DISKUZE K ČLÁNKU Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory

Jakýkoliv výsledek stáje Ferrari bere celá Itálie velmi citlivě a vážně. Buď legendární tým oslavují, nebo zatracují. Po Grand Prix Kanady se Itálie rozdělila na dva tábory, ten negativní tvrdí, že strategie Ferrari byla doslova sebevražedná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 13.06.2012 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasovalo 11 lidí) 12.06.2012 13:47
babráci ... tak neviem, červené gumy boli cca o… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 6 lidí) 12.06.2012 15:17
můj názor Nu, můj názor je, že Ferrari mělo… »
» uzivatel000324 (Hlasovali 4 lidé) 12.06.2012 14:30
Cim bolo RB odmenene? Tym ze sa dostalo z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Stratégia nebola vôbec dobrá a oba Talianske plátky sa vyjadrili úplne presne,... ...lebo aj Fernando je človek a nesleduje podrobne časy na kolo z telemetrie, ako jeho tím. Fernando to pri závodení nezbadá, že je pomalší a pomalší najprv o nejaké stotiny a neskôr desatiny, čo je alarm pre traťového inžiniera, ktorý to má sledovať, aby to oznámil jazdcovi a povolal ho ihneď na výmenu tak, ako to urobil traťový inžinier Lewisa H. a výmeny sa urobili včas a kvalitne. Ak niečo tím Ferrari odflákal, tak novinári majú právo ho kritizovať a Domino môže hovoriť, čo len chce. 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    Malajzia :-) By ma zaujimalo, ci ten isty "problem" Kimiho v Sepangu, tiez rozdelil Finsko na dva tabory...? 13 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 188.175.121.XXX
    Jestli chtěli jet strategii na 1 zastávku, potom nechápu proč stáhli superměkké gumy v okamžiku, kdy ještě podávaly dobrý výkon a tím pekelně natáhli druhý stint 05

    Podle mě mohli zareagovat podobně jako RBR a zachránit co se dalo. Nechci být generálem po bitvě, já se na tuhle strategii vztekal už u televize zhruba 11-12 kol před koncem 04

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    můj názor Nu, můj názor je, že Ferrari mělo reagovat na zastávku Lewise. To by byla jistá bedna. První místo sice ne, protože Lewis jel jak pila, ale proč ne druhé? Lepší jako páte, že ano? Co se pak týče Romaina a Peréze. Tam je to o tom jak kdo má nastaveno auto a jak šetřil pneu. Tihle dva prostě šetřili a tak na konci mohli šlápnout na plyn a snažit se dojet ty co nešetřili. Pochybuji, že i kdyby byl závod o deset kole delší, že by jeden z nich dojel Lewise.
    Dále bylo vidět, že Sebastian zásadně zrychlil po výměně pneu a odměnou mu bylo předjetí Fernanda. Ale odměna to moc sladká nebyla. Fernando měl spíše štěstí, že jej nepředjel i Nico.
    Dle mého názoru tato strategie byla hned od začátku špatná. Aby fungovala, tak by musel Fernando zůstat na první sadě o 10-15 kol déle.
    Když zajel Lewis do boxů, tak jsem ani nepomýšlel na to že by jeli ti dva za ním na jednu zastávku. Pak na to upozorňovali pomocí rádia Lewise, tak jsem si jen zaklepal na čelo. Na takové tratí jet přes 50 kol na jedné sadě? To je snad i nebezpečné.....

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hemmis

      90.177.28.XXX
      tak tak strategie ferrari byla vítezná chybělo ji nej to že vettel v nevím ted kolikátenm kole zajel do boxů to stejné udělal lewis a následně fernado kdyby zustal ješte takových 10 kolk byl by alonso vitěz vettel spustil serii prvních zastavem moc brzo . jinak strategie byla rozhodně lepší na jednu zastavku

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        Vettel dle mého názoru u Lewise nehrál zase takovou roli. Ten totiž jel do boxů přesně dle své strategie. Sebastian jel na to že jel jen na jednu zastávku velmi brzy. Toho se lekly ve Ferrari a stáhli Fernanda také.
        A to že kdyby Fernando zůstal na trati o 10 kol déle a snažil se držet dobrých časů, tak by měl šanci bojovat o vítězství. Nebo by minimálně neztratil na konci tolik míst. Pod to bych se klidně podepsal.
        I tak se mi ovšem výsledek velmi líbil. Je hezké, že i mladíci z jiných týmů stojí na bednách. Dělá to sezónu správně napínavou.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    188.167.44.XXX
    babráci ... tak neviem, červené gumy boli cca o 1 sec rýchlejšie, ako žlté, keďže ham mal náskok 20 kôl pred koncom cca 3 sec. a boxy trvali cca 15 sec. tak na dobehnutie mu stačilo cca 12 kôl. čo sa presne tak stalo +/- ... a to ešte museli počítať s tým, že im gumy budú postupne odchádzať ... fiatky to neriskli, oni to zahodili ... 03 12

    + 11 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000249

      uzivatel000249

      188.167.44.XXX
      a pravdaže, link na časy ...
      [odkaz na stránku]

      a link poradia v jednotlivých kolách ... 03
      [odkaz na stránku]

      a do tretice, odstupy v jednotlivých kolách ... (admin, môžeš to dať všetko do môjho prvého príspevku 19 )
      [odkaz na stránku]
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • de.ViL

      217.75.92.XXX
      Az na to, ze Ham dal na posledny stint tiez zlte.

      Naopak, stalo to za ten risk, Ham sa mohol zaseknut za Vettelom, pripadne sa mohli navzajom brzdit.

      Ak by Alonsovi neodisli gumy tak rapidne a tak nahle, ale keby im vydrzali ako napr Renaultu, tak by to urcite vyslo.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • zeto

        195.113.70.XXX
        Ale ony mu vydržely přesně tak, jako Renaultu. Protože ten na nich odjel o cca 10 kol méně.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          85.159.105.XXX
          rozdiel bol 2 kola..nie 10

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            89.111.98.XXX
            Rozdíl byl 2 kola v závodě, ale Alonso měl použité gumy, kdežto Grosjean měl gumy nové. Pokud by měl Alonso nepoužité pneumatiky, tak ta strategie mohla vyjít, nevím co je to napadlo, to zkoušet na použitých.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • anonym

        91.127.188.XXX
        čo dal zle v poslednom stinte ? jazdil to, čo musel ...
        za Vettelom by neskysol, mal mäkšie gumy, a maximálka RB bola žalostná, takže DRS to istilo ...
        alfonozvi odišli gumy rapidne a náhle ? :-D ... po 50 kolách ? :-D

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • de.ViL

          88.212.37.XXX
          neviem ci mas nieco s ocami, pisal som, ze na posledny stint dal zlte, nie zle.

          ham mohol stratit cas v premavke, mohlo sa stat hocico.

          co sa ti zda zvlastne na 50kolach?? Groseanovi kolko vydrzali?? podla casov by mu vydrzali asi aj dalsich 5kol alebo viac...

          trate velmi nepoznas, ze? 04

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000249

            uzivatel000249

            188.167.44.XXX
            nj, žlté, sorry ... 11
            v premávke mohol ostať hocikto, nielen ham. neboj, mali to vypočítané ... 03
            podla časov možno, ale nevydržali... 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • anonym

    91.213.10.XXX
    dannak zrejme poprve v sezonne zajeli s pneumatikami na samou hranici jejich zivotnosti. Stalo to par bodu, ale urcite se takova informace da dal vyuzit.
    A jak rikaji, po bitve je snadne rict, ze meli jeste zastavit. Osobne si myslim, ze jen neocekavali takovy dramaticky propad v casech v poslednich cca 2-3kolech; to uz asi bylo spis za hranou, nez na hranici zivotnosti. Skoda, auto jelo konecne docela pekne! a skoda Felipeho bodu, mohl byt podstatne vys. Tak snad priste. Alonsovi za vykon opet 01

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Je jasné, že neočekávali takový propad výkonnosti gum v konci závodu. Na druhou stranu opět ukázali, že nejsou schopni pružně zareagovat a improvizovat. Red Bull to dokázal a také byl po právu odměněn. Největší slabina u Ferrari jsou stratégové.

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        80.242.32.XXX
        Cim bolo RB odmenene? Tym ze sa dostalo z prveho miesta na stvrte?

        F to risklo a nevyslo to mohli mat 18b takto maju len body za 5 miesto...

        dodo

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Ferrari i Red Bull jeli na jednu zastávku. V obou případech to byla špatná strategie. V Red Bullu na to zareagovali (sice pozdě, ale přece) a odměnou jim bylo alespoň 4. místo. Nebo jsi si jistý, že by skončil Vettel před Alonsem, kdyby si nezajel vyměnit pneu? Nebo dokonce, že by skončil i před Grosjeanem a Perézem na původních pneumatikách? Já tvrdím, že ne. A možná by ho v závěru dal i Rosberg.

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001000

      uzivatel001000

      83.240.120.XXX
      Ano, u Ferrari to bylo poprvé, nicméně v letošní sezóně jsme to už jednou viděli a bylo to přesně v Číně v podání Lotusu a Kimiho, který na takovéto strategické rozhodnutí doplatil ještě mnohem více. Ztratil během jednoho kola myslím dokonce 10 pozic. Ty gumy prostě v určité fázi rapidně ztratí na výkonnosti, otázkou je jen kdy k tomu dojde.
      Já se domnívám, že ve Ferrari neudělali nějakou extra krpu. Svým rozhodnutím ztratili v podstatě jednu pozici a to Vettela. Grosjean a Perez by ho dali tak, jako tak. Navíc získali celkem cenná data při totální destrukci gum. Domněnky, že mohli být druzí jsou myslím trochu liché.
      Nemyslím si, že by tam seděli nějací tupci. Naopak si myslím, že by svou inteligencí ti stratégové strčili do kapsy nás všechny, do jednoho.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama