DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo o ztrátě Ferrari: Musím s tím velmi rychle něco udělat

Prezident Ferrari Luca di Montezemolo nehodlá trpět současný stav, kdy Ferrari na počátku sezóny na nejlepší opět ztrácí i poté, co najalo spoustu odborníků, kteří přistoupili agresivně k návrhu nového vozu F2012. Chce poznat příčiny ztráty na nejlepší týmy a provést potřebné změny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo o ztrátě Ferrari: Musím s tím velmi rychle něco udělat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 08.03.2012 14:54 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • PC

    XXX
    Luca je jen klasická ukázka toho, jak to dnešní mažeři bohužel už asi v celé EU vedou. Dřív se takoví drželi řízení fabriky a měli na starosti plánování a výhled. Teď se ale s--ou do práce odborníkům, aniž by věděli která bije. Sám pracuji ve firmě, která se zdála výborná - lidi nedřeli z kůže a nechali je dělat svou práci. Ovšem v rámci krizových opatření se do toho opřeli ti, jak já říkám, "mladí perspektivní manažeři" a výsledkem je, že nevíme kam dřív, neseme za absolutně vše odpovědnost, každý válčí s každým, po firmě se potulují špiclové a práskači, kouká se na minuty nekouká se na přesčasy, vyplňujeme hory papírů a tabulek, podšéfové už jen poklonkují a drží hubu a krok a na tu poctivou a kvalitní práci nám jaksi zbývá nějak míň a míň času! A stejné je to i v profi týmech. Takhle RedBull nikdy nikdo nedožene, protože tým svoji energii nemůže vrhnout na úkol, ale sežerou ji takovéhle pijavice jako je třeba Luca a jeho poskoci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    tak uvidíme, na ktoré sa bude nové šasi Ferrari podobať ... 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tojeto

    XXX
    A ty vis, kolik paliva meli pri tech jizdach v nadrzi nebo jen tak hloupe frajeris? Mas pristup k casum z jednotlivych sektoru nebo si jen myslis, ze vis vic nez byvaly inzenyr Ferrari?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    dodo_mt: Už je to pár let obehraná písnička,jestli Ferrari něco nudělá bude jen pro smích!!!Hlavně ty jejich keci jak za Ferrari chtějí závodit všichni,tak možná všichni co chtějí okupovat chvost starovního pole!!!Alíka nemám rád,ale docela ho lituju takhle si angažmá u Ferrari určitě nepředstavoval.Jestli neuteče jinam tak má po utrum po dalších titulech!!! 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    XXX
    Najali odborníky a ve vedení nechali dál Domenicalliho, to je pak těžký.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radim

    XXX
    Technologie F1? Nesnaží se již dlouho všichni zmenšit aerodynamický odpor auta aby tím pádem se ušetřilo i palivo? Nevím jestli je to přímo z F1, ale např. aerodynamika bych řekl že se u aut zlepšila. Jinak Ferarri má řazení pod volantem což už je paráda, vše na volantu tak si člověk připadá jak ještě větší závodník formule 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    Takže ta zjančená mula zase nejede to se tady mnozí rozčilovali a ejhle Ferreri opět postavilo nejdražší červenou popelnici světa.Už teď budou stavět novou,to se možná začnou soustředit na další sezónu už po čtvrtině sezóny a ne až po polovině jako doteď 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Sezona este ani nezacala a uz pasujes F na koniec pola?! Prosim ta nebud smiesny. Vies ako na tom bol MCL minuly rok a kde bol v prvej VC? Nech odjazdia aspon jednu VC potom mozes sudit aj ked aj to je kratky cas na obraz kto na com je.

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Jedná se o jeho odhad (třeba na základě údajů z jednotl. sektorů). Jak jsou na tom týmy, to zatím nikdo nedokáže přesně říct, takže bych tomu příliš velkou váhu nepřikládal. Uvidíme v Melbourne.

    Degradace pneu dle jeho pozorování:
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • g0dlike

      g0dlike

      XXX
      Jsem doufal, že aspoň ta šetrnost k pneu bude u Ferrari lepší. Jedinýmu RB dal nejmenší stupeň degradace? Pffff... Maluje čerta na zeď 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ladys

      ladys

      XXX
      Pokud se někdo soudný koukne na časy z testů,tak hned u Red Bullu zjistí,že si to autor napsal dle chuti.
      Za poslední dva dni ujel Red Bull jenom jednou více jak 5kol v kuse a to 10kol se zpomalením o 2,6s.
      Za ty předchozí ujel 1x8kol,1x9kol a 1x 16kol to bylo konstatní rychlostí.

      Fakt použitelný data pro porovnání 18
      Třeba se trefil,šance je neporovnatelná o proti Sportce...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    XXX
    Kde pracuje v současné době autor té tabulky??
    Prezentovat svoje úvahy bez podložení...
    Asi se potřebuje zviditelnit 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Zajímavé a jestli je to aspoň trochu přesné, tak v případě Red Bullu i tak trochu strašidelné. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Souhlas. Dokonce i v běžných sériových vozech se najdou technologie, které prošly vývojem v F1. Teď mě napadá třeba variabilní časování od Hondy (VTEC), které dodnes těží z poznatků získaných v F1 v 80. letech.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Zajímalo by mě, kde vzal hodnoty množství paliva...asi jen nástřel 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    To by nebylo tak špatné. Sice ztráta na Sodovky ale skoro stejně jako MCL (+ máme Alonsa, takže vlastně lépe než MCL) 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    XXX
    Pokud by se trefil, s RB by byla zase nuda, ale zbytek by si pěkně zazávodil...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Casy su sice pekne (pre mna vzhladomna Ferrari) ale ide iba o cisty cas na kolo teda Q. V zavode sa moze auto spravat uplne inak.... Cakajme teda az na tu AUS.

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        XXX
        To je pravda, zrovna F prohlašuje, že se potýká s nekonzistentním chováním... za týden a něco budem vědět trochu víc.
        I tak ale tuším, že by to mohlo být vyrovnanější v širším okruhu týmů.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000324

          uzivatel000324

          XXX
          Suhlasim aj aj mam taky pocit ze pole bude vyrovnanejsie... Moj odhad RB a MCL vpredu a potom zvysok teda Merc, F, Lotus, Sauber, India poradie som si vymyslel budu tesne pri sebe ako jeden velky balik....

          dodo

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama