s tebou v podstate súhlasím, čo píšeš o prednom krídle a jeho vplyvu,.. ...ale bol tu jeden článok pred časom, ktorý hovoril o tom, že tím prišiel na to, že musí posunúť celú prednú nápravu a sú dve cesty, vyrezať, presunúť a upevniť, za cenu zvýšenia nosnosti, alebo nové šasi. Ak to bez tohoto úkonu nepôjde to auto vyladiť, stratia dosť času a čím skôr to urobia, tým lepšie, lebo body im utekajú.
XR
11:53 08.04.2013 109.81.245.XXX
Jenže přední křídlo ti nastavuje proudění pro celé auto, takže změna předního křídla = změna předního nastaveni ... až po změnu zadního křídla (kvůli vyvážení aerodynamiky).
Netvrdím, že má Anderson pravdu, jen mě překvapuje, kolik je tady najednou chytřejších designérů než on.
Netvrdím, že má Anderson pravdu, jen mě překvapuje, kolik je tady najednou chytřejších designérů než on.
Eracer
07:38 08.04.2013 62.168.11.XXX
Garyho rád čtu ale téměř nikdy s ním nesouhlasím a s tím čím bych souhlasil ,jsem si všiml už dávno před tím než vynesl stanovisko. To jest zdání jednoduchosti předního křídla. Ale jinak Gary plácá tak trochu páté přes deváté. Četl jsem jeho názory v průběhu před sezoních testů a to byl každým dnem jiný výrok dle toho kdo zajel jak jaké kolo. Nepovažuji Garyho názory za vypovídající dle toho jak to vypadá.
uzivatel000224
21:13 07.04.2013 188.120.222.XXX
už ani neví, co má kecat... Chytrolín nad chytrolíny.
anonym
19:37 07.04.2013 90.176.130.XXX
Anderson Ty jeho prognózy už jsou strašně trapné už 2 roky po sobě dělá strašnýho experta, přitom se ani jednou "netrefil" do reality, vždycky od ní byl hooodně daleko a že by McLaren ztácel okolo vteřiny jen kvůli přednímu křídlu? a že by top tým jako je McLaren neviděl takovou hloupou chybu? o tom silně pochybuji
uzivatel001314
19:36 07.04.2013 94.112.65.XXX
Kdyby totálně nepřekopali celé auto, a vyždímali z vývojové křivky loňského vozu i poslední kapku, tak mohli být plně konkurenceschopní. Překopat auto mohli příští rok vzhledem k nové specifikaci turbomotorů V6.
Aktuálně
Poslední závod 26.5.2024
GP Monaka78 kol (260.286 km)
Circuit de Monaco
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 09.06.2024
GP Kanady 70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuitdní | hod | min | sek