DISKUZE K ČLÁNKU Éra Pirelli: Měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy?

Éra, během které je jediným dodavatelem pneumatik Pirelli, nám nabízí vzrušující boje často i o vítězství, ale měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy? Autosport se nad současnou situací zamyslel a shrnul nám zajímavá fakta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Éra Pirelli: Měl by být duch F1 obětován na oltář zábavy?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 71, poslední 03.04.2013 08:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 22 lidí) 31.03.2013 23:12
Ledy se začínají hýbat. Tady už máme otevřenou… »
» Ferda (Hlasovalo 13 lidí) 01.04.2013 00:06
Ano, nebylo to moc pestré období, ale vyhrával… »
» Ferda (Hlasovalo 13 lidí) 01.04.2013 16:01
V přehledností tohoto uspořádání vláken mám… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • XR

                          109.81.245.XXX
                          Pokud dokážeš nějak rozumně vysvětlit, jakou souvislost má mé soukromí a výběr okruhů, které jsem navštívil, s tím, zda piloti mají svůj odlišný jízdní styl, a odpovíš lidem na dotazy výše, kterým se vyhýbáš, pak ano.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                      • Ferda

                        Ferda

                        46.47.176.XXX
                        Jak to dokážeš, že se Ti + rosvítí ještě dříve než samotný příspěvek?18

                        + 0 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Honza

                          78.157.160.XXX
                          A já myslel, že tady může na +/- kliknout kdokoliv - a on jenom autor příspěvku? 12 Po těch bludech o Pirelli to ale asi už nikoho nepřekvapí.

                          + 3 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
            • XR

              78.157.160.XXX
              Loni v Austinu se jelo výjimečně na jiných pneu než na Pirelli? Poděkuj i jim za zajímavou VC USA.
              Nadvláda jednoho týmu žel hrozí i v současné době.
              Když to je trapná loterie, proč se na to díváš a tady se zbytečně nervuješ? Přijde mi to takové sebemrskačství.

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Na pirelli se samozřejmě jelo, ale díky jejích šlendriánství kdy si neuvědomili, že nová trať bude kluzká oproti svým původním záměrům nasadili tvrdé směsi a ty se téměř vůbec neopotřebovávaly. Dokonce ani nebylo třeba gumy přezouvat.

                I bez zbytečných zastávek to byl vyjímečně zajímavý závod plný smyků a zajímavých předjíždění. Prostě jako za starých krásných závodnických časů.

                + 7 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • anonym

    84.47.2.XXX
    Ten kto zažil šumacheriadu v rokoch 2002 kde bol majster sveta znami už po destaich gp a ostatné sa len tak odkrúžili vie že je to dnes o niečom

    + 12 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    109.80.171.XXX
    To je naprosto tendencne podany clanek.. Rika A ale vyhne se B a obejde ho... Neboli stejnym metrem ale z druhe strany: chcete zavody, kdy od zacatku do konce vede jeden jezdec, je minimum predjeti, o vysledku rozhodne kvalifikace? ... Nejsem nadsenej o tom jak gumy meni F1 ale jsou zajimavejsi zavody, pokud by to slo jak driv, proc ne...ale to zatim nikdo nevymyslel... A nenalhavejme si, ze hlavni pro lidi je, aby to bylo zajimavy...

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ledy se začínají hýbat. Tady už máme otevřenou válku proti Pirelli a doufám, že ji vyhraje sport a žmolkáři odejdou se sklopenými ušima a velkou hanbou.

    + 22 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      80.239.242.XXX
      Bohužiaľ je - ako vo všetkom - stále viac ľudí, pre ktorých je zábavou vidieť Schumachera na bazarových gumách, Messiho s handrovou loptou, tenistov s raketami z minulého storočia, argentínske telenovely...

      + 4 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000547

      uzivatel000547

      81.19.46.XXX
      Neřekl bych, že se začínají hýbat nějaké ledy. Když se podíván do jiných odvětví motorsportu, kam Pirelli dodává své pneu, je vidět, že výdrž mají...Jde jenom o to, co si slavná FIA objednala. To taky dostala a Pirelli za to nemůže05

      + 8 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Nevím kde všude se jejích gumy používají, ale myslím, že i ve SBK si na ně stěžovali.

        + 0 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000547

          uzivatel000547

          81.19.46.XXX
          motokros, rallye, okruhy.....je toho dost, co Pirelli zásobuje a asi to bude tím, že FIA nemá na starosti třeba to rallye (naštěstí pro ně)

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            V motokrosu taky jezdí na žmolkovkách?12

            + 0 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • XR

            78.157.160.XXX
            Jak to myslíš, že FIA nemá na starosti rallye? [odkaz na stránku]

            + 6 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000547

              uzivatel000547

              81.19.46.XXX
              Špatně jsem to napsal. I organizace jako je FIA, má několik skupin a ty si vzájemě do zelí nelezou. Rallye má svého arbitra a upřímě, neviděl jsem na žádné rallye J.Todta jako hosta. A pro Ferdu...I mtotkros má Pirrelli. Jenom přezouvají až po závodě. Ne třikrát při něm...

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000547

                uzivatel000547

                81.19.46.XXX
                ....sakra...mělo tam být: "motokros"

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Ať si je kupuje kdo chce, ale ať nikoho nepřesvědčují jak jsou jejích šmejdy dokonalé.

                + 7 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Ferdo, na Pirellkách se jezdilo od začátku F1. A dokonce na nich vítězili. Pak se na nich jezdilo s přestávkami v různých obdobích. Dokonce i v období turba a s jejich výdrží nebyly žádné problémy. Pirelli patří ke značce, která provází F1 po celou její existenci. Tak že o její kvalitě není pochyb. Druhá věc je, že na zakázku vyrábí na každou sezónu různé druhy směsí s různými vlastnostmi. Které mají být pro konstruktéry výzvou, přispůsobit jim auta. Opravdu si myslíš, že neumí vyrobit pneumatiku, která vydrží celý závod, nebo si jen potřebuješ ulevit?

                  + 6 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Ulevit si nepotřebuji, ale za dobu co F1 sleduji jsem takové šmejdy nezažil, tak se nikdo nesmí divit, že mám k nim velký odpor.

                    Pirelli mělo v F1 jak dobré výsledky, ale taky i dost nevalné a když se člověk podívá do jejích historie, tak jdou od deseti k pěti což můžeme pozorovat i v posledních třech létech.

                    Příklad: Toleman TG183B a TG184
                    ........ Další slabinou byl podvozek a pneumatiky Pirelli. Přes všechno možné nastavení bylo pro jezdce nemožné nastavit vůz tak, aby doslova „nežral“ pneumatiky. ................
                    ................... Tomu pomohla také změna dodavatele pneumatik. Toleman odmítl sice levnější, ale ne moc kvalitní pneumatiky Pirelli a raději si připlatil za kvalitu jménem Michelin. .....................

                    Současná F1 by se z tohoto příkladu měla poučit a zachovat se stejně.

                    + 6 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      "Šmejdy" jsou to úmyslně "na zakázku" vyráběné. Stačí pochopit tuhle jedinou větu a máš po problému.
                      Toleman byl velmi průměrný tým, který měl více slabin, než předností. A který se potýkal s ufinancováním provozu týmu. Jistě že to bylo o penězích a týmy si v té době vybíraly kvalitu podle toho, jak hluboko měly do kapes. Navíc bych řekl, že je Micheliny nijak vpřed neposunuly. Ale s Pirellkami jezdily i Lotusy, Ligiery, Benetonny, Brabhamy atd. Mimochodem, Toleman se po 3/4 sezóny 1984 k Pirellkám v následující sezóně vrátil.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama