DISKUZE K ČLÁNKU Lotus odhaluje nový monopost E20 (+ foto)

Stáj Lotus Renault GP dnes v Jerezu představila nový vůz pro sezónu 2012 - Lotus E20. Přinášíme vám první snímky a informace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lotus odhaluje nový monopost E20 (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 42, poslední 06.02.2012 11:23 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

erdedy

erdedy

XXX
A este aj CLEAR (anti-dandruff)... to Lopezovi uz asi netreba 06

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
No tak musim povedat, ze zatial "najelegantnejsi" cumak... 06

Ale vsimol som si paradox - pribudlo logo Rexona - no to snad nemyslia vazne, ked v kokpite sedi ICEman... 13 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Jakože bočnice odolá a nos se o ní roztříští? A proč jeden nos vyběhne a druhý ne, když mají špičku stejně vysoko, některé nové možná ještě výš? Proč o se takové možnosti nikdo z lidí okolo F1 nezmínil?

BTW, obecně nejnebezpečnější je náraz v místě, které je nejmíň chráněné, což by mohlo vypadat nějak takhle:
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Tak to je taky jedna možnost a asi nebezpečnější než nějaké karbonové úlomky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
Myslím, že to nie je správne. Starý nos by vybehol na bočnicu a mohol trafiť jazdca, nový nos sa deformuje o bočnicu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Takhle asi jo, teoreticky je to bezpečnější.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

XXX
no, a moc jim to tam nepáslo......

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Teď nevím, jestli tě chápu. Kolik to "přijde do kontaktu" zavisí na síle nárazu. Hodně zjednodušeně schematicky:
[odkaz na stránku]
Žádná část nosu sloužící jako deformační zóna (skoro až k zavěšení) nesmí ležet výš než 550 mm nad referenční rovinou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kiX

XXX
Hódně zajímavý přední křídlo... 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
Uf. Lotus udelal krasny auto. Mozna je to tim, ze fandim Kimimu ale tohle auto mi prijde opravdu krasny. McL ma teda taky hezky ale i ten hrb je tady udelan elegantne a to pridava lotusu dalsi plusove body. Ted uz "jen" aby ta formule byla rychla a bude zadelano na uspech. GO KIMI GO !!!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

a

XXX
Taky mi to přišlo dřív jako nesmysl, ale můj odhad je, že se asi počítá s tím, že se kus nosu ulomí(asi ta část, co se nasazuje s předním křídlem) a zbytek musí být stále dostatečně funkční.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

trutra

XXX
Vyzera fakt dobre len tam chybaju 3 pismenka JPS ale to je pre starsich.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Tak to samozřejmě ano. Ale do kontaktu s druhým vozem přijde špička a proto nemusí být celá horní plocha nosu níže než ??? mm. Stačilo by definovat výšku špičky a pak by nevznikaly takto nevzhledné tvary.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Necro

XXX
Opravdu si moc přeju, aby to auto jelo a Kimi byl zpět se vší parádou! Jinak přední křídlo vypadá hodně zajímavě. GO Kimi! Go Romain!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

matin

XXX
Myslim ze nejhezci z osklivych nosu. Jsem moc rad, ze vuz vypada jaks taks k svetu, bo jim letos budu fandit 04 Jinak dle meho celkem laickeho pohledu nejmene revolucni vuz z tech prozatim predstavenych. Ale ten cerny lak take muze spoustu detailu sktyt. Takze hosi z Lotusu, zejmena Kimi go go go!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petr Z.

XXX
Letos fandím Kimimu a Lotusu, pak Mclarenu... Ostatí se uvidí. GO Kimi, GO, GO, GO!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
Myslím, že RB bude mať od diery airboxu väčšie zaoblenie kapotáže, mám pocit, že ostrý polomer trochu kazí prúdenie na zadné krídlo, zvlášť pri vybočení.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Dostane to monokok (nejpevnější část vozu) a dostane to nosem (deformační zónou), který je z principu proti monokoku "měkký". Plus tam přijde ke slovu boční nárazová struktura a další části obou vozů, které absorbují velkou část kinetické energie nárazu.

U starých vysokých nosů mohla část projít přes vršek boku do kokpitu a zranit pilota. Teď by musel projít skrz monokok, což nedokáže. Leda by byl náraz příliš silný a potkaly se dva monokoky. Pak by "vyhrál" ten, který by narazil předkem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

XXX
Kmi tvrdí,že Lotus dokáže postaviť víťazné auto,toto bude možno jeden z krokov.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

XXX
Auto celkovo nemusí byť zaujímavé,ale predné krídlo zaujímavé je,a to veľmi.Je vybavené difúzormi.Toto krídlo je úplne odlišné od ostatných.Som zvedavý ako bude fungovať.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama