DISKUZE K ČLÁNKU Marko nechápe týmovou režii Ferrari, které drželo Massu za Alonsem

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko si vzal na mušku opět Ferrari a jejich "nepochopitelnou" taktiku, kterou zvolili v případě Felipeho Massy ve Velké ceně Koreje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nechápe týmovou režii Ferrari, které drželo Massu za Alonsem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 16.10.2012 22:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 27 lidí) 16.10.2012 08:20
Mne sa najviac pacili tie skysnute tvare po Q -… »
» g0dlike (Hlasovalo 18 lidí) 16.10.2012 11:32
Pořád lepší takto, než Massu pustit, čekat… »
» uzivatel001040 (Hlasovalo 14 lidí) 16.10.2012 08:19
Rozumis psanemu textu?? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Emersonv1

    85.93.188.XXX
    Ale Marko taky pronesl myšlenku,že pokud by se mu předjetí Webbera nepodařilo a nebo pokud by jej nezbrzdil natolik aby se před něj Alonso dostal - mohl Massa normálně až brutálně spomalit a znovu před sebe Alonsa pustit.nebylo by to tím pádem nic o obírání Alonsa ale je fakt,že zvolený způsob byl jistě Alonsovi sympatičtější než kdyby na něj Massa musel někde čekat.Massa dostane za uši a víckrát se to opakovat nebude 04

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    82.209.7.XXX
    tymova rezie Rozhodnuti Ferrari bylo spravne protoze kdyby ho Massa predjel tak by mu vzal body a Alonso potrebuje kazdy bod kdyz je ve hre o titul.A kcemu by mu bylo znervoznit Webra kdyz nejvetsi souper alonsa ja vettel a pochybuju ze by se Massa dostal pred oba RedBuly , mozna pred Marka ale to by stejnak Alonsovi nepomohlo.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Ono je to veľmi ľahké pochopiť,.. ...lebo je to podobné ako v Red Bulle, kde v prvej zákrute už musí Mark pustiť pred seba Sebastiána a o tom to je ! 18

    + 11 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    194.149.102.XXX
    Marko To je přeci pablb. Poradce všech týmů a týmových režií :-)

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    88.103.93.XXX
    Pořád lepší takto, než Massu pustit, čekat jestli zakouzlí a pak zase pustit Alonsa před něj. To už by i při povolený týmový režii vypadalo dost blbě. Massa měl na předvedení svejch schopností celou sezónu, teď už je mimo. Aspoň, že začíná vozit body do PK

    + 18 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jake

    78.108.96.XXX
    Marko radsi mlc... Uz vidim nadseneho Marka pote, co by Webbera predjel Massa a zacal by jej brzdit aby jej mohl predjet i Alonso. Tenhle clovek at radsi mlci... hlavne ze Webber tradicne po.... start a tak jsme se i mi nemohli dockat ze strany RB nejen rezie zbrzdovaci (setri gumy, palivo), ale take prikazovaci (Mark, Sebastian is faster than you!)
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jake

      78.108.96.XXX
      Jeste dodatek - Ano, tohle je presne Helmutova strategie, ze stejneho duvodu loni leteli oba jezdci Toro Rosso - Nedostatecne brzdili konkurenci kdyz bylo potreba a Jamie naopak v jedne situaci brzdil Vettela, ze...

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      (Mark, Sebastian is faster than you!)
      Tuhle větu někdy někdo slyšel??? Nespletl sis náhodou jména a stáj? 11

      + 4 / − 11

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    90.180.29.XXX
    Kdyby to udelal, tak uz slysim jak by rikali ze Massa mel jen torpedovat Webbera a pak opet pustit Alonsa. Ze je to nejvetsi spina to Ferrko atd. .Ferrari to tak proste ma a bojuje o titul jen jeden, a ten druhej nesmi toho prvniho vubec ohrozit. Psat jak co Massa mohl udelat lip, take muze rovnou jako torpedu projet prvni zatacku, to by bylo pro Ferrko jeste efektivnejsi ne? Po valce je kazdej general, ale kdyz se kdykoliv Mark blizil k Vettelovi, nevsiml jsem si ze ve vysilacce byl klid, vzdy Markovi neco pindaj, setrit palivo, setrit gumy, stahni se.

    + 23 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.22.116.XXX
      Souhlasím. Ferrari je v tomhle dobře čitelné už hodně dlouho, každý kdo chce ví že Ferrari jede pouze na jednoho a často používá TR. A já s tím souhlasím, vždyť titul je jen jeden. Pokud by Massa nechtěl jezdit za nejslavnější stáj nebo by mu to dělalo problémy tak by dávno odešel a místo něj by se okamžitě našel někdo jiný kdoby tuto šanci vzal všemi deseti.

      + 16 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      80.242.32.XXX
      Mne sa najviac pacili tie skysnute tvare po Q - HOR, NEW, MAR.... "Strasne" sa tesili z toho ze WEB ziskal pole...

      dodo

      + 27 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Markovi pindali, že má šetřit gumy? Nedíval ses na jinej závod? 20

      + 1 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Ferrari prohraje další titul jako v roce 2010 zaměří se na jednu věc a to je Vettel a je konec. Oni tam moc nepřemýšlí. Je vidět že po téhle stránce šlape RB na 200% 03

    + 8 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.22.116.XXX
      Co má potom říkat McLaren? Ti by měli chodit kanálama protože tolikrát si pokazit šanci na titul to se povedlo snad pouze McLarenu.

      + 18 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        Ač fanda McLarenu tak nemohu nesouhlasit. Bohužel McLaren je expert v přicházení o titul. Škoda že nejsou experti v získávání titulů. :)

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    222.153.223.XXX
    Ale to co rika zni logicky. Ja sem si taky rikal at Massu na Webera pusti!! Mel rychlost a kdyby ho udelal, bylo by tam nekolik moznosti jak s tim nalozit. No a kdyby ne...tak by ho zase stahli
    Easy.

    + 13 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama