DISKUZE K ČLÁNKU Proč bude pasivní DRS letos velmi důležitým prvkem a kdo s ním nastoupí?

Lotus, Red Bull, Mercedes a Sauber ve druhé polovině loňské sezony začaly se zkouškami pasivního DRS. V závodě však žádný z těchto systémů nasazen nebyl. Šéfdesignér Sauberu, Matt Morris, věří, že pasivně kontrolované obtékání vzduchu s novými pravidly ohledně DRS začne mít větší význam.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč bude pasivní DRS letos velmi důležitým prvkem a kdo s ním nastoupí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 21.01.2013 16:42 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    V podstate by tento efekt mal pôsobiť v intervale,... ...kedy zanikne plazivý efekt, ktorý spôsobuje zvýšený prítlak a po pasívnom DRS, by už nastúpil aktívny na rovikke, ktorý prítlak zmenší ešte väčšmi a umožní zvýšenie rýchlosti na mximum, za čo najkradší čas. Potom by to malo vyzeraťv intervale asi tak: že od 0do rýchlosti v1 by tu pôsobil Coanda efekt, od v2 do v3 pasívny DRS a potom s otvorením krídla do vmax, s tým, aby zrýchlenie vozidla bolo čo najväčšie. Pri otvorní krídla by to vlastne bolo dvojité DRS, lebo otvorením krídla by sa pasívny DRS ešte znásobil, čo by bol prínos, hlavne na rýchlych a dlhších rovinkach. 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    85.237.227.XXX
    mám pocit myslím, že sa okolo toho dosť veľa kecá, ale bude veľký problém to nastaviť, čo ukázal už aj minulý rok. Tak uvidíme komu sa to najlepšie podarí.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama