Měli podle něj komisaři potrestat Grosjeana vyloučením ze závodu? "Může to být dobrá příležitost. Je pravdou, že vídávame opakující se nehody stejných lidí a odlišný přístup ze strany Federace může být řešením.
Není to však jednoduché, každý incident je jiný. Formule 1 s tou rychlostí, časy, vzdálenostmi - je to těžké tyto tři prvky zkombinovat a tomu, co někdy v TV vypadá senzačně, se v reálu není jednoduché vyhnout."
Pak se vedoucí muž šampionátu vrací ke startu Velké ceny Belgie: "První věcí byl Maldonado: ještě svítily červená světla a on už byl druhý nebo třetí."
Nejsem naštvaný. Nikdo to nedělá záměrně. Myslím, že spolu bojovali a oni jsou dvěma agresivními jezdci při startech: Lewis a Romain, tentokrát jsme byli na špatném místě ve špatnou dobu."
Zdemolované Ferrari Fernanda Alonsa po havárii v první zatáčce (foto: Scuderia Ferrari)
I když se Alonso nezlobí, s přísným trestem víceméně souhlasí: "Je pravdou, že ve 12 závodech měl Grosjean na startu sedm nehod. Piloti musí mít zdravý rozum a respekt vůči ostatním."
Grosjean trest akceptoval a krom vyjádřené lítosti neuvedl na svou obhajobu nic pro zmírnění trestu: krom pokuty ve výši 1,25 mil. Kč dostal zákaz startu v jednom závodu. V Monze jej proto zřejmě nahradí rezervní pilot Jerome d'Ambrosio, jenž loni závodil za Virgin (nyní Marussia).