DISKUZE K ČLÁNKU Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory

Jakýkoliv výsledek stáje Ferrari bere celá Itálie velmi citlivě a vážně. Buď legendární tým oslavují, nebo zatracují. Po Grand Prix Kanady se Itálie rozdělila na dva tábory, ten negativní tvrdí, že strategie Ferrari byla doslova sebevražedná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Harakiri della Ferrari: Itálie se rozdělila na dva tábory

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 13.06.2012 09:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasovalo 11 lidí) 12.06.2012 13:47
babráci ... tak neviem, červené gumy boli cca o… »
» Rostislav M. (Hlasovalo 6 lidí) 12.06.2012 15:17
můj názor Nu, můj názor je, že Ferrari mělo… »
» uzivatel000324 (Hlasovali 4 lidé) 12.06.2012 14:30
Cim bolo RB odmenene? Tym ze sa dostalo z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Stratégia nebola vôbec dobrá a oba Talianske plátky sa vyjadrili úplne presne,... ...lebo aj Fernando je človek a nesleduje podrobne časy na kolo z telemetrie, ako jeho tím. Fernando to pri závodení nezbadá, že je pomalší a pomalší najprv o nejaké stotiny a neskôr desatiny, čo je alarm pre traťového inžiniera, ktorý to má sledovať, aby to oznámil jazdcovi a povolal ho ihneď na výmenu tak, ako to urobil traťový inžinier Lewisa H. a výmeny sa urobili včas a kvalitne. Ak niečo tím Ferrari odflákal, tak novinári majú právo ho kritizovať a Domino môže hovoriť, čo len chce. 18

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

89.111.98.XXX
Rozdíl byl 2 kola v závodě, ale Alonso měl použité gumy, kdežto Grosjean měl gumy nové. Pokud by měl Alonso nepoužité pneumatiky, tak ta strategie mohla vyjít, nevím co je to napadlo, to zkoušet na použitých.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
Malajzia :-) By ma zaujimalo, ci ten isty "problem" Kimiho v Sepangu, tiez rozdelil Finsko na dva tabory...? 13 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

188.167.44.XXX
nj, žlté, sorry ... 11
v premávke mohol ostať hocikto, nielen ham. neboj, mali to vypočítané ... 03
podla časov možno, ale nevydržali... 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

109.107.201.XXX
Vettel dle mého názoru u Lewise nehrál zase takovou roli. Ten totiž jel do boxů přesně dle své strategie. Sebastian jel na to že jel jen na jednu zastávku velmi brzy. Toho se lekly ve Ferrari a stáhli Fernanda také.
A to že kdyby Fernando zůstal na trati o 10 kol déle a snažil se držet dobrých časů, tak by měl šanci bojovat o vítězství. Nebo by minimálně neztratil na konci tolik míst. Pod to bych se klidně podepsal.
I tak se mi ovšem výsledek velmi líbil. Je hezké, že i mladíci z jiných týmů stojí na bednách. Dělá to sezónu správně napínavou.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

de.ViL

88.212.37.XXX
neviem ci mas nieco s ocami, pisal som, ze na posledny stint dal zlte, nie zle.

ham mohol stratit cas v premavke, mohlo sa stat hocico.

co sa ti zda zvlastne na 50kolach?? Groseanovi kolko vydrzali?? podla casov by mu vydrzali asi aj dalsich 5kol alebo viac...

trate velmi nepoznas, ze? 04

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

188.175.121.XXX
Jestli chtěli jet strategii na 1 zastávku, potom nechápu proč stáhli superměkké gumy v okamžiku, kdy ještě podávaly dobrý výkon a tím pekelně natáhli druhý stint 05

Podle mě mohli zareagovat podobně jako RBR a zachránit co se dalo. Nechci být generálem po bitvě, já se na tuhle strategii vztekal už u televize zhruba 11-12 kol před koncem 04

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

188.175.176.XXX
Myslím, že to byl přijatelný a relativně správný risk. Protože věřili, že Alonso ty gumy dokáže pošetřit a kdyby ta degradace byla jen o něco nižší a Hamilton jel jel o trochu hůře, tak by to možná na 1. místo nestačilo, ale dojeli by za Hamáčem druzí - čili by nic neztratili. Oni chybovali spíš v tom, že nezareagovali včas na Hamiltonovy časy. Kdyby jeli včas na zastávku, tak dojedou na bedně. Nevím, jestli by to vyšlo před Grosjeanem nebo za ním, ale tu bednu by určitě dali. Podle mě se příliš soustředili na Vettela, kterého chtěli udržet za sebou, protože to byl bodově největší Alonsův soupeř. Je to taková tradiční chyba Ferrari, podobně se v Abu Dhabi 2010 soustředili na Webbera, ale bylo jim to houby platné, když vyhrál Vettel.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

91.127.188.XXX
čo dal zle v poslednom stinte ? jazdil to, čo musel ...
za Vettelom by neskysol, mal mäkšie gumy, a maximálka RB bola žalostná, takže DRS to istilo ...
alfonozvi odišli gumy rapidne a náhle ? :-D ... po 50 kolách ? :-D

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

83.240.120.XXX
Opravuji se. Pokud by zareagovali na zastávku Hamiltona v 50. kole, mohli být 100% na bedně. V okamžiku zastávky Vettela už bylo pozdě a bylo jasné, že je Grosjean a Pérez dají.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

83.240.120.XXX
Ano, u Ferrari to bylo poprvé, nicméně v letošní sezóně jsme to už jednou viděli a bylo to přesně v Číně v podání Lotusu a Kimiho, který na takovéto strategické rozhodnutí doplatil ještě mnohem více. Ztratil během jednoho kola myslím dokonce 10 pozic. Ty gumy prostě v určité fázi rapidně ztratí na výkonnosti, otázkou je jen kdy k tomu dojde.
Já se domnívám, že ve Ferrari neudělali nějakou extra krpu. Svým rozhodnutím ztratili v podstatě jednu pozici a to Vettela. Grosjean a Perez by ho dali tak, jako tak. Navíc získali celkem cenná data při totální destrukci gum. Domněnky, že mohli být druzí jsou myslím trochu liché.
Nemyslím si, že by tam seděli nějací tupci. Naopak si myslím, že by svou inteligencí ti stratégové strčili do kapsy nás všechny, do jednoho.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Hemmis

90.177.28.XXX
tak tak strategie ferrari byla vítezná chybělo ji nej to že vettel v nevím ted kolikátenm kole zajel do boxů to stejné udělal lewis a následně fernado kdyby zustal ješte takových 10 kolk byl by alonso vitěz vettel spustil serii prvních zastavem moc brzo . jinak strategie byla rozhodně lepší na jednu zastavku

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.159.105.XXX
rozdiel bol 2 kola..nie 10

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zeto

195.113.70.XXX
Ale ony mu vydržely přesně tak, jako Renaultu. Protože ten na nich odjel o cca 10 kol méně.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

109.107.201.XXX
můj názor Nu, můj názor je, že Ferrari mělo reagovat na zastávku Lewise. To by byla jistá bedna. První místo sice ne, protože Lewis jel jak pila, ale proč ne druhé? Lepší jako páte, že ano? Co se pak týče Romaina a Peréze. Tam je to o tom jak kdo má nastaveno auto a jak šetřil pneu. Tihle dva prostě šetřili a tak na konci mohli šlápnout na plyn a snažit se dojet ty co nešetřili. Pochybuji, že i kdyby byl závod o deset kole delší, že by jeden z nich dojel Lewise.
Dále bylo vidět, že Sebastian zásadně zrychlil po výměně pneu a odměnou mu bylo předjetí Fernanda. Ale odměna to moc sladká nebyla. Fernando měl spíše štěstí, že jej nepředjel i Nico.
Dle mého názoru tato strategie byla hned od začátku špatná. Aby fungovala, tak by musel Fernando zůstat na první sadě o 10-15 kol déle.
Když zajel Lewis do boxů, tak jsem ani nepomýšlel na to že by jeli ti dva za ním na jednu zastávku. Pak na to upozorňovali pomocí rádia Lewise, tak jsem si jen zaklepal na čelo. Na takové tratí jet přes 50 kol na jedné sadě? To je snad i nebezpečné.....

+ 6 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Ferrari i Red Bull jeli na jednu zastávku. V obou případech to byla špatná strategie. V Red Bullu na to zareagovali (sice pozdě, ale přece) a odměnou jim bylo alespoň 4. místo. Nebo jsi si jistý, že by skončil Vettel před Alonsem, kdyby si nezajel vyměnit pneu? Nebo dokonce, že by skončil i před Grosjeanem a Perézem na původních pneumatikách? Já tvrdím, že ne. A možná by ho v závěru dal i Rosberg.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

de.ViL

217.75.92.XXX
Az na to, ze Ham dal na posledny stint tiez zlte.

Naopak, stalo to za ten risk, Ham sa mohol zaseknut za Vettelom, pripadne sa mohli navzajom brzdit.

Ak by Alonsovi neodisli gumy tak rapidne a tak nahle, ale keby im vydrzali ako napr Renaultu, tak by to urcite vyslo.

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

80.242.32.XXX
Cim bolo RB odmenene? Tym ze sa dostalo z prveho miesta na stvrte?

F to risklo a nevyslo to mohli mat 18b takto maju len body za 5 miesto...

dodo

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.96.XXX
Je jasné, že neočekávali takový propad výkonnosti gum v konci závodu. Na druhou stranu opět ukázali, že nejsou schopni pružně zareagovat a improvizovat. Red Bull to dokázal a také byl po právu odměněn. Největší slabina u Ferrari jsou stratégové.

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

188.167.44.XXX
a pravdaže, link na časy ...
[odkaz na stránku]

a link poradia v jednotlivých kolách ... 03
[odkaz na stránku]

a do tretice, odstupy v jednotlivých kolách ... (admin, môžeš to dať všetko do môjho prvého príspevku 19 )
[odkaz na stránku]
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama