DISKUZE K ČLÁNKU Anderson: Jak řešit problémy s vozem McLarenu

Technický expert Autosportu, Gary Anderson, v F1 zažil i nepovedené vozy. Ve svém článku popisuje, jak se vypořádat s problémy, které má například McLaren.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Anderson: Jak řešit problémy s vozem McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 08.04.2013 13:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Zix. (Hlasovali 5 lidé) 07.04.2013 17:03
Anderson O tom chlapovi toho moc nevim a upřímně… »
» uzivatel000224 (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2013 21:13
už ani neví, co má kecat... Chytrolín nad… »
» Zix. (Hlasovali 3 lidé) 08.04.2013 00:48
Já netvrdim,že tomu nerozumí,jen asi nebude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ak by to bola u Mclarenu len záležitosť pradného krídla,.. ...nechystali by sa k prerobeniu celého auta. 18

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      109.81.245.XXX
      Jenže přední křídlo ti nastavuje proudění pro celé auto, takže změna předního křídla = změna předního nastaveni ... až po změnu zadního křídla (kvůli vyvážení aerodynamiky).
      Netvrdím, že má Anderson pravdu, jen mě překvapuje, kolik je tady najednou chytřejších designérů než on. 04

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Ja s tebou v podstate súhlasím, čo píšeš o prednom krídle a jeho vplyvu,.. ...ale bol tu jeden článok pred časom, ktorý hovoril o tom, že tím prišiel na to, že musí posunúť celú prednú nápravu a sú dve cesty, vyrezať, presunúť a upevniť, za cenu zvýšenia nosnosti, alebo nové šasi. Ak to bez tohoto úkonu nepôjde to auto vyladiť, stratia dosť času a čím skôr to urobia, tým lepšie, lebo body im utekajú. 14

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Garyho rád čtu ale téměř nikdy s ním nesouhlasím a s tím čím bych souhlasil ,jsem si všiml už dávno před tím než vynesl stanovisko. To jest zdání jednoduchosti předního křídla. Ale jinak Gary plácá tak trochu páté přes deváté. Četl jsem jeho názory v průběhu před sezoních testů a to byl každým dnem jiný výrok dle toho kdo zajel jak jaké kolo. Nepovažuji Garyho názory za vypovídající dle toho jak to vypadá. 04

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.111.126.XXX
    Ten at radsi mlci odbornik jeden.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000224

    uzivatel000224

    188.120.222.XXX
    už ani neví, co má kecat... Chytrolín nad chytrolíny. 04

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.176.130.XXX
    Anderson Ty jeho prognózy už jsou strašně trapné už 2 roky po sobě dělá strašnýho experta, přitom se ani jednou "netrefil" do reality, vždycky od ní byl hooodně daleko a že by McLaren ztácel okolo vteřiny jen kvůli přednímu křídlu? a že by top tým jako je McLaren neviděl takovou hloupou chybu? o tom silně pochybuji 01 20

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001314

    uzivatel001314

    94.112.65.XXX
    Kdyby totálně nepřekopali celé auto, a vyždímali z vývojové křivky loňského vozu i poslední kapku, tak mohli být plně konkurenceschopní. Překopat auto mohli příští rok vzhledem k nové specifikaci turbomotorů V6.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    80.239.242.XXX
    . Keď sa venovali aerodynamike, tak aj svetlej výške. To nie sú dve veci.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.27.XXX
    Anderson O tom chlapovi toho moc nevim a upřímně pochybuju o tom,že by byl tak dobrej,protože by ho určitě přeplatil nějakej tým a nechal si od něj stavět auta.

    + 5 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mv

      178.72.244.XXX
      Gary Anderson stavel v devadesatych letech vozy Jordanu, myslim, ze tenhle chlapik je jeden z mala komentatoru, ktery vecem dost dobre rozumi, i kdyz je uz peknych par let mimo okruhy...

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.27.XXX
        Já netvrdim,že tomu nerozumí,jen asi nebude tolik dobrej - jinak by týmy byli dost blbý,pokud by mu nedali víc než Autosport.03

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.232.XXX
      Ono taky v té studii nejde o to, aby řekl něco, co by bylo novýho a objevnýho pro konstruktéry v McLarenu. Ti už sami určitě vědí, v čem je problém (akorát to nerozhlašují do světa) a nějak na tom pracují. Tady asi šlo o to, aby ten problém popsal i normálním lidem. Anderson dokonce ani nemusí být až tak geniální, aby ho někdo přeplácel; má v tomhle případě hodně zlehčenou úlohu. V tom článku jenom popsal obecný principy, který sám kdysi používal a zkusil je napasovat na tým a auto, o kterým VÍ, že má problém. V tomhle konkrétním případě bych mu klidně i věřil.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama