Od té doby se ale tým výrazně vylepšil, kvalifikoval se do všech závodů a dokonce byl schopný bojovat i s Marussii. "Celkově si myslím, že vůz podává dobrý výkon s ohledem na to, když uvážíme, jak jsme začli. V zimě jsem docela pochyboval, protože auto nám bylo předáno a my jsme neměli dostatek času na jeho přestavbu."
"S přihlédnutím na všechny tyto problémy a na restrukturalizaci týmu myslím, že auto podává dobrý výkon. Má dobrý základ a to je jeho silnou stránkou. Celkově je vůz spolehlivý, má docela dobrou mechanickou přilnavost a je na něm velký potenciál pro vylepšování. Řekl bych, že jsme využili 50 % potenciálu vozu, a dalších 50 % leží především v aerodynamice," říká Perez-Sala.
"Pro závod v Singapuru máme přichystaná vylepšení. Jsme malý tým a nemůžeme si dovolit malá vylepšení na každý druhý nebo třetí závod, kvůli nákladům. Jakékoliv vylepšení je totiž velmi drahé. Hospodaříme s rozpočtem, který je o 50 % menší než má k dispozici Caterham a nebo 7krát menší než ten, co mají přední týmy."
"Kromě aerodynamiky ale nesmíte zapomína ani na ostatní části auta. Jejich vývoj zabere hodně času. My máme ale zcela jasnou vizi, jakým směreme se vydat," zakončil své povídání šéf týmu.