Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje

F1NEWS.CZ, 22. července 2012, 15:50 Google+

HOCKENHEIM - Jak hodnotí závod na Hockenheimringu piloti a hlavní představitelé týmů?

Počet komentářů:  36 komentářů (Poslední 24.07. 21:17) Napište svůj názor
Red Bull

Red Bull | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

FERRARI

Fernando Alonso, 1.
Nevyznám se moc v politice a situace ve Španělsku není skvělá, je ale fajn, když zde [v Německu] vyhraje španělský jezdec v italském voze navrženém Řekem. Užíváme si vítězství. Start z první pozice byl klíčovým faktorem, protože se obtížně předjíždělo a my jsme nebyli nejrychlejší, ale své místo jsme si udrželi.

Felipe Massa, 13.
Byl to velmi obtížný závod, ovlivněný problémem na startu. Odstartoval jsem dobře, ale pak Toro Rosso zpomalilo přímo přede mnou, a i když jsem se opravdu snažil, dotkl jsem se ho předním křídlem. Při návratu do boxů jsem ztratil hodně času a od toho momentu jsem měl po závodě. Pneumatiky pracovaly dobře, podle očekávání.

Opravdu je to škoda, jak ukázal Fernando, auto bylo dnes dobré. Vítězství si zasloužil, je důležité pro něj i celý tým. Rozhodně nejsem s dneškem spokojen, ale vlastně jsem mohl spoléhat na auto, které se neustále zlepšuje co se výkonu týče. To mi dodává sebedůvěru do zbytku sezony.

Musíme zlepšit kvalifikaci, abychom startovali výš, to je nejlepší cesta k vyvarování se problémů na startu - podobných, jako jsem měl dnes. Myslím, že v Maďarsku budeme rychlí, stejně jako v posledních pár závodech.

Stefano Domenicali, šéf týmu
Byl to velmi těžký závod. Red Bull byl extrémně rychlý, je to pro nás dobrý výsledek. Dobrá strategie, fantastická jízda Fernanda. Ještě toho hodně zbývá. McLaren je zpátky, příští závod v Maďarsku bude hodně náročný.

Snažili jsme se učit závod od závodu. Dnes byl druhý stint na středně-tvrdé směsi těžký. Musíme se dále soustředit, vítězství v závodech jsou důležitá, máme ale před sebou důležitější cíl.

 

RED BULL

Sebastian Vettel, 2.
Nebyl jsem si jistý, jestli je Button na vnitřní straně nebo ne. Poslední věc, kterou byste si přáli, je kontakt. Když jsme byli bok po boku, snažil jsem se mu nechat dostatek místa, ale těžko nato vidíte. Vyjel jsem zeširoka. Trápili jsme se s pneumatikami, Jenson očividně také, proto jsem ho mohl předjet.

Mark Webber, 8.
Naše tempo dnes nebylo dobré. Nemohl jsem se držet lidí, kterých normálně můžu a tak se na to v Budapešti podíváme. Jsem zklamaný, protože jsem čekal dnes od závodu více. Normální neděle by byla v pořádku, ale to dnes nebyla. Po prvním kole to nebylo špatné, dostal jsem Lewise, ale poté už jsem nepostupoval. Tohle je úplně odlišná trať, ale musíme být rychlí za všech podmínek a to jsme dnes z jakéhokoli důvodu nebyli.  

Christian Horner, šéf týmu
Byl to těsný závod. Trochu jsme ztratili za Lewisem, když dostihly lídry, přesto však Sebastian předvedl dobrou jízdu. Mezi prvními třemi to bylo velmi těsné, nakonec se prosadil na druhé místo.

Pravidla jsou jasná, pilot musí tomu druhému nechat dostatek místa. Pro oba ho tam nebylo dost. Byl to skutečně závodní incident. A když už, Sebastian byl v brzdné zóně o něco napřed. Myslím, že by to bylo tvrdé ho potrestat.

 

MCLAREN

Jenson Button, 3.
Prožil jsem tam skvělý závod a bylo příjemné znovu bojovat na čele. Momentálně si nepřeji komentovat manévr v zatáčce č. 6.

Lewis Hamilton, nedokončil
Nemám ponětí, jak jsem přišel k poškození vozu. Viděl jsem trosky a ty jej poškodily. Auto se pak chovalo hrozně, podlaha vzadu je poškozená. Jedinou pozitivní věcí, kterou si z tohoto víkendu můžu odnést, je Jensonův výsledek.

Martin Whitmarsh, šéf týmu
Podívejte se na to, kde byl Jenson na konci prvního stintu - Vettel a Alonso měli už nějaký náskok a my jsme je museli dohánět. Kdokoliv pochyboval o tom, zda je Jenson stále tak hladový, takovou myšlenku může ihned zahnat zpět.

Trochu se hovoří o tom, k čemu došlo v posledním kole, a komisaři se na to podívají. Nemá smysl, abych se k tomu vyjadřoval, protože předpokládám, že víte, co si o tom myslím. Komisaři mají k dispozici všechna data.

Lewis bude vědět, že měl dnes rychlé auto. Bude příštích 24 hodin frustrovaný, ale dostane se z toho při pomyšlení na Maďarsko, kde má dobrou statistiku, a na rychlý vůz, který tam bude mít k dispozici.

 

LOTUS

Kimi Raikkonen, 4.
Dnes jsme udělali co se dalo vzhledem ke startovní pozici. Start byl ok, ale myslím, že Lewis měl problém, takže jsem musel spomalit, abych do něj nenajel. To dalo možnost Di Restovi předjet mě v DRS zóně a potom tam byl kopec, kde bylo těžké ho předjet zpět.

Kdybychom našli víc rychlosti ve včerejší mokré kvalifikaci, startovali bychom tak výš a bojovat s vedoucími vozy, ale to je to ta, jak to je. Určitě jsme doufali ve víc, ale auto bylo dobré a dovezli jsme domů body pro tým, takže si ze závodu můžeme vzít do příště nějaká pozitiva.

Romain Grosjean, 18.
Od té penalizace se nám nedařilo a dnes bylo všechno špatně. Je to smůla, protože jsem měl dobrý start a získal v první zatáčce pár míst. Potom přišel kontakt na rovince a závod pro mě skončil.

Nejsem si jistý, co se stalo - musíme se podívat na záběry z kamery na voze abychom zjistili víc - ale moje auto bylo hodně poškozeno - přední křídlo a defekt. Jakmile jsem se dostal do boxů, závod pro mě mohl stejně dobře skončit. Nikdy nechcete mít podobné víkendy, ale prostě se to stává. Příští závod si díky tomu užiju o to víc.

Eric Boullier, šéf týmu
Kimi předvedl skvělé zotavení po včerejších problémech. Předvedl silnou a zkušenou jízdu spojenou se strategií týmu. Startovat desátý a devatenáctý znamenalo hodně práce, takže je dobré vidět Kimiho znovu na bodech a s dobrou rychlostí. S Romainem to bylo těžké první kolo a musel bojovat s poškozením auta.

Viděli jsme ho při jeho velmi dobrých víkendech a musíme se ujistit, že bude mít dobrý víkend a to i když okolnosti přinesou start zezadu startovního pole. Jako tým jsme měli rychlost jako vedoucí jezci, takže není problém zisk pódií a možná jednoho dne i výhry.

trio

SAUBER

Kamuj Kobajaši, 5.

Jsem velmi šťastný za tým, protože se nám podařilo znovu dosáhnout tak dobrého výsledku. Měli jsme v posledních dvou závodech smůlu a také jsem měl včera špatnou kvalifikaci. Výkonnost našeho vozu je zejména za suchu opravdu silná.

Pokud bychom se lépe kvalifikovali, mohli jsme dosáhnou ještě na víc. Na začátku to bylo trochu komplikované na středních pneumatikách, ale strategie byla dobrá. Vzhledem k tomu odkud jsme jsme startovali je 18 bodů znamenití výsledek.

Sergio Pérez, 6.
Jsem za nás za všechny tak rád, obzvláště po tak špatné kvalifikaci. V závodě jsme předvedli velmi dobré tempo. Nicméně moje strategie byla narušena, protože jsme musel svoji první zastávku v boxech absolvovat o něco dříve, než bylo plánováno.

Cítil jsem něco divného na levé straně, možná to byl defekt, ale opravdu nevím, co to bylo. To samozřejmě znamenalo, že jsem musel stint natáhnout a končil jsem na hodně starých pneumatikách. Tým odvedl skvělou práci a bude to dobrý impuls pro závod příští týden v Budapešti.

Petr Sauber, majitel týmu
Startovali jsme 12. a 16. a dokončili na páté a šesté pozici. Myslím, že je fér říci, že tento výkon byl vynikající a také byl odměněn 18 body. Blahopřeji jezdcům, kteří odvedli vynikající práci a chtěl bych poděkovat celému týmu.

 

MERCEDES

Michael Schumacher, 7.
Bylo to rušné, ale ve špatném smyslu slova. Neměli jsme k dispozici ten potřebný kousek navíc, abychom dostali Sergia Péreze pod tlak a začali předjíždět. Nebyla to kvalifikace a já jsem v určitých chvílích musel šetřit palivo.

Výsledek bereme a uvidíme, k čemu dojde v budoucnu. Myslím, že může dojít k zajímavým věcem, které se netýkají pouze jednoho, ale několika aut. Bude to zajímavé.

Nico Rosberg, 10.
Po tak špatné kvalifikaci, jako byla ta včerejší, je skvělé získat jeden bod. Měli jsme dobrou strategii a užil jsem si spoustu zábavy při předjíždění tolika dalších jezdců z 21. na 10. místo. Některé jsem musel předjet vícekrát, bylo tam pár pěkných manévrů.

Děkujeme našim fanouškům tady na Hockenheimu za jejich skvělou podporu, i když víkend neproběhl hladce. Teď se těším do Budapešti, jede se už za týden a doufám, že to bude mnohem lepší víkend.

Ross Brawn, šéf týmu
Jeli jsme, jak nejlépe to bylo možné. Někteří soupeři, kteří jeli se strategií dvou zastávek, ke konci začali ztrácet, ale ne tolik, aby naši jezdci na novějších pneumatikách mohli dohnat rozdíl. Michael a Nico předvedli konzistentní výkony, dobře předjížděli a mechanici předvedli šest čistých pit stopů.

Strategie dovolila Nicovi získat jedenáct pozic k dobru, zatímco Michael skončil podruhé v řadě sedmý. Udělali jsme dobrá rozhodnutí, ale Michael skončil 29 vteřin za vítězem. Musíme dostat víc výkonu z našeho vozu.

 

FORCE INDIA

Nico Hülkenberg, 9.
Od začátku jsme věděli, že bude těžké udržet si čtvrté místo, protože jsme v sobotu ráno opravdu nebyli rychlí. Ale když jste v takovém postavení, doufáte v to nejlepší a ze začátku jsme byli docela silní a měl jsme pár dobrých soubojů.

Pokud jde o strategii, tak tři zastávky byly cestou vpřed, protože jen dvě nebyly s touto úrovní degradace možné. Je tedy dobré, že odjíždíme s nějakými body, ale rozhodně jsem doufal v trochu více při mém domácím závodu. 

Paul di Resta, 11.
Byl to pro mě trochu smíšené. Opravdu jsem se trápil, hlavně na počátku. Byl jsem rychlý na začátku a na konci stintů, ale z nějakého důvodu ne uprostřed nich. Odjíždíme odtud s tím, že je před námi určitě nějaká práce, budeme se to snažit zlepšit.

Bylo to o tom, jak rychlé máte auto, a my jsme se v průběhu zlepšovali. Své nejrychlejší kolo jsem zajel v posledním kole. Snad se nám v Maďarsku podaří přijít trochu na kloub některým věcem.

Vijay Mallya, šéf týmu
Zaznamenali jsme dva důležité body, ale doufali jsme v něco víc, vzhledem k našim silným výchozím pozicím. Rozdělili jsme strategie. Nico jel na tři a Paul na dvě zastávky v boxech a bylo to mezi nimi na konci závodu těsné.

Oba jezdci tvrdě bojovali, ale je těžké se bránit na trati tak otevřené k předjíždění. Díky dnešnímu výsledku jsme jen bod od Williamsu a doufejme, že příští týden budeme v Maďarsku ve sbírání bodů pokračovat.

 

TORO ROSSO

Daniel Ricciardo, 13.
Měl jsem normální start, udržel si pozici v prvním kole, takže jsme si neztížili život více, než bylo nutné. Ale přesto bylo hned od začátku jisté, že jsem neměl rychlost jako vozy kolem mě a bojoval jsem s nedotáčivostí. Potom jsem ztratil místo proti Sauberům a Rosbergovi a nemohl se jich držet.

Při první zastávce v boxech jsem si řekl o přítlak, abych se zbavil té nedotáčivosti a druhý stint byl lepší. Třetí stint jsem jel s ještě větším přítlakem a to auto pak bylo nejlepší za celé odpoledne. Doufal jsem, že dojedu Di Restu, ale zbývalo osm kol, ztratil jsem přilnavost a to byl konec. Zkusili jsme dneska všechno, ale neměli jsme odpovědi.

Jean-Eric Vergne, 14.
Jsem stejně tak zklamaný jako šťastný na konci tohoto závodu. Spokojený jsem proto, že výkon byl dobrý a zklamaný protože jsme měli smůlu a měli defekt, což znamenalo brzkou zastávku v boxech a to mi zkazilo závod. Vlastně jsem špatně odstartoval, spadl na dvacáté místo, ale stejně jsem dokázal být na konci prvního kola třináctý.

Auto jelo dobře a mohl jsem získat lepší výsledek. Bylo určitě lepší než v posledních závodech, což nám dává naději, že se ještě stále můžeme zlepšit do dalších závodů. Máme jen pár dní, než odjedeme do Maďarska, kde se mi v jiných sériích dařilo, ale tohle je F1, takže musíme počkat a uvidíme.

Franz Tost, šéf týmu
Včera jsme podle očekávání viděli, že jsme konkurenceschopnější v mokru, což znamenalo, že Daniel startoval z jedenáctého a Jean-Eric z patnáctého místa. Přesto, na suchu, auto ztratilo trochu ze své rychlosti, takže dokončit třináctý a čtrnáctý je to nejlepší, co jsme mohli získat v závodě, kde odstoupil pouze jeden pilot, a nebyla možnost něco získat díky strategii.

Jean-Ericův závod byl zkomplikován defektem, což znamenalo, že musel zajet do boxů třikrát místo dvou plánovaných zastávek. V továrně se snažíme, jak můžeme, abychom dodali novinky, a doufám, že nám umožní posunout se ještě více vpřed, co se výkonů týče.

 

WILLIAMS

Pastor Maldonado, 15.
Byl to dnes těžký závod. Start byl dobrý, ale ve druhém stintu jsme ztratili rychlost a neměli dost přilnavosti a já tak nemohl udržet své pozice kvůli poškození z úvodu závodu. Na konci se auto zlepšilo (na měkkých gumách) ale musíme se teď snažit pochopit, proč nejsme tak rychlí jako na začátku víkendu a připravit se na příští závod v Maďarsku.

Bruno Senna, 17.
Měl jsem větší rychlost, než naznačuje výsledek, takže je to zklamání, dojet tam, kde jsem dojel. Byla to smůla a ztratil jsem téměř minutu v prvním kole, když jsem musel zajet do boxů po kontaktu, který mě posunul dozadu. A odtud je vždy těžké probojovat se. Nicméně, rychlost byla dobrá, a když se dokážu lépe kvalifikovat v příštím závodě, budeme mít dobrou šanci získat v Maďarsku body.

Mark Gillan, šéf inženýr
Dnes to byl pro oba jezdce těžký den, protože oba vozy byly zkompromitovány poškozením. Pastor měl dobrou rychlost na začátku, ale ve dvanáctém kole najel na odlomky vozu ležící uprostřed tratě. To mu poškodilo levou část vozu a stálo ho to hodně přítlaku, zničilo mu to závod.

Bruno měl kontakt s Grosjeanem v prvním kole, měl defekt. Musel do boxů pro nové gumy a křídlo a potom se velmi snažil a jel naplno, aby nebyl o kolo pozadu. Jeho rychlost byla dobrá, ale ztratil příliš času v prvním kole. Musíme se nyní soustředit na další víkend a ujistit se, že budeme v Maďarsku silnější.

 

CATERHAM

Vitalij Petrov, 16.
Jsme spokojen se svým dnešním výkonem. Pro mě to byl docela rychlý závod a vůz se choval dobře hned od prvního kola, takže jsem z než mohl dostat všechno. Poslední stint byl obzvláště dobrý. Věděl jsem, že je za mnou Senna na měkčích pneumatikách a musel jsem se ujistit, že to tak zůstane. Takže jsem zamířil k cíli a snažil se vyvarovat jakékoli chybě. Za tým jsem rád, že to takhle skončilo.

Také je povzbudivé, že jsem dnes vůz více cítil. Naše tempo v prvních kolech bylo stejně jako v předešlých závodech dobré a doufám, že si to přeneseme do Maďarska. Získali jsme mnohem více dat, jelikož jsme dokončili oba a tak doufám, že by nám to mohlo pomoci do příštího víkendu.

Heikki Kovalainen, 19.
Úvodní fáze závodu pro mě byla dobrá. Vůz jsem vnímal lépe, než tomu bylo po zbytek víkendu a byl jsem na to schopen tlačit mnohem víc. Ale cítil jsem, jako by jsme měli problém po druhé zastávce a docházelo k výraznějšímu drolení předních pneumatik, než by mělo. Zastavili jsme dost pozdě na výměnu nosu, který by mohl být za tím problém a od toho okamžiku bylo vše v normálu, bohužel už jsem se jen soustředil na to dojet.

Je docela zřejmé, že nám teplejší podmínky vyhovují více a tak doufejme, že v Maďarsku budeme moci ukázat více rychlosti. Je to okruh, který se mi líbí a samozřejmě jsem tam získal své první vítězství, takže uvidíme, co se stane příští víkend.

Mark Smith, technický ředitel
Začali jsme s oběma vozy na měkké směsi pneumatik a Heikki a Vitalij měli v prvním stintu dobré tempo. Posunuli se dopředu a dobře se starali o svoje pneumatiky. Při první zastávce oba přezuli na střední směs a opět byli rychlí, určitě rychlejší než po zbytek víkendu.

Těsně po polovině závodu začaly vykazovat nedotáčivost u vozu Hekkiho a mnohem větší opotřebení předních pneumatik než jsme očekávali a tak musel do boxů dříve, než bylo plánováno. Nicméně bylo zřejmé, že měl nějaký problém s vozem a tak jsme ho v kole 53 povolali na výměnu nosu vozu a on dokončil devatenáctý.

Vitalij skončil šestnáctý po velmi dobrém výkonu, zejména na konci závodu, kdy se dostal pod tlak od Senny, který jel na měkké sadě, zatímco Vitalij jel na střední sadě pneumatik. Zůstal klidný, neudělal žádnou chybu a jeho konečné postavení je slušný výsledek za práci, kterou dnes odvedl.

 

MARUSSIA

 

Charles Pic, 20.
Start se nepovedl, tomu musíme porozumět a pro příště se poučit. První kolo bylo opravdu dobré, takže jsem se vrátil. Jel jsem v dobrém tempu a stále se vzdalujeme HRT a přibližujeme Caterhamu. To je pozitivní, ale stále musíme pracovat na zlepšení. Se závodem jsem celkem spokojený. Tento víkend byl pro nás všechny obtížný, ale poradili jsme si s tím a chtěl bych za to týmu poděkovat. Teď nás čeká Hungaroring. Nezbývá už moc času, ale budeme analyzovat dnešní závod a pokusíme se o další malá zlepšení.

Timo Glock, 22.
Tohle opravdu nebyl dobrý víkend. Byl to můj domácí závod, ale nejraději bych ho hodil za hlavu. Od desátého kola jsem se v autě necítil dobře a bylo obtížné ho řídit. Na rovinkách jsem měl problémy s maximální rychlostí a ke konci zlobil i diferenciál. S tím jsem nemohl nic dělat a pořád jsem se propadal dozadu.

John Booth, šéf týmu
Těžký víkend pro Tima, je frustrující, že jsme si s tím nedokázali poradit v jeho domácí Velké ceně. Celý balíček funguje dobře a bez problémů, a když pominu specifické problémy na Timově voze, mohu říct, že děláme pokroky. Charles zajel velmi dobrý závod a časy jeho kol ukazují, že se od představení nového balíčku úprav v Silverstone zlepšujeme. Do závodu v Maďarsku nezbývá moc času, ale je to dost na to, abychom udělali analýzu dostupných informací a zapracovali na odstranění problémů, abychom mohli jezdcům umožnit lepší víkend než tento.

 

 

HRT

Pedro De La Rosa, 21.
Dnes to byla zábava. Všechno šlo dobře, měl jsem dobrý závodní rytmus, pneumatiky bez problému držely, ale krom toho jsem spokojen s boji přímo na trati. Stíhal jsem Glocka, předjel ho na místě, na kterém to nečekal. Jsem šťastný, protože jsem byl poprvé schopen porazit a na trati předjet na trati Marussii.

Nebyl to lehký závod, protože jsem začal vidět modré vlajky hodně brzy. To vás nepovzbudí, protože jakmile je uvidíte, víte, že zezadu přijede hodně vozů. Ale od té doby se snažíte dostat z cesty, udržet si rychlost a nezničit pneumatiky. Myslím, že se mi to povedlo. Doufám, že na této úrovni a ještě se zlepšíme před Maďarskem.

Narain Karthikeyan, 23.
Byl to dobrý závod, protože jsme bojovali s našimi nejbližšími soupeři od prvního kola. Z toho úhlu pohledu si myslím, že jsme měli nejlepší závodní rychlost v letošní sezoně. Ztratil jsem hodně času kvůli modrým vlajkám v posledním stintu, ale nedojel jsem daleko za Pedrem nebo Glockem. Naše rychlost byla dobrá stejně jako rytmus a nejlepší na tom je, že jsme toho docílili bez novinek na autě, takže máme dobrý potenciál.

Louis Pérez-Sala, šéf týmu
Dnes jsme udělali další krok vpřed a to je vždy uspokojující. V pátek či v sobotu jsme toho nenajezdili tolik, jak bychom si přáli, ale dnes Pedro i Narain dokončili dobrý závod. Rychlost obou byla dobrá a konzistentní.

Bojovali během celého závodu - boj mezi Pedrem, Narainem a Glockem. Na konci Glocka Pedro předjel a Narain se na to chystal, ale neměl dost času. Můžeme říct, že jsme spokojeni s výsledkem a doufáme, že to tak bude pokračovat i v Maďarsku. 

 

Vytisknout

Diskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 24.07.2012 21:17 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 36 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Alonso a Ferrari opět perfektní

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

  2. Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud