DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull má další problém - musí předělat také nelegální chlazení uvnitř kola (+ animace)

Po díře v podlaze musí Red Bull měnit další část svého vozu - řešení vnitřní části kola. Mezinárodní automobilové federaci se nelíbí jejich zneužívání pro vylepšení aerodynamiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull má další problém - musí předělat také nelegální chlazení uvnitř kola (+ animace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 10.06.2012 17:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasovalo 15 lidí) 09.06.2012 17:45
RB RB zase nezklamalo další nelegální prvek.… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 09.06.2012 16:50
Zatím ne, dozvěděli jsme se to až dnes. S Xevim… »
» uzivatel000733 (Hlasovali 2 lidé) 10.06.2012 11:39
Znamená to že na kvaldu to měly a na závod jim… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • pidro

    88.102.205.XXX
    Cokoliv někdo v dešní f1 vymyslí, je ilegální. Pamatuji že bylo možné vymyslet vůz se šesti koly a byl legální.Dnes někdo udělá do auta díru o něco větší, než je v ementálu a je z toho poprask. S f1 to jde z kopce.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    78.157.160.XXX
    Otvory v podlaze před zadními koly u Ferrari, o nichž jste někteří říkali, že jsou stejné (ne-li horší) než ty nelegální u Red Bullu: [odkaz na stránku]
    Jasně je vidět průřez až k okraji, díky němuž jsou legální.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.223.XXX
    Znamená to že na kvaldu to měly a na závod jim to zakázali???

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    188.175.132.XXX
    no nakonec by to auto měli rozebrat do šroubku to bychom se ještě divili co všechno je na tomhle autě nelegální

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    90.178.217.XXX
    RB RB zase nezklamalo další nelegální prvek. Chtělo by to zkontrolovat celé auto a né po částech.

    + 15 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • asdf

      93.185.52.XXX
      ještě pár takovejch vychtávek a slovo "ilegální" se stane sinonimum pro Red Bull racing

      + 8 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Možná se právě FIA bojí výsledku, kdyby zkontrolovala celé auto... 13

      + 11 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      91.127.18.XXX
      Otázka znie,či to FIA skontrolovať chce? Preto je aj taká "pružná" !
      Mišo končí a treba vyprodukovať novú ikonu, ktorú budú ľahko zmanipulovateľmé povahy velebiť.03

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ja

    91.127.18.XXX
    Tak sa mi zdá, že RB je tento rok pod väčším drobnohľadom. Nie je to na škodu. Jeto určite aj výstraha pre ostatné timi, ale chcelo by to podstatne väčšiu pružnosť od FIA.

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Další info? Neměla by redakce nějaké další info, kdy se to řešilo nebo zkoumalo, proč se FIA rozhoupala až teď, když to prý měl RB už v Austrálii? Zmínili jste se, že máte nějaké kontakty na F1 a vyptáváte se lidí, tak třeba byste se něco dozvěděli. Děkuji.

    BTW neptali jste se Xeviho, co říká na rozhodování FIA, střídavé povolování a zakazování některých komponent? 03

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Zatím ne, dozvěděli jsme se to až dnes. S Xevim jsme o tom mluvili, samozřejmě se jim to nelíbí (Vettel včera za ťukanec do Senny vyvázl jen s napomenutím, Pastor v Monaku dostal +10 míst).

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        To se mu nedivím, ten nepoměr trestů je do očí bijící. Maldonadových +10 míst bylo zbytečně moc. Vettel se zase cpal do stopy stylem "jsi pomalý, uhni". Tak proč takhle rozdílné tresty?

        A neříkal Xevi něco na ty povolování a zákazy komponentů? Má dojem, že bývají komisaři moc benevolentní k top týmům a teprve se zpožděním, když se ozvou ostatní týmy, se sporné věci projednají a zakážou?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          U mě má Pastor co žehlit (jinak ale talent má), takže to Xevi se mnou neměl moc lehké. Já byl i pro přísnější trest, ale na druhou stranu Vettelovi něco podobného prošlo v pátek bez mrknutí oka. Nemám ve zvyku se pouštět do komisařů a FIA, mají těžkou práci. Xevi to vidí ze své strany - jde o velké peníze a velké týmy údajně nelibě nesou, když je ty malé porážejí. Já v tomto raději zůstávám stranou, ať každý posoudí sám, jak dobře, rychle či konzistentně FIA rozhoduje.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Pastor - myslíš kvůli tomu loňskému incidentu s Hamiltonem? 03 Nevím, jestli si něco udělali, ale Pastor měl na Hamáče asi pifku za to, jak ho nabral v Monaku. Pastor je trochu horkokrevný, což ti možná Xevi přiznal... a jak bylo vidět i v Kanadě, občas se stále stává, že to přežene a vyrobí chybu.
            Nezdá se mi ale, že by měl pifku i na Péreze. Spíš bych si tipnul, že ti dva spolu vycházejí dobře. Což by nám mohl zodpovědět Xevi, pokud jsi mu ovšem poslal jeden z těch mých dotazů. 03

            FIA a komisaři - vím, že to mají těžké a nejde to všechno hned, ale problém je, že tahle situace trvá vlastně už několik let, ne-li více. A nezdá se mi, že by se to někdo snažil změnit. Jako by v samotné FIA měly různí lidé různé výklady pravidel.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama