DISKUZE K ČLÁNKU Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
HOCKENHEIM - Jak hodnotí závod na Hockenheimringu piloti a hlavní představitelé týmů?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Prohlášení týmů po Velké ceně Německa - Button Vettelův manévr raději nekomentuje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
odin
14:25 23.07.2012 77.240.96.XXXNapsal jsem SNAHU (nikoliv, že ho protěžuje) v případě Ecclestona. Ale příklad snahy ti uvedu. Po nevyvedeném návratu MS, Bernie vymyslel kropení tratí. Proč asi? Schumi byl považován za specialistu na mokré závody, nebo snad myslíš, že by tím Bernie pomohl Petrovovi či Picovi? Naštěstí se to neujalo. A že si Ecclestone přeje Schumiho vidět výše nejednou veřejně prohlásil. Motivací jsou mu prachy. Zájem o F1 s Schumacherem je větší než zájem o F1 bez Schumachera. A zájem o F1 s vítězícím Schumacherem je větší, než zájem o F1 s průměrným Schumacherem. Na tom se doufám shodnem, nebo ne?
Pásy jistě nejsou jeho objevem, ale připadá mi to trochu "málo" od ikony F1. Abych se dozvěděl, že se mám před jízdou připoutat, nemusí jezdit Schumi do Prahy, aby mi to sdělil. Každý kdo má řidičák o tom ví z vyhlášky a některá auta už ani nerozjedeš, když nejsi připoután.
Ale když mu rozumíš, tak by mě zajímalo, co tím výrokem po dojetí v Německu chtěl říci. Vylož mi to srozumitelně.-
Mike17
15:05 23.07.2012 93.99.87.XXXJá ti nevím. Mě nápad s kropením tratě nepřijde až tak stupidní. Něříkám, že jsem 100% pro, ale na některých tratích (Maďarsko, Valencie, Abu Dhabi apod.) by to nejspíš F1 neuškodilo. Vůbec by mi nevadilo, kdyby pro jednou rozhodovalo víc umění pilota, než technika vozu. Dnes když už vyjímečně zaprší, tak mají vody zase moc a vyjede SC, nebo jedou za měnících se podmínek (trať usychá nebo začne moknout) a rozhoduje víc schopnost přepovědět počasí a nastavit správně vůz. Takhle by věděli, kolik bude vody po celý závod a všichni by měli nastavení podobné. Pak by rozhodovalo víc umění pilotů, než týmů. Ne ve všech závodech, ale 1 z 20-ti, proč ne?
A moc nechápu, proč za tím vidíš Schumiho. Jo na vodě umí, jako každý dobrý pilot, ale neřekl bych, že je v tom teď nějak o třídu líp než ostatní. Pochybuju, že by ten mokrý závod Schumi vyhrál, ikdyž by byl asi o nějaké místečko líp než za sucha. Řekl bych, že Berniemu jde hlavně o prachy a suchý závod se Schumim mu vynese asi míň diváků, než mokrý bez něj.
Samozřejmě, že 7-mi násobný mistr přitáhne víc diváků. Ale když je v průměru, tak už je jedno jestli je 7-mý, nebo 9-tý. To jestli má na titul on neovlivní. A už vůbec ne jeden mokrý závod navíc.
Co se týká pásů, znám hodně lidí co je nepoužívají, hlavně mladých. Protože je cool dělat něco nebezpečného a proti konvencím. Když je bude varovat ministr dopravy, ještě víc se jich nepřipoutá. Pokud jim to řekne někdo, koho uznávají, že to cool není, nevidím na tom nic špatného. Pokud si to aspoň jeden uvědomí, tak mu možná zachránil život. Je to špatně?
Předpokládám, že chceš přeložit jen předposlední větu. Letos se to hodně mění a já jsem osobně taky hodně zvědavý co se ještě změní. Výkon Buttona je jen ojedinělá náhoda, nebo mu to odteď pojede? Zatrhnou RBR jejich "mapování" a spadnou do průměru? Zlepší se Lotus, jak o tom pořád mluví a budou bojovat o titul? Nebo vynikne příště někdo jiný? Řekl bych, že myslel nejspíš toto.-
odin
17:43 23.07.2012 77.240.96.XXXNo pokud vím, tak návrh nebyl o jednom mokrém závodě. Dokonce se mělo "losovat" ve kterých kolech závodu se bude kropit a jak dlouho to potrvá. Mně je vždy podezřelé, když cokoliv má možnost ovlivnit "člověk". Informace o výsledcích "losování" by byly docela důležitý obchodní artikl a určitě by se staly zbožím, které by si mohly dovolit pouze bohaté týmy (RBR,Ferrari,McLaren,Mercedes). Zdá se ti Ecclestone natolik férový a imunní vůči takovým obchodům? Pokud ano, pak si nemůžeme rozumět. Protože já mám na něj odlišný názor. Mě prostě od dob, kdy Schumachera diskli, až když si Villeneuve dojel pro titul a Bernie hlásal, že by se tak stalo i kdyby Jacques nedojel, nepřesvědčil. To by se museli stejně zachovat také v případě stejného incidentu s Hillem, což se nestalo. A že měl tehdá Ecclestone veliký vliv na rozhodování je jasné.
Pásy: Každý normální člověk se připoutá. Zda je to ku prospěchu, či nikoliv, nevím. Chci věřit, že ano. Na druhou stranu, mám dva kamarády, kteří díky tomu, že nebyli připoutaní a tudíž vypadli z auta, ještě žijí. Do škvíry 10 cm, by se asi těžko vešli v neporušeném stavu. Oběma se to stalo už dávno a nehoda nebyla jejich vinou.-
Mike17
23:09 23.07.2012 93.99.87.XXXI kdyby se mokrá kola losovala, tak proč by týmy někomu něco platily? Jednak by to nelosoval Bernie a jednak by se mohly o uplácení snažit maximálně ty tratě, které by o to měly zájem. Podmínky pro všechny týmy by byly stejné, takže moc nechápu jak by to bylo výhodnější pro bohaté týmy. Co se týká Bernieho, myslím že mu jde především o prachy, nějaká férovost nebo neférovost ho moc nezajímá.
Vidím hodně velký rozdíl mezi Adelaide a Jerezem. Zatímco v prvním případě vrazil Hill do Schumiho, ve druhém to bylo naopak. Podle mě u prvního trest mohl dostat jedině Hill a ve druhém ho dostal oprávněně Schumi. Diskvalifikovat ho v závodě asi nemělo smysl a diskvalifikovat ho z celé sezony bylo během závodu trochu zbytečné ne? Kdo by to udělal? Traťoví komisaři? Navíc podle mě trochu tvrdý trest. Takových úmyslných nehod už jsem viděl hodně, dokonce i šlo o titul (Prost-Senna) a nikdy nikoho jiného ze sezony nediskvalifikovali. Takže pokud byl Bernie takový ochráncem Schumiho, tak to tu ochranu trochu odflákl. Ale počítám, že na tom se nikdy neshodneme.
Já jsem trochu moc racionálně založený. Pokud statistiky tvrdí, že v 90% pásy zachrání život a v 10% naopak, pak dám suše na matematiku. Chápu, že to nemusí brát stejně každý, zvlášť kdy má v okolí případ z těch 10%. Jen mi nepřijde hloupé, když to nějaká autorita připomene. Ať už to je Schumi nebo někdo jiný, koho lidi uznávají.-
odin
06:45 24.07.2012 77.240.96.XXXS většinou tvých argumentů nemám problém, jsou též logické. Lišíme se pouze v úhlu pohledu. Ale v mnoha věcech se neshodneme. Každý je vidíme z toho svého pohledu, (to oba víme) ale ty jsi tu jeden z mála lidí, se kterými se nechá normálně diskutovat, i když máme oba rozdílné názory. Dík za diskuzi, rád se s tebou zase někdy "pohádám", abych mohl popřemýšlet nad argumenty "normálních lidí", kteří se mnou nesouhlasí.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nasir
14:08 23.07.2012 188.175.176.XXXPřesně. Už od ohlášení Kimiho návratu jsem se těšil na jeho souboj s Alonsem, ale i s Hamiltonem. Když mělo Ferrari slabší auto, tak jsem si říkal, že by to mohlo vyjít. Jenomže bylo slabé až moc. A teď je to zase naopak. Tak snad se letos dočkáme.-
odin
12:35 24.07.2012 77.240.96.XXXNo letos to příliš na Kimiho souboj s Alonsem o titul nevidím. Přeci jen se Kimi letos teprve "zahřívá na provozní teplotu," zkrátka zvyká si a seznamuje se s novými podmínkami. Ale pokud bude i příští rok u Lotusu a tato stáj bude pokračovat v nastoleném tempu vývoje, mohli bychom se dočkat už příští rok. A to přesto že Lotus ohlásil pokus o útok na titul až na sezónu 2015. Příští rok už by měl Kimi předvádět své standardní výkony s přidanou hodnotou jezdeckého mistrovství, tak jako Alonso letos.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek