DISKUZE K ČLÁNKU Anderson: Jak řešit problémy s vozem McLarenu

Technický expert Autosportu, Gary Anderson, v F1 zažil i nepovedené vozy. Ve svém článku popisuje, jak se vypořádat s problémy, které má například McLaren.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson: Jak řešit problémy s vozem McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 08.04.2013 13:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 07.04.2013 17:03
Anderson O tom chlapovi toho moc nevim a upřímně… »
» uzivatel000224 (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2013 21:13
už ani neví, co má kecat... Chytrolín nad… »
» Zix. (Hlasovali 3 lidé) 08.04.2013 00:48
Já netvrdim,že tomu nerozumí,jen asi nebude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

rock

37.188.232.XXX
Ono taky v té studii nejde o to, aby řekl něco, co by bylo novýho a objevnýho pro konstruktéry v McLarenu. Ti už sami určitě vědí, v čem je problém (akorát to nerozhlašují do světa) a nějak na tom pracují. Tady asi šlo o to, aby ten problém popsal i normálním lidem. Anderson dokonce ani nemusí být až tak geniální, aby ho někdo přeplácel; má v tomhle případě hodně zlehčenou úlohu. V tom článku jenom popsal obecný principy, který sám kdysi používal a zkusil je napasovat na tým a auto, o kterým VÍ, že má problém. V tomhle konkrétním případě bych mu klidně i věřil.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ja s tebou v podstate súhlasím, čo píšeš o prednom krídle a jeho vplyvu,.. ...ale bol tu jeden článok pred časom, ktorý hovoril o tom, že tím prišiel na to, že musí posunúť celú prednú nápravu a sú dve cesty, vyrezať, presunúť a upevniť, za cenu zvýšenia nosnosti, alebo nové šasi. Ak to bez tohoto úkonu nepôjde to auto vyladiť, stratia dosť času a čím skôr to urobia, tým lepšie, lebo body im utekajú. 14

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

109.81.245.XXX
Jenže přední křídlo ti nastavuje proudění pro celé auto, takže změna předního křídla = změna předního nastaveni ... až po změnu zadního křídla (kvůli vyvážení aerodynamiky).
Netvrdím, že má Anderson pravdu, jen mě překvapuje, kolik je tady najednou chytřejších designérů než on. 04

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Ak by to bola u Mclarenu len záležitosť pradného krídla,.. ...nechystali by sa k prerobeniu celého auta. 18

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Eracer

62.168.11.XXX
Garyho rád čtu ale téměř nikdy s ním nesouhlasím a s tím čím bych souhlasil ,jsem si všiml už dávno před tím než vynesl stanovisko. To jest zdání jednoduchosti předního křídla. Ale jinak Gary plácá tak trochu páté přes deváté. Četl jsem jeho názory v průběhu před sezoních testů a to byl každým dnem jiný výrok dle toho kdo zajel jak jaké kolo. Nepovažuji Garyho názory za vypovídající dle toho jak to vypadá. 04

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

193.165.69.XXX
Sbíraj zkušenosti a třeba je v příští generaci vozů zúročej 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.27.XXX
Já netvrdim,že tomu nerozumí,jen asi nebude tolik dobrej - jinak by týmy byli dost blbý,pokud by mu nedali víc než Autosport.03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

mv

178.72.244.XXX
Gary Anderson stavel v devadesatych letech vozy Jordanu, myslim, ze tenhle chlapik je jeden z mala komentatoru, ktery vecem dost dobre rozumi, i kdyz je uz peknych par let mimo okruhy...

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.111.126.XXX
Ten at radsi mlci odbornik jeden.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000224

uzivatel000224

188.120.222.XXX
už ani neví, co má kecat... Chytrolín nad chytrolíny. 04

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pan Někdo

90.183.82.XXX
No McLaren to auto snad překopává každý rok,nevím čeho chtějí dosáhnout.17

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

90.176.130.XXX
Anderson Ty jeho prognózy už jsou strašně trapné už 2 roky po sobě dělá strašnýho experta, přitom se ani jednou "netrefil" do reality, vždycky od ní byl hooodně daleko a že by McLaren ztácel okolo vteřiny jen kvůli přednímu křídlu? a že by top tým jako je McLaren neviděl takovou hloupou chybu? o tom silně pochybuji 01 20

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001314

uzivatel001314

94.112.65.XXX
Kdyby totálně nepřekopali celé auto, a vyždímali z vývojové křivky loňského vozu i poslední kapku, tak mohli být plně konkurenceschopní. Překopat auto mohli příští rok vzhledem k nové specifikaci turbomotorů V6.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

80.239.242.XXX
. Keď sa venovali aerodynamike, tak aj svetlej výške. To nie sú dve veci.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.27.XXX
Anderson O tom chlapovi toho moc nevim a upřímně pochybuju o tom,že by byl tak dobrej,protože by ho určitě přeplatil nějakej tým a nechal si od něj stavět auta.

+ 5 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

GP MONAKA: PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama