DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
HOCKENHEIM - Jak hodnotí závod na Hockenheimringu piloti a hlavní představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000152
23:04 22.07.2012 109.107.211.XXXDoufejme Že nám dramatické závody vydrží i když v Maďarsku se zase dost těžko předjíždí. -
-
odin
09:23 23.07.2012 77.240.96.XXXSchumacher tam je jen jezdící reklama. Nic víc. Na nejlepší piloty nemá a střed pole brzdí. A i když registruji snahu Mercedesu a Ecclestona dostat ho výše, nejspíš se jim to nepodaří. Tak jej využívají na PR akce, kde hovoří podobně. Viz. Praha a jeho objev "o důležitosti připoutání se v autě". Tomu člověku nerozumím už několik let. Je jako naše vláda, něco jiného říká a něco jiného dělá. A když se má vyjádřit ke konkrétní věci, plácá nesrozumitelné, nic neříkající keci.-
Meky81
12:27 23.07.2012 195.113.167.XXXA myslis ze mercedes dava svým jezdcum kvalitni auto s konzistentnosti po cely zavod? Asi neee, vid? Tak co to placas? Maji stesti v tom v jakem veku ted Schumi je. Par let zpet by je total vyf***oval hned po prvnim roce! Posadte Alonsa do stejneho vozu a videl bys jakej propad by u nej nastal. Tak prestan cist misto clanku o F1 zvasty o nasich politicich a budes kapanek vic v obraze.... :-)
Příspěvek byl redakčně upraven.-
odin
13:58 23.07.2012 77.240.96.XXXMně se na fans vyšumělého líbí, jak přesně vědí co by, kdyby. "Kdyby Míša neodstupoval, měl by už přes 90 bodů.... před pár lety by všechny vyf*koval... kdyby měl konzistentní auto po celý závod určitě vítězí.... atd. atd. Nikdo ale nebere v úvahu, že už nemá garantovanou podporu týmového kolegy, exkluzivní podmínky v přípravě i materiálu, a v neposlední řadě podporu komisařů a FIA.
Dnes je F1 jinde, než před pár lety. Pokud by měl i dnes stejné podmínky, jako na začátku tisíciletí, určitě by vítězil i nyní. Jenže podmínky se trochu srovnaly a Schumacher má najednou problém vůbec bodovat (a to se ještě počet bodovaných míst rozšířil).
Co se týče Alonsa, tak ten v úvodu sezóny prokázal, že dokáže pravidelně bodovat i vítězit s mnohem horším autem, než byl a je Mercedes. Tak že sundej ty růžové brýle a koukej na svého Boha trochu objektivněji. S TOP autem umí vyhrát kdokoliv, tedy i vyšumělý. Ale s autem lepšího průměru už je to těžší. Jenže Rosberg to dokázal, na rozdíl od tvé ikony.
Máš pravdu v konzistentnosti Mercedesu. To je přesně to, co jsem myslel tím, jak se snaží Schumachera dostat výše. Vymýšlejí vychytávky speciálně pro Schumiho, jenže pak to auto likviduje pneu, nebo má vyšší spotřebu. A dokáží jen Míšu posunout o pár míst výše v kvaldě (ve srovnání s loňskem). Nic víc.
Rozdíly byly VŽDY v autech a technice, nikoliv v jezdcích. To platilo za dob vlády Schumachera a platí to i dnes.-
Mike17
15:11 23.07.2012 93.99.87.XXXTrochu si v přeposlední větě odporuješ s tím, co jsi psal o Alonsovi.
Pokud bys tvrdil, že za všechny úspěchy vděčí Schumi vozu, týmu, kolegovi, FIA apod., bylo by to stejně zcestné, jako bych to tvrdil o Alonsovi. Nevidím mezi oběma žádný rozdíl.
I kdyby měl tohle všechno i teď, stejně by nejspíš nevyhrával. Mercedes na to prostě nemá, stejně jako Ferrari koncem 90-tých let.-
anonym
17:03 23.07.2012 77.240.96.XXXNemyslím, že bych si nějak zvláště odporoval. Já vidím Alonsa jako nejlepšího pilota současnosti (netvrdím, že to je 100% pravda, jen jsem se vždy snažil svá tvrzení podpořit indiciemi). A jistě, že Alonso v průměrném týmu bude mít průměrné výsledky. Jen tvrdím, že Ferrari nemělo a asi stále ještě nemá nejlepší vůz ve startovním poli. Přesto je Alonso v čele. Hlavně proto, že ta auta širšího pole TOP týmů (kam řadím i Mercedes) byla hodně vyrovnaná díky pneu a různým podmínkám v jednotlivých GP. Každému týmu sedlo něco jiného. Ale technika má 95%-98% - ní vliv na výsledky. Ta zbylá procenta dělá pilot.
Aby bylo jasno, já Schumachera uznávám a vždy jsem uznával jako jednoho z několika výborných pilotů, kteří tam jezdili (nikoliv nejlepšího ze všech), zároveň však ho nemám rád za to, jak se chová a jakých špinavostí byl schopen. Pro mne symbolem fair-play sportovce v žádném případě není a nemám zač si ho vážit. A vadí mi fanatici, považující Schumachera za nejlepšího pilota, konstruktéra, ladiče, testmena a nejslušnějšího člověka.
Já rozdíl mezi Schumiho a Alonsovými úspěchy přeci jen vidím. Alonsa např. nikdy nevyhlásili vítězem GP, aniž by projel cílem. Tento nepřekonatelný rekord zůstane asi navždy v rukou Schumachera. Alonso vždy respektoval komisaře, vlajky atd. a nikdy to pak nezkoušel uhrát. Schumacher jo a párkrát se mu to také povedlo.
K tvé poslední větě: Mercedes na to nemá právě proto, že jsou vyrovnanější podmínky. Prachy na to rozhodně má, jen testovat nemohou více než ostatní, pneu si též nemohou zaplatit a vyvinout jiné než ostatní atd. Kdyby nebyla omezení věřím, že by byl Mergl min. v TOP 3.
P.S. nevím, kdo ti dává mínusy, ale já to nejsem, protože se mi tvá argumentace zdá fér.-
Mike17
17:39 23.07.2012 93.99.87.XXXMáš sice celkem logické argumenty, ale s většinou asi nebudu souhlasit. Kromě toho, že rozhoduje do značné míry technika a ne pilot.
Co se týká férovosti, asi bych dal přenost Schumimu i přes některé incidenty s kterými nesouhlasím. Např projetí cíle boxama považuju za obejití pravidel, jako to dělají všichni. Jistě, už to nikdo neudělá, protože změnili pravidla. Kontroval bych Singapurem (2009?). Podle mě o tom Alík věděl, protože všechno bylo úplně přesně načasované, ale jistě to vědí jen oni. Taky je asi jediný, kdo vyautoval týmového kolegu z posledního měřeného kola v kvalifikaci. To nebylo neúmyslné a férové.
Asi by jsme se tu mohli dohadovat o různých incidentech a jejich důvodech, ale stejně by jsme zůstali každý na svém.
Určitě by Mercedesu pomohlo víc testování a Schumimu by to prospělo určitě taky. Je to jeho styl. S gumama je to dnes jiné. Tehdy taky Mclaren asi nedostával úplně to samé co např. Jordan, nebo Minardi (nevzpomenu si koho Michelin tenkrát obouval). Každá firma dávala víc přednost top týmům. Dnes je to jiné a nejsem proti. -
-
odin
18:17 23.07.2012 77.240.96.XXXMáš pravdu, že se těžko shodneme ve výčtu špinavostí a pravdu ví pouze pár vyvolených v týmech. Ale co se týče Alonsa a Singapuru, netvrdil bych, že o tom musel bezpodmínečně vědět.Bouračka byla PO Alonsově pitstopu. Stačilo dát pokyn rádiem, klidně až když stratégové spočítali zda se to vyplatí. Navíc tým určuje, kdy kdo pojede k pitstopu, nikoliv pilot. Ale též si myslím, že o tom věděl 60:40.
S pneumatikami mi jde spíše o dobu, kdy Bridgestone obouval všechny stáje a zvýhodňoval Schumiho tak, že většina konkurence přešla k Michelinu, aby vůbec měli šanci. Nakonec zbyly Bridgestonu Ferrari a pár outseiderů. Pamatuješ na slavný závod v USA, kde jely jen týmy s Bridgestony? A vítězství Schumiho? I tam ho musel Barrichello pustit před sebe. já jen Schumachera nevidím v žádném úseku jeho kariéry tak přehnaně vynikajícím pilotem. I u Ferrari řekli, že Alonso je nejlepším pilotem se kterým pracovali.-
Mike17
23:27 23.07.2012 93.99.87.XXXNeříkám že o tom určitě věděl, ale myslím si to. Právě kvůli tomu atypicky naplánovanému pitstopu, který mu musel připadat minimálně hloupý. Ale asi se to dalo udělat bez něj.
USA si pamatuju, díky Michelinu to byl trapas. Kvůli čemu byla většina týmů u Michelinu nevím a tehdy nebyl takový přístup k informacím. Teď vím o tom, že Ferrari dostávalo lepší gumy, ale dost pochybuju že Michelin dodával všem stejné. Aspoň jejich lidi ukazovali taky převážně v boxech Mclarenu. Tomu světu vládnou prachy, kdo jich přinese víc, tomu se dávají výhody. To není jen u Bridgestone a ani jen v F1.
Co si myslí někdo od Ferrari je mi celkem jedno. Schumiho mám rozhodně raději než Alonsa a myslím si že je (byl) lepším pilotem. Ale je to jen můj pocit. Rozumím tomu, že to hodně lidí vidí jinak.-
odin
07:00 24.07.2012 77.240.96.XXXNapsal jsi to sám. "Tomu světu vládnou prachy"!!! A v této větě je odpověď na tvé otázky ze včerejška 13,54 ohledně Ecclestona a Schumiho. A že Bernie měl obrovský vliv na vše v F1 mi doufám nechceš vyvracet? On ho ještě stále má, i když se už stahuje. Já tu sice píšu jen své doměnky, ale ty jsou založené na poměrně dlouhé době sledování F1 a získávání informací okolo tohoto cirkusu. A myslím, že vím, jak to tam chodí. Možná nemám ve všem pravdu, ale naivní (jako většina fanoušků) nejsem. -
odin
11:36 24.07.2012 77.240.96.XXXJo a názory lidí od Ferrari by tě měly zajímat. My dva, stejně jako všichni ostatní tady, své názory odvíjíme na základě "indicií", článků, reportáží atd. a dohadujeme se o svých pravdách. Naše vnímání pilotů může být dosti zkreslené. Ale když někdo, kdo s těmi piloty dlouhodobě spolupracoval a zná je osobně vyřkne srovnání, dávám tomu mnohem větší váhu. A je pro mne zklamání, že ty se svou snahou o celkem objektivní pohled, takovéto věci nebereš.-
Mike17
19:19 24.07.2012 93.99.87.XXXNemyslel jsem to tak, že by byli hloupí. Jen si dokážu teď představit, že by někdo od Ferrari řekl: Schumi byl lepší. Kromě toho, že by shodili Alonsa a tím i jejich výběr pilota, dostal by dotyčný nejspíš padáka. A i jejich mínění nemusí být zrovna objektivní. Těžko můžou říct, jaké výsledky by jezdil Alonso v letech Schumiho působení. To neví ani oni. Ale beru to, že do toho vidí víc jak já a tudíž nemusím mít pravdu.-
odin
21:17 24.07.2012 77.240.96.XXXMyslím, že v případě Schumachera si to klidně mohl kdokoliv od Ferrari dovolit říci, že byl Schumi lepší. Pět titulů by mohlo být dostatečným zdůvodněním a o práci by se bát nemusel. Jenže tady nejde o výsledky, ale o to, jak k nim ten který pilot dospěl a jak se s ním pracovalo. Každopádně Massa pustil Alonsa pouze jedinkrát a dělá se z toho aféra ještě dnes. Barik a Irvine těch přepouštění pozic měli nepoměrně více vůči Schumacherovi, ale fans se všemožně tuto skutečnost snaží bagatelizovat. Dokonce nelze Alonsa ani podezřívat, že by mu Massa brzdil soupeře, když ten jezdí úplně v jiných sférách startovního pole. Pořád mi to srovnání se Schumim vychází ve prospěch Alonsa.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
13:54 23.07.2012 93.99.87.XXXPominu úvahy proč by u Mercedesu protěžovali Schumiho a čím se to projevuje, ale můžeš mi nějak naznačit jak a proč to dělá Ecclestone? Na co má vliv? Na poměry v týmu ne, na traťové komisaře ne, na technická pravidla ne, na výkonost týmů ne a asi by se dalo pokračovat. Nebo myslíš, že vybírá země a tratě vyhovující Schumimu? Jeho motivace ho protěžovat, mi v současné době taky nějak uniká.
Taky mi nějak nevadí, když někdo kdo je pro spoustu lidí vzorem, se přimluví za něco užitečného. Jeho slova jsem slyšel a nepřišlo mi nic z toho hloupé a neřekl, že pásy jsou jeho objevem. Nevím co ti přišlo nesrozumitelné a nic neříkající, mohl bych ti to přeložit. Já mu vždycky rozumím, což se nedá říct o všech pilotech.
Nic ve zlém.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek