DISKUZE K ČLÁNKU Haug s Schumacherovou kritikou pneumatik Pirelli nesouhlasí

Sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug nesouhlasí s kritikou, kterou Michael Schumacher po závodě v Bahrajnu uvedl na adresu pneumatik Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haug s Schumacherovou kritikou pneumatik Pirelli nesouhlasí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 26.04.2012 22:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • ja

    178.41.124.XXX
    Všetci určite nejazdia pod limitom auta a ani svojim, lebo zo seba a ani z auta nedokážu vytiahnuť viac , aby to neako extrémne ublížilo pneumatikám.
    Mišovu kritiku by som bral, keby aspom jeden stint aspom 5 kôl zajazdil na limite auta a v ňom zaznamenal aspom jedno najrýchlejšie kolo pretekov, ale on také nič za 2,5 roka nedokázal len sa spokojne vozí v strede poľa a potom mu to pripadá ako keby sa vozil za safety carom, a je tomu tak len pre to, že ešte stále nepochopil pneumatiky . Ale on nepochopil,že F1 nie je o ňom a že sa mu už nikto nebude prispôsobovať, ale prispôsobiť sa musí on novým výzvam a daným podmienkám. Nepochopil ,že kto to zvládne najlepšie ten vyhrá a o tom je tento ročník a teda nviem, či si vôbec postreho, že F1 nabrala úplne iný smer.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      165.72.200.XXX
      Jenže kdyby zajel jedno kolo na hraně, tak další pět kol zajede o čtvrt minuty pomaleji. Je vidět, že si vůbec nepochopil o co tu vlastně jde a co vlastně obnáší degradace pneumatik. Nejde totiž o to, že se ti gumy "ojíždějí", ale hlavně se ničí. Navíc při jízdě na hraně je nejspíš i přehřeješ a jakmile je guma mimo ideální okno, tak prostě nemá grip a pak jedeš jako Kimi na konci Sepangu.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.41.124.XXX
        Ja to rozumiem veľmi dobre, chcel som len povedať, že Mišo vôbec nedokáže zájsť ani jedno najrýchlejšie kolo v závode ako jeho súperi a závod ešte aj dokážu vyhrať. Veď keď krúžim v polovici štartového poľa a mám minútovu stratu tak to aspom skúsim aj keby som mal ísť do boxov aj po piatich kolách, lebo nemám čo stratiť: Je úplne jedno či skon čím 11 alebo 16 ale ukážem svojím fanúšikom, že viem byť rýchly aj v závodoch. Toto Mišo nedokázal, lebo jeho spôsob jazdenia a nastavenie auta nevyhovuje dnešným pneumatikám. Ak niečo na tomto nezmení a nepochopí pneumatiky, tak v jeho prípade nadmernej degradácii pneumatík nezabráni a nikdy nebude podávať adekvátne výkony.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama