DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý inženýr Renaultu Lom se stal šéfem FIA pro pohonné jednotky

Bývalý inženýr Renaultu Fabrice Lom přijal novou výzvu a stal se šéfem Mezinárodní automobilové federace (FIA) pro oblast pohonných jednotek před obdobím velkých změn, k nimž má v F1 dojít v roce 2014.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bývalý inženýr Renaultu Lom se stal šéfem FIA pro pohonné jednotky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 16.08.2012 18:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 16.08.2012 09:25
To si Ty Eracer-e? Tak Todt ho poznal hlavne… »
» erdedy (Hlasovali 3 lidé) 16.08.2012 09:53
06 to som cakal... To mali doteraz u Ferrari?… »
» erdedy (Hlasovali 2 lidé) 16.08.2012 09:33
Ale tak... Pekne pises a dobre sa to pocuva *04… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Eracer

    62.168.11.XXX
    Jéééé to je náhoda...Francouz (Todt) si vybral jako šéfa FIA divize motorů Francouze a z francouzské stáje respektive společnosti. Který má dohlížet na přechod na Turbomotory....18 Francouzi...18

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.91.7.XXX
      Ved predchodca (Simon) bol tiez francuz. 04

      Nuz co, asi su najväcsi odbornici...03 alebo nejaky "gang"?06

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        62.168.11.XXX
        No Francouzi největší odborníci okolo motorů rozhodně nejsou. 18 To spíš to druhý... Gang. 11
        Simons, byl frantík, proto podotýkám ,že je až přespříliš trapné, jak si frantík k sobě povolává Frantíky, jinak by ničemu a nikomu nerozumněl a hlavně ještě z Renaultu. :-D No nic nápadněji to snad ani nešlo...06

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.7.XXX
          To si Ty Eracer-e?

          Tak Todt ho poznal hlavne z Ferrari.

          Ale uznaj, ze Renault ma motory vzdy super!01 14 04

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Eracer

            62.168.11.XXX
            Jsem to já. 14

            Neříkám že měl Renault špatný motory. Já na Renault teď a jeho kvalitu nenarážel ale narážel jsem na tu výhodu kterou bude Renault zajisté mít.

            + 1 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              06 to som cakal... To mali doteraz u Ferrari? Nevyzera/lo to tak... 04

              Inak stejne famy letia aj o vyhode z "titulu" testovacieho auta Pirelli a samotneho Grosjeana.

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Eracer

                62.168.11.XXX
                Tak přiznejme si už jen to jak si Renault nastavuje ty mapy motoru. tak trošku mi přijde že tím spíše experimentují na ty nové jednotky.

                + 0 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • erdedy

                  erdedy

                  195.80.165.XXX
                  A to by som ani nepovedal... Skor ma udivuje "o kolko" su v danej oblasti "vpredu" pred ostatnymi... Furt maju nejaky "liek" na neustale vyplakavanie (asi hlavne MB)/zakazovanie FIA...12 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • anonym

        193.85.26.XXX
        Renault? To rozhodně odborníci na f1 motory jsou. Dali f1 nejvíc.

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.91.7.XXX
          Ale tak... Pekne pises a dobre sa to pocuva 04 ale napr. i Ford/Cosworth (nemyslim ten "posledny"), Honda, BMW atd. boli/su urcite velkym prinosom. Ford/Cosworth je tusim doteraz na druhom mieste v pocte vitazstiev a to uz na 1mieste nestali hodne dlho.

          V kazdom pripade sa Renault nema za co hanbit!01

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Eracer

          62.168.11.XXX
          Renault rozhodně nejvíc nedal. neříkám že je špatný v "F1" ale nadchli mě rozhodně více jiní konstruktéři.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            193.85.26.XXX
            Podle odborníku ano. Většinou se ubírali ostatní podle nich. Nejlepší motor F1 byl vyhlášen v minulém století Renault V10,oni začali první s desetiválci a všichni na ně přešli, vynalezli pneumatické zavírání ventilů, což se považuje za vrchol. Díky tomu mají motory tak vysoké otáčky.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama