DISKUZE K ČLÁNKU Marko nechápe týmovou režii Ferrari, které drželo Massu za Alonsem

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko si vzal na mušku opět Ferrari a jejich "nepochopitelnou" taktiku, kterou zvolili v případě Felipeho Massy ve Velké ceně Koreje.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko nechápe týmovou režii Ferrari, které drželo Massu za Alonsem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 16.10.2012 22:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasovalo 27 lidí) 16.10.2012 08:20
Mne sa najviac pacili tie skysnute tvare po Q -… »
» g0dlike (Hlasovalo 18 lidí) 16.10.2012 11:32
Pořád lepší takto, než Massu pustit, čekat… »
» uzivatel001040 (Hlasovalo 14 lidí) 16.10.2012 08:19
Rozumis psanemu textu?? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • anonym

      178.22.116.XXX
      Logické je pomoci svému týmovému kolegovi a né mu brát body. A to tím aby měl co nejvíce bodů a sbírat body soupeřům. Tím že by JEDNOU massa dojel před Alonsem by parťákovi rozhodně nepomohl. Marco opět pouze vyplodil něco co se akorád hodí do karet lidem jako si ty.

      + 12 / − 17

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      89.111.98.XXX
      Jenže ty počítáš jen se dvěma možnostma, že ho předjede a zbrzdí natolik, že jej předjede i Alonso, a nebo ho nedá vůbec. Jenže je tu ještě možnost, že ho předjede, ale nezbrzdí dostatečně. A co pak? Pustí před sebe Webbera i Alonsa a nebo dojede před Webberem a sebere Alonsovi body?

      A o PK se už podle mě dávno nebojuje, tam už má Red Bull dostatečný náskok.

      + 13 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.22.116.XXX
        Souhlas a hlavně sou to možnosti úplně mimo mísu Massovi schopnosti.

        + 5 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Meky81

          Meky81

          81.92.155.XXX
          Nejak nesouhlasim, proc by nemohli jeste ohrozit RB, rozdil je nejakych 67 bodu a kdyz Massa bude jezdit jako ted, neni to nerealni. Vzdyt Webber to ma jak na houpacce. Treba mu opet nepojede vuz, bude mimo body. Ferrari tim padem 2 mista na podiich a hned se ten rozdil scvrkne cca o 30 bodu. Takze az tak nerealne bych to nevidel. A kdyby meli RB fakt ze smulu a Webber by dojel treba na 6-7 miste, nebo zauraduje Alternator, je vic nez pravdepodobne ze Ferrari vyhraje.....

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Katka

            188.175.139.XXX
            Tak si to ale spočítej, dejme tomu, že Vettel vyhraje a Massa s Alonsem budou na druhém a třetím místě a Webber nedojede. To máme 25 bodů pro RB a pro Ferrari 33, to znamená rozdíl osmi bodů! Do konce sezony čtyři závody... To by se muselo stát něco Webberovi v každém závodě a navíc by Vettel nesměl zvítězit, aby ta šance nějaká byla, podle mě je to dost nereálný...

            + 9 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.111.98.XXX
            Je to 77 bodů, takže by Ferrari muselo stahovat 19,25 bodu na závod. Myslíš, že je to reálné? To by se musela dvakrát opakovat Monza. Ferrari tolik na Red Bull v této sezoně ještě neztrácelo.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        A byl by to obrovský problém, pustit případně oba? Myslíš, že by se Mark bránil, vrátit se na 2 místo? 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          89.111.98.XXX
          Obrovský problém by to asi nebyl, ale kdo ví, co by to udělalo s Massovou psychikou, kdyby měl přepouštět svou vydobytou pozici Webberovi a pak ještě čekat na Alonsa?

          Navíc nevíme jak na tom Alonso a Massa byli s gumama. Třeba si u Ferrari spočítali, že pokud by na to Massa tlačil dál aby dojel Webbera, tak by jeho gumy nemusely vydržet až do cíle.

          Dál si myslím a u Ferrari to možná taky předpokládali, že Webber nejel na plno, protože snažit se dohnat Vettela nemělo smysl a Alonso ho nedojížděl.

          + 7 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.22.116.XXX
    Marco On toho nechápe víc.

    + 11 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama