DISKUZE K ČLÁNKU Haug s Schumacherovou kritikou pneumatik Pirelli nesouhlasí

Sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug nesouhlasí s kritikou, kterou Michael Schumacher po závodě v Bahrajnu uvedl na adresu pneumatik Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haug s Schumacherovou kritikou pneumatik Pirelli nesouhlasí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 26.04.2012 22:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» virtual (Hlasovali 2 lidé) 25.04.2012 17:36
"Doba aut vlnících se v rukou virtuozů… »
» virtual (Hlasoval 1 člověk) 25.04.2012 17:37
ups - dost jezdců mělo... »
» virtual (Hlasoval 1 člověk) 26.04.2012 10:21
To byla krásná doba a skvělé výkony, snad jen… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ja

    178.41.124.XXX
    Všetci určite nejazdia pod limitom auta a ani svojim, lebo zo seba a ani z auta nedokážu vytiahnuť viac , aby to neako extrémne ublížilo pneumatikám.
    Mišovu kritiku by som bral, keby aspom jeden stint aspom 5 kôl zajazdil na limite auta a v ňom zaznamenal aspom jedno najrýchlejšie kolo pretekov, ale on také nič za 2,5 roka nedokázal len sa spokojne vozí v strede poľa a potom mu to pripadá ako keby sa vozil za safety carom, a je tomu tak len pre to, že ešte stále nepochopil pneumatiky . Ale on nepochopil,že F1 nie je o ňom a že sa mu už nikto nebude prispôsobovať, ale prispôsobiť sa musí on novým výzvam a daným podmienkám. Nepochopil ,že kto to zvládne najlepšie ten vyhrá a o tom je tento ročník a teda nviem, či si vôbec postreho, že F1 nabrala úplne iný smer.

    + 2 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      165.72.200.XXX
      Jenže kdyby zajel jedno kolo na hraně, tak další pět kol zajede o čtvrt minuty pomaleji. Je vidět, že si vůbec nepochopil o co tu vlastně jde a co vlastně obnáší degradace pneumatik. Nejde totiž o to, že se ti gumy "ojíždějí", ale hlavně se ničí. Navíc při jízdě na hraně je nejspíš i přehřeješ a jakmile je guma mimo ideální okno, tak prostě nemá grip a pak jedeš jako Kimi na konci Sepangu.

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.41.124.XXX
        Ja to rozumiem veľmi dobre, chcel som len povedať, že Mišo vôbec nedokáže zájsť ani jedno najrýchlejšie kolo v závode ako jeho súperi a závod ešte aj dokážu vyhrať. Veď keď krúžim v polovici štartového poľa a mám minútovu stratu tak to aspom skúsim aj keby som mal ísť do boxov aj po piatich kolách, lebo nemám čo stratiť: Je úplne jedno či skon čím 11 alebo 16 ale ukážem svojím fanúšikom, že viem byť rýchly aj v závodoch. Toto Mišo nedokázal, lebo jeho spôsob jazdenia a nastavenie auta nevyhovuje dnešným pneumatikám. Ak niečo na tomto nezmení a nepochopí pneumatiky, tak v jeho prípade nadmernej degradácii pneumatík nezabráni a nikdy nebude podávať adekvátne výkony.

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    165.72.200.XXX
    Vůbec se Schumimu nedivím Chceš-li jet rychleji neboli jinak řečeno na hraně, pak daleko na gumách nedojedeš. Závod tedy není o tom, kdo dokáže jet rychleji, ale jak daleko na jedněch gumách dojedeš. Kdysi to sice taky bylo ale v daleko menší míře. Gumy i při jízdě na hraně vydrželi poměrně dlouho, takže buď si musel šetřit gumy a jet třeba na jeden pit, nebo na to šlapat a jet na na dvě nebo tři zastávky. Jenže dneska by si musel při jízdě na hraně do boxu každých pět kol, možná ještě méně a to se nemůže vyplatit. A je to vidět i v TV jak jezdci jedou hlavně v rychlejších zatáčkách neskutečně opatrně, např. v té rychlé levotočivé zatáčce do kopce. Když to porovnám s minulostí tak je to nebe a dudy. Schumimu je také jasné, že pokud by byly trvanlivější gumy, tak nepojede rychle jenom on, ale prostě by se závodilo v tom, kdo je rychlejší a ne úspornější. I Hamilton se učí jezdit konzistentně a úsporně protože ví, že rychlost mu je na otrhaných gumách na dvě věci.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    178.22.116.XXX
    Anderson Nechci rýpat do tohoto pána protože v mnoha věcech s ním souhlasím, ale kdy řídil formuli 1 s pneumatikami Pirelli že chce rozdávat rozumy? Nemá ani milimetr zkušeností s řízením vozu na těchto pneu, takže to jeho vyjádření na stranu Schumiho je jen jeho osobní dojem nic víc.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      92.62.224.XXX
      Kdys ji řídil ty? 03

      Všimni si, že Norbert nevyvrací Michaelovo tvrzení, nehodnotí chování vozu nebo způsob jízdy, ale vliv pneumatik na závody, který je i přes viceméně ojedinělé výkřiky nespokojenosti jednoznačně úspěchem. Než začneš kritizovat něčí výroky, aspoň si je přečti. 18

      + 5 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • rogih

      109.107.208.XXX
      K Schumiho chování: on je 100% profík a tak kolem sebe nekope... ale rozdává úsměvy. Ví, že každý jeho kyselý ksicht média roznasou jako senzaci.
      K těm vynikajícím závodům: promiňte, mě to ze všeho nejvíc připomíná ruletu, ta je taky vzrůšo.... 05 , ale tohle vzrůšo není moje parketa... a myslím, že motorsport je o něčem jiném. Skuste kouknout na SBK, tam to funguje líp! 03

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    92.62.224.XXX
    Norbert má pravdu. 01 "... všichni musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu, aby udržoval pneumatiky"
    To ale platí jenom při přehřívání, se kterým se Mercedes snad mimo Číny pořád potýká. Když má ale někdo problém pneumatiky zahřát, tak jezdí na 100 % a ještě je to málo, takže mi v tomto bodě přijde Michaelovo tvrzení poněkud liché.

    Přehřívání pneumatik musely týmy F1 řešit už v dobách, kdy Michael honil motokáru a snil o tom, že bude jednou velkým závodníkem. Současné Pirellky mají proti těm dobám o dost větší rozdíl výkonnosti mimo ideální teplotní rámec, který je navíc mnohem užší. Ale principiálně nejde v F1 o nic nového. Dnes jenom musí být týmy v práci s pneumatikami mnohem preciznější než dřív.

    Norbert trefil hřebíček na hlavičku, že je to stejné pro všechny. Michaelovi se stýská po dobách, kdy jezdil s nejlepším autem, kterému byly pneumatiky šité na míru, takže mohli jako jedni z mála (možná dokonce jako jediní) závodit bez kompromisů. Ostatní to tehdy tak růžové neměli, což vyplývá i z Andersonova vyjádření. [odkaz na stránku]

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      178.22.116.XXX
      všichni musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu, aby udržoval pneumatiky

      naopak v tohle vyjádření mluví za vše. A zkus se podívat i na jiné weby kde nejen Schumi ale i jiní jezdci říkají defakto totéž.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • David

      178.22.116.XXX
      Ale máš pravdu že je to stejné pro všechny. Každý musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        90.179.165.XXX
        1.) Všichni musí jezdit pod limitem != všichni musí jezdit pořád pod limitem.
        2.) Jestli jezdci jezdí naplno, nebo ne, je problém jezdců, ne diváků. Kdo chce vidět borce jezdící hranu proti časomíře, může koukat na Rally. Doba aut vlnících se v rukou virtuozů jako byli Senna nebo Villeneuve senior je tak jako tak pryč a samotné pneumatiky za to nemohou.

        Když bude na výběr mezi procesím jezdícím proti stopkám bez výměny pozice půldruhé hodiny jedno rychlé kolo za druhým a závodem, ve kterém se v každém kole bojuje o pozici kolo na kolo, drtivá většina si vybere druhou možnost a jestli piloti jezdí na krev, nebo šetrně, jim bude víceméně jedno. Hlavně, že je na co koukat.

        Nemusí se ti to líbit, na to máš plné právo, ale letošní sezóna má mnohem blíž ke druhé možnosti a je to tak dobře. Ano, určitě to není ideální, možná tím trpí sportovní hodnota F1, ale zatím jde o nejnapínavější závody i sezónu za pěkně dlouhou dobu.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          91.197.117.XXX
          "Doba aut vlnících se v rukou virtuozů jako byli Senna nebo Villeneuve senior je tak jako tak pryč a samotné pneumatiky za to nemohou." - už jsme debatovali na stejné téma jinde, tak Tě můj názor nepřekvapí. Vlastně souhlasím s oběma částmi věty, jen si myslím, že by to vč. pneu šlo udělat aspoň trochu líp. Mám za to, že poměrně dost jezdců v dnešním poli by na předvádění špičkových výkonů měla...můžeme se jen dohadovat, co by předvedli (třeba nic) Kimi v Bahrajnu nebo Jenson v Číně, kdyby se nebáli o pneumatiky.

          "zatím jde o nejnapínavější závody i sezónu za pěkně dlouhou dobu" - zde plně souhlasím.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            91.197.117.XXX
            ups - dost jezdců mělo...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • hmmm

            92.62.224.XXX
            No, já mluvil o autech ("doba aut"). Michael, Lewis nebo třeba Kimi by nepochybně dokázali s takovým FW11, 98T nebo MP4/4 také hezky zatancovat. 11

            Kdy naposled jezdil někdo třeba takhle? [odkaz na stránku] Projet podobně část zatáčky řízeným smykem s dnešními auty? Ani s Davidem všude vychvalovanými tvrdými, ultratrvanlivými Bridžkami. 07

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              91.197.117.XXX
              To byla krásná doba a skvělé výkony, snad jen bezpečnost pilotů mohla být lepší. Když vidím a slyším práci pilota (bez mačkání spousty tlačítek na volantu, šahání někam k levému kolenu na rovinkách apod.), připomíná mi to řidičskou nirvánu... 11

              Já to spíš myslel tak, že je nyní opravdu velká skupina silných pilotů a s poupravenou technikou (např. víc koní, míň aera, pneu co vydrží jet hranu atd.) by dokázali předvést velké divadlo...

              BTW Lewise jsem někde (Top Gear?) viděl jet se Sennovým McLarenem, ale spíš v propagačním módu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • hmmm

                92.62.224.XXX
                "I love this car, I love it!" [odkaz na stránku] 01

                Míň aera, to by bylo něco! Leč máme rok 2012. Ta doba už se prostě nevrátí i kdyby FIA vymýšlela s pravidly bůhvíco. Aerodynamika za tu dobu tak strašlivě pokročila... Ty znalosti nikdo konstruktérům z hlavy nevymaže a kdyby FIA pevně stanovila tvary odpovídající aerodynamice z před pětadvaceti lety, už by to nebyla F1, jenom další mistrovství unifikovaných vozů. Prostě musíme brát, co máme, a těšit se z toho, že je v závodech aspoň na co koukat. Jenže tohle prostě někteří nepochopí...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • virtual

                  virtual

                  91.197.117.XXX
                  Já bych neházel flintu do žita, ty úpravy co zmiňuju, neznamenají nějaký radikální směr (dnes už se opravdu nejede vrátit 20-30 let zpět), záleží na "politické vůli". Trochu mi to připomíná začátky ABS, spousta lidí říkala nikdy a dnes si (pro běžné použití) kupují auta s ABS, ESP a třeba i automatem...
                  BTW Ty hnusné nosy bude chtít FIA určitě nějak ošetřit, tak větší změny k lepšímu můžou přijít brzy. Uvidíme a zatím to snad bude pokračovat jako uplynulé závody letošní sezóny.11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama