DISKUZE K ČLÁNKU Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory

Jakýkoliv výsledek stáje Ferrari bere celá Itálie velmi citlivě a vážně. Buď legendární tým oslavují, nebo zatracují. Po Grand Prix Kanady se Itálie rozdělila na dva tábory, ten negativní tvrdí, že strategie Ferrari byla doslova sebevražedná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 13.06.2012 09:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • anonym

    91.213.10.XXX
    dannak zrejme poprve v sezonne zajeli s pneumatikami na samou hranici jejich zivotnosti. Stalo to par bodu, ale urcite se takova informace da dal vyuzit.
    A jak rikaji, po bitve je snadne rict, ze meli jeste zastavit. Osobne si myslim, ze jen neocekavali takovy dramaticky propad v casech v poslednich cca 2-3kolech; to uz asi bylo spis za hranou, nez na hranici zivotnosti. Skoda, auto jelo konecne docela pekne! a skoda Felipeho bodu, mohl byt podstatne vys. Tak snad priste. Alonsovi za vykon opet 01

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Je jasné, že neočekávali takový propad výkonnosti gum v konci závodu. Na druhou stranu opět ukázali, že nejsou schopni pružně zareagovat a improvizovat. Red Bull to dokázal a také byl po právu odměněn. Největší slabina u Ferrari jsou stratégové.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        80.242.32.XXX
        Cim bolo RB odmenene? Tym ze sa dostalo z prveho miesta na stvrte?

        F to risklo a nevyslo to mohli mat 18b takto maju len body za 5 miesto...

        dodo

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Ferrari i Red Bull jeli na jednu zastávku. V obou případech to byla špatná strategie. V Red Bullu na to zareagovali (sice pozdě, ale přece) a odměnou jim bylo alespoň 4. místo. Nebo jsi si jistý, že by skončil Vettel před Alonsem, kdyby si nezajel vyměnit pneu? Nebo dokonce, že by skončil i před Grosjeanem a Perézem na původních pneumatikách? Já tvrdím, že ne. A možná by ho v závěru dal i Rosberg.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      83.240.120.XXX
      Ano, u Ferrari to bylo poprvé, nicméně v letošní sezóně jsme to už jednou viděli a bylo to přesně v Číně v podání Lotusu a Kimiho, který na takovéto strategické rozhodnutí doplatil ještě mnohem více. Ztratil během jednoho kola myslím dokonce 10 pozic. Ty gumy prostě v určité fázi rapidně ztratí na výkonnosti, otázkou je jen kdy k tomu dojde.
      Já se domnívám, že ve Ferrari neudělali nějakou extra krpu. Svým rozhodnutím ztratili v podstatě jednu pozici a to Vettela. Grosjean a Perez by ho dali tak, jako tak. Navíc získali celkem cenná data při totální destrukci gum. Domněnky, že mohli být druzí jsou myslím trochu liché.
      Nemyslím si, že by tam seděli nějací tupci. Naopak si myslím, že by svou inteligencí ti stratégové strčili do kapsy nás všechny, do jednoho.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001000

        uzivatel001000

        83.240.120.XXX
        Opravuji se. Pokud by zareagovali na zastávku Hamiltona v 50. kole, mohli být 100% na bedně. V okamžiku zastávky Vettela už bylo pozdě a bylo jasné, že je Grosjean a Pérez dají.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          Myslím, že to byl přijatelný a relativně správný risk. Protože věřili, že Alonso ty gumy dokáže pošetřit a kdyby ta degradace byla jen o něco nižší a Hamilton jel jel o trochu hůře, tak by to možná na 1. místo nestačilo, ale dojeli by za Hamáčem druzí - čili by nic neztratili. Oni chybovali spíš v tom, že nezareagovali včas na Hamiltonovy časy. Kdyby jeli včas na zastávku, tak dojedou na bedně. Nevím, jestli by to vyšlo před Grosjeanem nebo za ním, ale tu bednu by určitě dali. Podle mě se příliš soustředili na Vettela, kterého chtěli udržet za sebou, protože to byl bodově největší Alonsův soupeř. Je to taková tradiční chyba Ferrari, podobně se v Abu Dhabi 2010 soustředili na Webbera, ale bylo jim to houby platné, když vyhrál Vettel.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama