DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo o ztrátě Ferrari: Musím s tím velmi rychle něco udělat

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo nehodlá trpět současný stav, kdy Ferrari na počátku sezóny na nejlepší opět ztrácí i poté, co najalo spoustu odborníků, kteří přistoupili agresivně k návrhu nového vozu F2012. Chce poznat příčiny ztráty na nejlepší týmy a provést potřebné změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo o ztrátě Ferrari: Musím s tím velmi rychle něco udělat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 08.03.2012 14:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Technologie z F1 sa v komerčnej prevádzke automobilov neuplatnia preto, lebo sú to motory neekologické, ktoré bubú od r. 2014 najhradené ekologickými turbo motormi nižšieho objemu a vyššieho výkonu s ERSom, tak ako to mobolo na týchto stránkach prezentované, pričom sa využije aj teplo z chladenia turba a tepelný potenciál výfuku, tak ako to už teraz praktizuje BMW na svojej 5-kovej rade, kde parná turbína s výmeníkom, je urobená ako medzikus vo výfukovom poturbí a vyrába el. prúd. Na toto si musíme počkať do r. 2014.
    Na to, čo hovorí Luka, jasne odpovedal Fernando, nová koncepcia vyžaduje čas a mnoho odjazdených kilometrov, aby našli správnu cestu, ako to už Fernando prezentoval jeho výrečným "odomknutím auta". Hold zase sa potvrdilo, že okopírovanie niečoho, čo funguje, je omnoho jednoduchšie, ako revolúcia a výstrel z Auróry ! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Tak to potěš... jestli to je reálný 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Hodne zaujimava tabulka 01
    A zaujimave je porovnanie Lotus vs Sauber (?).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Tak to se mi nějak nezdá. Poslední den, když Kimi zajel jedno kolo 1:22,030 a pak jel do boxů, zajel Lewis 1:22,430 a pak ujel ještě 6 kol. Vozy v Barceloně díky úbytku paliva během jednoho kola zrychlí teoreticky o 0,08 sec. viz [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Opraveno, díky.

    Odhad výkonnosti vozů na základě posledního předsezónního testu v Barceloně dle bývalého inženýra Ferrari Mazzoly:
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Pánové Ferrari ani Mercedes nevyužijí své technologie z F1 ani do konceptu vozu , náklady na materiály F1 jsou až příliš drahé. Stačí se podívat na vůz Lexus LFA který je tak strašně drahý na poměr cena výkon že si ten vůz nekoupí téměř nikdo a to upozorňuji neobsahuje žádné technologie převzaté nebo okopčené z F1 !!! I když Ferrari vyrábí vozy na silnice tak se nepoužije ani šroubek z F1. Tohle je jen zelený nesmysl který jim všichni baštíte. 02 02 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Preradovanie rychlosti pod volantom
      Prevodovka podobna tej z F1
      Difuzor
      plus urcite dalsich monoho dielov z F1 o ktorych nevies lebo su neni viditelne...


      Petr: opravit

      "kde byl představen vůbec nový vůz - F12 Berlinetta"

      Luca:

      Nekecat a makat hlavne sa nevyhovarat na vsetko dookola

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ERacer

        XXX
        Pádlové řazení není inovace F1 ale motorsportu celkově, bylo to nejdříve použito na závodních prototypech. Převodovka F1 se ani z desetiny nedá rovnat s těmi silničními DSG dvouspojkovými. Nastuduj si převodovku F1 a nějakého silničního vozu. ahoj dodo

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000324

          uzivatel000324

          XXX
          Nepisem ze prevodovka je totozna z F1 pisem ze pouzite technologie v F1 su prenesene aj do aut Ferrari, Mercedes alebo MCL. To ze neni prevodovka totozna neznamena ze nemohli pouzit napriklad materialy ktore pouzivaju na prevodovku v F1 popripade vyuzit skusenosti pri navrhovani ulozenia kolies alebo pod... Tvrdit ze nic nebolo pouzite je je z tvojej strany mimo...

          dodo

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ERacer

            XXX
            některé díly jako např Difuzor "možnááá" byli původem myšlenkou z F1. Ale na vozy typu sportscar. Najdi mi na Hyundai i30 nějakou technologii z F1 nebo Škoda Octavia, nebo Mercedes CLK...pro opravdu běžný provoz. Jak převodovky tak ani KERS nic z toho nemá společného s F1.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • g0dlike

              g0dlike

              XXX
              Se bavíme o Hyundaii nebo Škodovce? Já myslel o Ferrari 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • ERacer

                XXX
                Říkalo se že F1 má jít příkladem pro běžný silniční provoz, ale oprav mě ale Ferrari nevyrábí auta pro běžný silniční provoz. 03 Pokud ano neváhej a kup si nějaké. 04 To co vyrábí Ferrari je kategorie SPORT...Až se dostane nějaká inovace z F1 do běžného provozu tak mi to klidně řekni. 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • g0dlike

                  g0dlike

                  XXX
                  Já nic takovýho neříkal. Od začátku se bavím o stáji Ferrari a Ferrari jako výrobci SILNIČNÍCH supersportovních vozů. Tedy využití pouze pro vlastní výrobu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • g0dlike

              g0dlike

              XXX
              Dál mě napadají karbonkeramický brzdy, vývoj ve zpracování a výrobě dílů z uhlík. vláken, elektronickej diferenciál...

              Každýmu je snad jasný, že se nebavíme o používání naprosto totožných dílů a technologií...ale o využití získaných poznatků a zkušeností pro vývoj vozů pro silniční provoz. A bavíme se hlavně o Ferrari a teď i McLaren (legendární McLaren F1 a teď aktuální mp4-12c). Fakt ne o Škodovce.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000324

              uzivatel000324

              XXX
              Nechcem sa ta nijak dotknut ale ty nerozumies pisanemu textu?

              Kto sa tu bavi o nejakej skodovke ktora nema z F1 nic spolocne? Bavime sa tu o Ferrari ktore by chcelo vyuzit technologie z F1 (zo svojho F1 teamu) do svojich aut ktore vyrabaju. Nebavime sa tu o tom ze F1/Ferrari ma/chce nieco vymyslat alebo testovat pre skodovku alebo inu automobilku.

              Dufam ze uz sa rozumieme

              dodo

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • uzivatel000971

                uzivatel000971

                XXX
                Moc se tu neorientuji a do diskusí se nezapojuji, pracuji pro jednu automobilku která se angažovala v F1 a ti technologie vyvinuté pro F1 používají dokonce i do sériových vozů střední-vyšší třídy. Pro sportovní vozy samozřejmě ve větší míře. Víc z důvodu mlčenlivosti nemohu prozradit. sorry.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Není to tak dávno co tu byl článek o Porsche a jejich plánovaném využití KERSu od Williamsu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ERacer

        XXX
        Myslíš ten jejich setrvačníkový systém, který byl uplatněn na závodní prototyp Porsche. Ano hezké ale ukaž mi nějakou technologii na běžném silničním voze. Stále tápete. Hoši prostě vás tahají za nosy, v běžných vozech nikdy nebudou technologie z F1 to by nejdřív musel někdo zaplatit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Možná se toho KERSu v silničním autě Ferrari taky časem dočkáme...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Nevím co pořád všichni plašej s tím vývojem spolčeným do silničního provozu. Ani z desetinky nemá silniční provoz nic společného s F1 počínaje kolem končíc KERS. Nesmysl Luco!!!!! 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama