DISKUZE K ČLÁNKU De la Rosa se snaží prosadit více testování v F1

Pedro de la Rosa volá po zvýšení testování v průběhu sezony. Podle něj to týmům může dlouhodobě ušetřit nějaké peníze a může to také rezervní jezdce uchrátnit před nepříjemnostmi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: De la Rosa se snaží prosadit více testování v F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 02.03.2012 13:40 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2012 07:17
má pravdu01! proč by mělo být drahé dvakát či… »
» uzivatel000415 (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2012 10:49
Pedro v tomhle máš pravdu. Navíc ta snaha snížit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Testy pre autá F1 úplne postačujú, lebo sú k dispozícii moderné nástroje, ktorými sú metóda CFD, aerotunel, navyše je možné auto skúšať aj pri propagačných jazdách, jazdách mladých pilotov, filmovačkách atď. V HRT by sa mali hlavne starať, aby mali včas urobené crash testy a poskladané auto na predsezónne testy načas, čo sa HRT doteraz ani raz načas nepodarilo, preto hovoria o nieočm inom, ako o tom, o čom majú hovoriť. Všetko je treba robiť na čas, lebo také sú pravidlá, ktoré FIA stanovila pre všetkých, preto by ich aj HRT malo dodržiavať ! 08

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Pedro v tomhle máš pravdu. Navíc ta snaha snížit náklady je mimo. Na jedné straně říkají snížíme, ale máme pro vás další novinku nebo omezení, ale je to v poho bude Vás to stát jen pár míčů. Tam kam je potřeba ty prach nejdou, ale to je dnes bohužel asi tou dobou.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Akorát Pedrovi do karet moc nehraje to, že je v týmu, který není schopný připravit auto včas. Prodrbali 12 dní testů, no možná 9 nebo 10 pokud bych započítal jízdy na starém voze. S takovou tuto myšlenku asi těžko bude prosazovat.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    má pravdu01! proč by mělo být drahé dvakát či třikrát za sezonu zůstat po závodním víkendu na okruhu ještě další dva dni a otestovat nějaké novinky? to už je, jak se říká, za jedny peníze ( tedy skoro, že ano04 ). pořád se mi to zdá levnější, než postup vývoje systémem Cimrmannových slepých uliček 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000714

    uzivatel000714

    XXX
    Osobně souhlasím ze zkušeným matadorem Pedrem 01
    je vidět že má hodně zkušeností

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama