Technologie z F1 sa v komerčnej prevádzke automobilov neuplatnia preto, lebo sú to motory neekologické, ktoré bubú od r. 2014 najhradené ekologickými turbo motormi nižšieho objemu a vyššieho výkonu s ERSom, tak ako to mobolo na týchto stránkach prezentované, pričom sa využije aj teplo z chladenia turba a tepelný potenciál výfuku, tak ako to už teraz praktizuje BMW na svojej 5-kovej rade, kde parná turbína s výmeníkom, je urobená ako medzikus vo výfukovom poturbí a vyrába el. prúd. Na toto si musíme počkať do r. 2014.
Na to, čo hovorí Luka, jasne odpovedal Fernando, nová koncepcia vyžaduje čas a mnoho odjazdených kilometrov, aby našli správnu cestu, ako to už Fernando prezentoval jeho výrečným "odomknutím auta". Hold zase sa potvrdilo, že okopírovanie niečoho, čo funguje, je omnoho jednoduchšie, ako revolúcia a výstrel z Auróry !