DISKUZE K ČLÁNKU Éra Pirelli: Měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy?
Éra, během které je jediným dodavatelem pneumatik Pirelli, nám nabízí vzrušující boje často i o vítězství, ale měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy? Autosport se nad současnou situací zamyslel a shrnul nám zajímavá fakta.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Éra Pirelli: Měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
14:00 02.04.2013 46.47.176.XXXA podle čeho mám porovnávat? Podle testů ADAC, kde jsou Pirellky na podobné úrovni jako naše Barumky?
[odkaz na stránku]-
matty
14:20 02.04.2013 83.208.81.XXXvyháníš to tu do extrémů :) paušálně je nazýváš "žmolkovky", ale tato vlastnost se projevuje u F1, kdy je to požadováno. Tato vlastnost se jistě nevyskytuje u zmiňovaného motokrosu a dalších motoristických odvětví, kde jsou na pneu jiné nároky... A při běžném používání na Tvém osobním autě z nich taky jistě neuděláš to, co F1... rozhodně je ta specifikace pneumatik jiná, pro běžné používání a pro požadavky F1. Ale to bychom tu mohli debatovat do nekonečna, protože na každý příspěvek kohokoliv jiného máš "argument" -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek