DISKUZE K ČLÁNKU Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory
Jakýkoliv výsledek stáje Ferrari bere celá Itálie velmi citlivě a vážně. Buď legendární tým oslavují, nebo zatracují. Po Grand Prix Kanady se Itálie rozdělila na dva tábory, ten negativní tvrdí, že strategie Ferrari byla doslova sebevražedná.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovalo 11 lidí)
12.06.2012 13:47
babráci ... tak neviem, červené gumy boli cca o… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
09:47 13.06.2012 194.160.178.XXX
Stratégia nebola vôbec dobrá a oba Talianske plátky sa vyjadrili úplne presne,... ...lebo aj Fernando je človek a nesleduje podrobne časy na kolo z telemetrie, ako jeho tím. Fernando to pri závodení nezbadá, že je pomalší a pomalší najprv o nejaké stotiny a neskôr desatiny, čo je alarm pre traťového inžiniera, ktorý to má sledovať, aby to oznámil jazdcovi a povolal ho ihneď na výmenu tak, ako to urobil traťový inžinier Lewisa H. a výmeny sa urobili včas a kvalitne. Ak niečo tím Ferrari odflákal, tak novinári majú právo ho kritizovať a Domino môže hovoriť, čo len chce.
uzivatel000249
07:49 13.06.2012 188.167.44.XXX
nj, žlté, sorry ...
v premávke mohol ostať hocikto, nielen ham. neboj, mali to vypočítané ...
podla časov možno, ale nevydržali...
v premávke mohol ostať hocikto, nielen ham. neboj, mali to vypočítané ...
podla časov možno, ale nevydržali...
Rostislav M.
07:28 13.06.2012 109.107.201.XXX
Vettel dle mého názoru u Lewise nehrál zase takovou roli. Ten totiž jel do boxů přesně dle své strategie. Sebastian jel na to že jel jen na jednu zastávku velmi brzy. Toho se lekly ve Ferrari a stáhli Fernanda také.
A to že kdyby Fernando zůstal na trati o 10 kol déle a snažil se držet dobrých časů, tak by měl šanci bojovat o vítězství. Nebo by minimálně neztratil na konci tolik míst. Pod to bych se klidně podepsal.
I tak se mi ovšem výsledek velmi líbil. Je hezké, že i mladíci z jiných týmů stojí na bednách. Dělá to sezónu správně napínavou.
A to že kdyby Fernando zůstal na trati o 10 kol déle a snažil se držet dobrých časů, tak by měl šanci bojovat o vítězství. Nebo by minimálně neztratil na konci tolik míst. Pod to bych se klidně podepsal.
I tak se mi ovšem výsledek velmi líbil. Je hezké, že i mladíci z jiných týmů stojí na bednách. Dělá to sezónu správně napínavou.
de.ViL
22:18 12.06.2012 88.212.37.XXX
neviem ci mas nieco s ocami, pisal som, ze na posledny stint dal zlte, nie zle.
ham mohol stratit cas v premavke, mohlo sa stat hocico.
co sa ti zda zvlastne na 50kolach?? Groseanovi kolko vydrzali?? podla casov by mu vydrzali asi aj dalsich 5kol alebo viac...
trate velmi nepoznas, ze?
ham mohol stratit cas v premavke, mohlo sa stat hocico.
co sa ti zda zvlastne na 50kolach?? Groseanovi kolko vydrzali?? podla casov by mu vydrzali asi aj dalsich 5kol alebo viac...
trate velmi nepoznas, ze?
21:37 12.06.2012 188.175.121.XXX
Jestli chtěli jet strategii na 1 zastávku, potom nechápu proč stáhli superměkké gumy v okamžiku, kdy ještě podávaly dobrý výkon a tím pekelně natáhli druhý stint
Podle mě mohli zareagovat podobně jako RBR a zachránit co se dalo. Nechci být generálem po bitvě, já se na tuhle strategii vztekal už u televize zhruba 11-12 kol před koncem
Podle mě mohli zareagovat podobně jako RBR a zachránit co se dalo. Nechci být generálem po bitvě, já se na tuhle strategii vztekal už u televize zhruba 11-12 kol před koncem
Nasir
18:57 12.06.2012 188.175.176.XXX
Myslím, že to byl přijatelný a relativně správný risk. Protože věřili, že Alonso ty gumy dokáže pošetřit a kdyby ta degradace byla jen o něco nižší a Hamilton jel jel o trochu hůře, tak by to možná na 1. místo nestačilo, ale dojeli by za Hamáčem druzí - čili by nic neztratili. Oni chybovali spíš v tom, že nezareagovali včas na Hamiltonovy časy. Kdyby jeli včas na zastávku, tak dojedou na bedně. Nevím, jestli by to vyšlo před Grosjeanem nebo za ním, ale tu bednu by určitě dali. Podle mě se příliš soustředili na Vettela, kterého chtěli udržet za sebou, protože to byl bodově největší Alonsův soupeř. Je to taková tradiční chyba Ferrari, podobně se v Abu Dhabi 2010 soustředili na Webbera, ale bylo jim to houby platné, když vyhrál Vettel.
uzivatel001000
17:15 12.06.2012 83.240.120.XXX
Opravuji se. Pokud by zareagovali na zastávku Hamiltona v 50. kole, mohli být 100% na bedně. V okamžiku zastávky Vettela už bylo pozdě a bylo jasné, že je Grosjean a Pérez dají.
uzivatel001000
17:06 12.06.2012 83.240.120.XXX
Ano, u Ferrari to bylo poprvé, nicméně v letošní sezóně jsme to už jednou viděli a bylo to přesně v Číně v podání Lotusu a Kimiho, který na takovéto strategické rozhodnutí doplatil ještě mnohem více. Ztratil během jednoho kola myslím dokonce 10 pozic. Ty gumy prostě v určité fázi rapidně ztratí na výkonnosti, otázkou je jen kdy k tomu dojde.
Já se domnívám, že ve Ferrari neudělali nějakou extra krpu. Svým rozhodnutím ztratili v podstatě jednu pozici a to Vettela. Grosjean a Perez by ho dali tak, jako tak. Navíc získali celkem cenná data při totální destrukci gum. Domněnky, že mohli být druzí jsou myslím trochu liché.
Nemyslím si, že by tam seděli nějací tupci. Naopak si myslím, že by svou inteligencí ti stratégové strčili do kapsy nás všechny, do jednoho.
Já se domnívám, že ve Ferrari neudělali nějakou extra krpu. Svým rozhodnutím ztratili v podstatě jednu pozici a to Vettela. Grosjean a Perez by ho dali tak, jako tak. Navíc získali celkem cenná data při totální destrukci gum. Domněnky, že mohli být druzí jsou myslím trochu liché.
Nemyslím si, že by tam seděli nějací tupci. Naopak si myslím, že by svou inteligencí ti stratégové strčili do kapsy nás všechny, do jednoho.
Hemmis
16:46 12.06.2012 90.177.28.XXX
tak tak strategie ferrari byla vítezná chybělo ji nej to že vettel v nevím ted kolikátenm kole zajel do boxů to stejné udělal lewis a následně fernado kdyby zustal ješte takových 10 kolk byl by alonso vitěz vettel spustil serii prvních zastavem moc brzo . jinak strategie byla rozhodně lepší na jednu zastavku
Rostislav M.
15:17 12.06.2012 109.107.201.XXX
můj názor Nu, můj názor je, že Ferrari mělo reagovat na zastávku Lewise. To by byla jistá bedna. První místo sice ne, protože Lewis jel jak pila, ale proč ne druhé? Lepší jako páte, že ano? Co se pak týče Romaina a Peréze. Tam je to o tom jak kdo má nastaveno auto a jak šetřil pneu. Tihle dva prostě šetřili a tak na konci mohli šlápnout na plyn a snažit se dojet ty co nešetřili. Pochybuji, že i kdyby byl závod o deset kole delší, že by jeden z nich dojel Lewise.
Dále bylo vidět, že Sebastian zásadně zrychlil po výměně pneu a odměnou mu bylo předjetí Fernanda. Ale odměna to moc sladká nebyla. Fernando měl spíše štěstí, že jej nepředjel i Nico.
Dle mého názoru tato strategie byla hned od začátku špatná. Aby fungovala, tak by musel Fernando zůstat na první sadě o 10-15 kol déle.
Když zajel Lewis do boxů, tak jsem ani nepomýšlel na to že by jeli ti dva za ním na jednu zastávku. Pak na to upozorňovali pomocí rádia Lewise, tak jsem si jen zaklepal na čelo. Na takové tratí jet přes 50 kol na jedné sadě? To je snad i nebezpečné.....
Dále bylo vidět, že Sebastian zásadně zrychlil po výměně pneu a odměnou mu bylo předjetí Fernanda. Ale odměna to moc sladká nebyla. Fernando měl spíše štěstí, že jej nepředjel i Nico.
Dle mého názoru tato strategie byla hned od začátku špatná. Aby fungovala, tak by musel Fernando zůstat na první sadě o 10-15 kol déle.
Když zajel Lewis do boxů, tak jsem ani nepomýšlel na to že by jeli ti dva za ním na jednu zastávku. Pak na to upozorňovali pomocí rádia Lewise, tak jsem si jen zaklepal na čelo. Na takové tratí jet přes 50 kol na jedné sadě? To je snad i nebezpečné.....
odin
14:50 12.06.2012 77.240.96.XXX
Ferrari i Red Bull jeli na jednu zastávku. V obou případech to byla špatná strategie. V Red Bullu na to zareagovali (sice pozdě, ale přece) a odměnou jim bylo alespoň 4. místo. Nebo jsi si jistý, že by skončil Vettel před Alonsem, kdyby si nezajel vyměnit pneu? Nebo dokonce, že by skončil i před Grosjeanem a Perézem na původních pneumatikách? Já tvrdím, že ne. A možná by ho v závěru dal i Rosberg.
de.ViL
14:43 12.06.2012 217.75.92.XXX
Az na to, ze Ham dal na posledny stint tiez zlte.
Naopak, stalo to za ten risk, Ham sa mohol zaseknut za Vettelom, pripadne sa mohli navzajom brzdit.
Ak by Alonsovi neodisli gumy tak rapidne a tak nahle, ale keby im vydrzali ako napr Renaultu, tak by to urcite vyslo.
Naopak, stalo to za ten risk, Ham sa mohol zaseknut za Vettelom, pripadne sa mohli navzajom brzdit.
Ak by Alonsovi neodisli gumy tak rapidne a tak nahle, ale keby im vydrzali ako napr Renaultu, tak by to urcite vyslo.
uzivatel000324
14:30 12.06.2012 80.242.32.XXX
Cim bolo RB odmenene? Tym ze sa dostalo z prveho miesta na stvrte?
F to risklo a nevyslo to mohli mat 18b takto maju len body za 5 miesto...
dodo
F to risklo a nevyslo to mohli mat 18b takto maju len body za 5 miesto...
dodo
odin
14:05 12.06.2012 77.240.96.XXX
Je jasné, že neočekávali takový propad výkonnosti gum v konci závodu. Na druhou stranu opět ukázali, že nejsou schopni pružně zareagovat a improvizovat. Red Bull to dokázal a také byl po právu odměněn. Největší slabina u Ferrari jsou stratégové.
uzivatel000249
13:49 12.06.2012 188.167.44.XXX
a pravdaže, link na časy ...
[odkaz na stránku]
a link poradia v jednotlivých kolách ...
[odkaz na stránku]
a do tretice, odstupy v jednotlivých kolách ... (admin, môžeš to dať všetko do môjho prvého príspevku )
[odkaz na stránku]
Příspěvek byl redakčně upraven.
[odkaz na stránku]
a link poradia v jednotlivých kolách ...
[odkaz na stránku]
a do tretice, odstupy v jednotlivých kolách ... (admin, môžeš to dať všetko do môjho prvého príspevku )
[odkaz na stránku]
Příspěvek byl redakčně upraven.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek