DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje

HOCKENHEIM - Jak hodnotí závod na Hockenheimringu piloti a hlavní představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 24.07.2012 21:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 9 lidí) 22.07.2012 16:15
Alonso jezdecky převyšuje všechny ostatní a… »
» odin (Hlasovalo 6 lidí) 22.07.2012 16:29
To by vůbec nebylo špatný. Kimimu fandím a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 23.07.2012 09:23
Schumacher tam je jen jezdící reklama. Nic víc.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

odin

odin

77.240.96.XXX
Myslím, že v případě Schumachera si to klidně mohl kdokoliv od Ferrari dovolit říci, že byl Schumi lepší. Pět titulů by mohlo být dostatečným zdůvodněním a o práci by se bát nemusel.03 Jenže tady nejde o výsledky, ale o to, jak k nim ten který pilot dospěl a jak se s ním pracovalo. Každopádně Massa pustil Alonsa pouze jedinkrát a dělá se z toho aféra ještě dnes. Barik a Irvine těch přepouštění pozic měli nepoměrně více vůči Schumacherovi, ale fans se všemožně tuto skutečnost snaží bagatelizovat. Dokonce nelze Alonsa ani podezřívat, že by mu Massa brzdil soupeře, když ten jezdí úplně v jiných sférách startovního pole.12 Pořád mi to srovnání se Schumim vychází ve prospěch Alonsa.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Nemyslel jsem to tak, že by byli hloupí. Jen si dokážu teď představit, že by někdo od Ferrari řekl: Schumi byl lepší. Kromě toho, že by shodili Alonsa a tím i jejich výběr pilota, dostal by dotyčný nejspíš padáka. A i jejich mínění nemusí být zrovna objektivní. Těžko můžou říct, jaké výsledky by jezdil Alonso v letech Schumiho působení. To neví ani oni. 03 Ale beru to, že do toho vidí víc jak já a tudíž nemusím mít pravdu. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
S většinou souhlasím. I stím že má Bernie velký vliv, jen ne na vše. Pochybuju, že si třeba Horner nebo Montezemolo nechá kecat do týmové strategie, nebo do toho jak mají postavit svoje auto. A proto na pořadí pilotů jeho vliv moc velký nebude.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Také díky za diskusi, ono je dobré občas pouvažovat nad názory odlišnými od svých. Díky tomu jsem i poupravil některé své. 04 Taky se těším na příští hádku. 12
Měj se pěkně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
No letos to příliš na Kimiho souboj s Alonsem o titul nevidím. Přeci jen se Kimi letos teprve "zahřívá na provozní teplotu," zkrátka zvyká si a seznamuje se s novými podmínkami. Ale pokud bude i příští rok u Lotusu a tato stáj bude pokračovat v nastoleném tempu vývoje, mohli bychom se dočkat už příští rok. A to přesto že Lotus ohlásil pokus o útok na titul až na sezónu 2015. Příští rok už by měl Kimi předvádět své standardní výkony s přidanou hodnotou jezdeckého mistrovství, tak jako Alonso letos.03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Jo a názory lidí od Ferrari by tě měly zajímat. My dva, stejně jako všichni ostatní tady, své názory odvíjíme na základě "indicií", článků, reportáží atd. a dohadujeme se o svých pravdách. Naše vnímání pilotů může být dosti zkreslené. Ale když někdo, kdo s těmi piloty dlouhodobě spolupracoval a zná je osobně vyřkne srovnání, dávám tomu mnohem větší váhu. A je pro mne zklamání, že ty se svou snahou o celkem objektivní pohled, takovéto věci nebereš.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Napsal jsi to sám. "Tomu světu vládnou prachy"!!! A v této větě je odpověď na tvé otázky ze včerejška 13,54 ohledně Ecclestona a Schumiho. A že Bernie měl obrovský vliv na vše v F1 mi doufám nechceš vyvracet? On ho ještě stále má, i když se už stahuje.12 Já tu sice píšu jen své doměnky, ale ty jsou založené na poměrně dlouhé době sledování F1 a získávání informací okolo tohoto cirkusu. A myslím, že vím, jak to tam chodí. Možná nemám ve všem pravdu, ale naivní (jako většina fanoušků) nejsem.03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
S většinou tvých argumentů nemám problém, jsou též logické. Lišíme se pouze v úhlu pohledu. Ale v mnoha věcech se neshodneme. Každý je vidíme z toho svého pohledu, (to oba víme) ale ty jsi tu jeden z mála lidí, se kterými se nechá normálně diskutovat, i když máme oba rozdílné názory. Dík za diskuzi, rád se s tebou zase někdy "pohádám", abych mohl popřemýšlet nad argumenty "normálních lidí", kteří se mnou nesouhlasí.11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Neříkám že o tom určitě věděl, ale myslím si to. Právě kvůli tomu atypicky naplánovanému pitstopu, který mu musel připadat minimálně hloupý. Ale asi se to dalo udělat bez něj.
USA si pamatuju, díky Michelinu to byl trapas. Kvůli čemu byla většina týmů u Michelinu nevím a tehdy nebyl takový přístup k informacím. Teď vím o tom, že Ferrari dostávalo lepší gumy, ale dost pochybuju že Michelin dodával všem stejné. Aspoň jejich lidi ukazovali taky převážně v boxech Mclarenu. Tomu světu vládnou prachy, kdo jich přinese víc, tomu se dávají výhody. To není jen u Bridgestone a ani jen v F1.
Co si myslí někdo od Ferrari je mi celkem jedno. Schumiho mám rozhodně raději než Alonsa a myslím si že je (byl) lepším pilotem. Ale je to jen můj pocit. Rozumím tomu, že to hodně lidí vidí jinak. 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
I kdyby se mokrá kola losovala, tak proč by týmy někomu něco platily? Jednak by to nelosoval Bernie a jednak by se mohly o uplácení snažit maximálně ty tratě, které by o to měly zájem. Podmínky pro všechny týmy by byly stejné, takže moc nechápu jak by to bylo výhodnější pro bohaté týmy. Co se týká Bernieho, myslím že mu jde především o prachy, nějaká férovost nebo neférovost ho moc nezajímá.
Vidím hodně velký rozdíl mezi Adelaide a Jerezem. Zatímco v prvním případě vrazil Hill do Schumiho, ve druhém to bylo naopak. Podle mě u prvního trest mohl dostat jedině Hill a ve druhém ho dostal oprávněně Schumi. Diskvalifikovat ho v závodě asi nemělo smysl a diskvalifikovat ho z celé sezony bylo během závodu trochu zbytečné ne? Kdo by to udělal? Traťoví komisaři? Navíc podle mě trochu tvrdý trest. Takových úmyslných nehod už jsem viděl hodně, dokonce i šlo o titul (Prost-Senna) a nikdy nikoho jiného ze sezony nediskvalifikovali. Takže pokud byl Bernie takový ochráncem Schumiho, tak to tu ochranu trochu odflákl. 12 Ale počítám, že na tom se nikdy neshodneme. 03
Já jsem trochu moc racionálně založený. Pokud statistiky tvrdí, že v 90% pásy zachrání život a v 10% naopak, pak dám suše na matematiku. Chápu, že to nemusí brát stejně každý, zvlášť kdy má v okolí případ z těch 10%. Jen mi nepřijde hloupé, když to nějaká autorita připomene. Ať už to je Schumi nebo někdo jiný, koho lidi uznávají. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Máš pravdu, že se těžko shodneme ve výčtu špinavostí a pravdu ví pouze pár vyvolených v týmech. Ale co se týče Alonsa a Singapuru, netvrdil bych, že o tom musel bezpodmínečně vědět.Bouračka byla PO Alonsově pitstopu. Stačilo dát pokyn rádiem, klidně až když stratégové spočítali zda se to vyplatí. Navíc tým určuje, kdy kdo pojede k pitstopu, nikoliv pilot. Ale též si myslím, že o tom věděl 60:40.
S pneumatikami mi jde spíše o dobu, kdy Bridgestone obouval všechny stáje a zvýhodňoval Schumiho tak, že většina konkurence přešla k Michelinu, aby vůbec měli šanci. Nakonec zbyly Bridgestonu Ferrari a pár outseiderů. Pamatuješ na slavný závod v USA, kde jely jen týmy s Bridgestony? A vítězství Schumiho? I tam ho musel Barrichello pustit před sebe.03 já jen Schumachera nevidím v žádném úseku jeho kariéry tak přehnaně vynikajícím pilotem. I u Ferrari řekli, že Alonso je nejlepším pilotem se kterým pracovali.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
No pokud vím, tak návrh nebyl o jednom mokrém závodě. Dokonce se mělo "losovat" ve kterých kolech závodu se bude kropit a jak dlouho to potrvá. Mně je vždy podezřelé, když cokoliv má možnost ovlivnit "člověk". Informace o výsledcích "losování" by byly docela důležitý obchodní artikl a určitě by se staly zbožím, které by si mohly dovolit pouze bohaté týmy (RBR,Ferrari,McLaren,Mercedes). Zdá se ti Ecclestone natolik férový a imunní vůči takovým obchodům? Pokud ano, pak si nemůžeme rozumět. Protože já mám na něj odlišný názor. Mě prostě od dob, kdy Schumachera diskli, až když si Villeneuve dojel pro titul a Bernie hlásal, že by se tak stalo i kdyby Jacques nedojel, nepřesvědčil. To by se museli stejně zachovat také v případě stejného incidentu s Hillem, což se nestalo. A že měl tehdá Ecclestone veliký vliv na rozhodování je jasné.
Pásy: Každý normální člověk se připoutá. Zda je to ku prospěchu, či nikoliv, nevím. Chci věřit, že ano. Na druhou stranu, mám dva kamarády, kteří díky tomu, že nebyli připoutaní a tudíž vypadli z auta, ještě žijí. Do škvíry 10 cm, by se asi těžko vešli v neporušeném stavu. Oběma se to stalo už dávno a nehoda nebyla jejich vinou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Jo a mínusy neřeš, každý může vyjádřit svůj názor (i takhle) a nijak mi to nevadí. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Máš sice celkem logické argumenty, ale s většinou asi nebudu souhlasit. 04 Kromě toho, že rozhoduje do značné míry technika a ne pilot.
Co se týká férovosti, asi bych dal přenost Schumimu i přes některé incidenty s kterými nesouhlasím. Např projetí cíle boxama považuju za obejití pravidel, jako to dělají všichni. Jistě, už to nikdo neudělá, protože změnili pravidla. Kontroval bych Singapurem (2009?). Podle mě o tom Alík věděl, protože všechno bylo úplně přesně načasované, ale jistě to vědí jen oni. Taky je asi jediný, kdo vyautoval týmového kolegu z posledního měřeného kola v kvalifikaci. To nebylo neúmyslné a férové.
Asi by jsme se tu mohli dohadovat o různých incidentech a jejich důvodech, ale stejně by jsme zůstali každý na svém. 03
Určitě by Mercedesu pomohlo víc testování a Schumimu by to prospělo určitě taky. Je to jeho styl. S gumama je to dnes jiné. Tehdy taky Mclaren asi nedostával úplně to samé co např. Jordan, nebo Minardi (nevzpomenu si koho Michelin tenkrát obouval). Každá firma dávala víc přednost top týmům. Dnes je to jiné a nejsem proti. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Zase jsem se nepřihlásil.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

77.240.96.XXX
Nemyslím, že bych si nějak zvláště odporoval. Já vidím Alonsa jako nejlepšího pilota současnosti (netvrdím, že to je 100% pravda, jen jsem se vždy snažil svá tvrzení podpořit indiciemi). A jistě, že Alonso v průměrném týmu bude mít průměrné výsledky. Jen tvrdím, že Ferrari nemělo a asi stále ještě nemá nejlepší vůz ve startovním poli. Přesto je Alonso v čele. Hlavně proto, že ta auta širšího pole TOP týmů (kam řadím i Mercedes) byla hodně vyrovnaná díky pneu a různým podmínkám v jednotlivých GP. Každému týmu sedlo něco jiného. Ale technika má 95%-98% - ní vliv na výsledky. Ta zbylá procenta dělá pilot.
Aby bylo jasno, já Schumachera uznávám a vždy jsem uznával jako jednoho z několika výborných pilotů, kteří tam jezdili (nikoliv nejlepšího ze všech), zároveň však ho nemám rád za to, jak se chová a jakých špinavostí byl schopen. Pro mne symbolem fair-play sportovce v žádném případě není a nemám zač si ho vážit. A vadí mi fanatici, považující Schumachera za nejlepšího pilota, konstruktéra, ladiče, testmena a nejslušnějšího člověka.
Já rozdíl mezi Schumiho a Alonsovými úspěchy přeci jen vidím. Alonsa např. nikdy nevyhlásili vítězem GP, aniž by projel cílem. Tento nepřekonatelný rekord zůstane asi navždy v rukou Schumachera. Alonso vždy respektoval komisaře, vlajky atd. a nikdy to pak nezkoušel uhrát. Schumacher jo a párkrát se mu to také povedlo.
K tvé poslední větě: Mercedes na to nemá právě proto, že jsou vyrovnanější podmínky. Prachy na to rozhodně má, jen testovat nemohou více než ostatní, pneu si též nemohou zaplatit a vyvinout jiné než ostatní atd. Kdyby nebyla omezení věřím, že by byl Mergl min. v TOP 3.
P.S. nevím, kdo ti dává mínusy, ale já to nejsem, protože se mi tvá argumentace zdá fér.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

178.41.115.XXX
Ako by si mi z duše hovoril!!11


+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

178.41.115.XXX
Akurát včera po pretekoch som si hovoril, že ak sa Lotus a Kimi nezlepšia a Hamiltonovi sa nezačne tiež dariť, tak s Alonsom nebude mať kto bojovať, lebo asi len týto dvaja mu nedajú nič za darmo a možno aj Vettel.03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Trochu si v přeposlední větě odporuješ s tím, co jsi psal o Alonsovi.
Pokud bys tvrdil, že za všechny úspěchy vděčí Schumi vozu, týmu, kolegovi, FIA apod., bylo by to stejně zcestné, jako bych to tvrdil o Alonsovi. Nevidím mezi oběma žádný rozdíl.
I kdyby měl tohle všechno i teď, stejně by nejspíš nevyhrával. Mercedes na to prostě nemá, stejně jako Ferrari koncem 90-tých let. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Já ti nevím. Mě nápad s kropením tratě nepřijde až tak stupidní. Něříkám, že jsem 100% pro, ale na některých tratích (Maďarsko, Valencie, Abu Dhabi apod.) by to nejspíš F1 neuškodilo. Vůbec by mi nevadilo, kdyby pro jednou rozhodovalo víc umění pilota, než technika vozu. Dnes když už vyjímečně zaprší, tak mají vody zase moc a vyjede SC, nebo jedou za měnících se podmínek (trať usychá nebo začne moknout) a rozhoduje víc schopnost přepovědět počasí a nastavit správně vůz. Takhle by věděli, kolik bude vody po celý závod a všichni by měli nastavení podobné. Pak by rozhodovalo víc umění pilotů, než týmů. Ne ve všech závodech, ale 1 z 20-ti, proč ne?
A moc nechápu, proč za tím vidíš Schumiho. Jo na vodě umí, jako každý dobrý pilot, ale neřekl bych, že je v tom teď nějak o třídu líp než ostatní. Pochybuju, že by ten mokrý závod Schumi vyhrál, ikdyž by byl asi o nějaké místečko líp než za sucha. Řekl bych, že Berniemu jde hlavně o prachy a suchý závod se Schumim mu vynese asi míň diváků, než mokrý bez něj. 03
Samozřejmě, že 7-mi násobný mistr přitáhne víc diváků. Ale když je v průměru, tak už je jedno jestli je 7-mý, nebo 9-tý. To jestli má na titul on neovlivní. A už vůbec ne jeden mokrý závod navíc.
Co se týká pásů, znám hodně lidí co je nepoužívají, hlavně mladých. Protože je cool dělat něco nebezpečného a proti konvencím. Když je bude varovat ministr dopravy, ještě víc se jich nepřipoutá. Pokud jim to řekne někdo, koho uznávají, že to cool není, nevidím na tom nic špatného. Pokud si to aspoň jeden uvědomí, tak mu možná zachránil život. Je to špatně?
Předpokládám, že chceš přeložit jen předposlední větu. Letos se to hodně mění a já jsem osobně taky hodně zvědavý co se ještě změní. Výkon Buttona je jen ojedinělá náhoda, nebo mu to odteď pojede? Zatrhnou RBR jejich "mapování" a spadnou do průměru? Zlepší se Lotus, jak o tom pořád mluví a budou bojovat o titul? Nebo vynikne příště někdo jiný? Řekl bych, že myslel nejspíš toto. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu