DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý inženýr Renaultu Lom se stal šéfem FIA pro pohonné jednotky
Bývalý inženýr Renaultu Fabrice Lom přijal novou výzvu a stal se šéfem Mezinárodní automobilové federace (FIA) pro oblast pohonných jednotek před obdobím velkých změn, k nimž má v F1 dojít v roce 2014.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bývalý inženýr Renaultu Lom se stal šéfem FIA pro pohonné jednotky
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
09:19 16.08.2012 62.168.11.XXXNo Francouzi největší odborníci okolo motorů rozhodně nejsou. To spíš to druhý... Gang.
Simons, byl frantík, proto podotýkám ,že je až přespříliš trapné, jak si frantík k sobě povolává Frantíky, jinak by ničemu a nikomu nerozumněl a hlavně ještě z Renaultu. :-D No nic nápadněji to snad ani nešlo... -
-
-
erdedy
09:33 16.08.2012 195.91.7.XXXAle tak... Pekne pises a dobre sa to pocuva ale napr. i Ford/Cosworth (nemyslim ten "posledny"), Honda, BMW atd. boli/su urcite velkym prinosom. Ford/Cosworth je tusim doteraz na druhom mieste v pocte vitazstiev a to uz na 1mieste nestali hodne dlho.
V kazdom pripade sa Renault nema za co hanbit! -
-
anonym
18:18 16.08.2012 193.85.26.XXXPodle odborníku ano. Většinou se ubírali ostatní podle nich. Nejlepší motor F1 byl vyhlášen v minulém století Renault V10,oni začali první s desetiválci a všichni na ně přešli, vynalezli pneumatické zavírání ventilů, což se považuje za vrchol. Díky tomu mají motory tak vysoké otáčky.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek