DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý designér Jordanu Anderson o dosud představenych vozech

Gary Anderson analyzuje 4 dosud představené vozy sezony 2012. U McLarenu postrádá jeden důležitý detail. A bude Force India černým koněm sezony?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bývalý designér Jordanu Anderson o dosud představenych vozech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 05.02.2012 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2012 08:47
Výhodné je mít předek výše, ne shod. Teď musí… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2012 11:48
Jak už jsem někde psal, vypadá to až moc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • f1fan

    XXX
    mne osobne sa nos noveho ferrari paci viac nez FI. a mam takeho tusaka ze kto tu bude musiet nieco prerabat, je mclaren. bez ohladu na to co hovori pan anderson

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Jak už jsem někde psal, vypadá to až moc jednoduše. Pochybuju, že zrovna tohle je ideální řešení. Takže počítám, že ve finále to bude po vzoru FI... A jestli ne, tak to bude celkem překvapení 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • elrik

    XXX
    Andersonovo zhodnoceni je docela o nicem. poradne nevi, kdo co nasadi a uz rozhoduje o tom kdo s kym bude srovnatelny.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Já už jsem si zvykl na Caterham a hrbatý čumák FI se mi i docela líbí, zato hrabicohrb Ferrari...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • štéfa

    XXX
    Já to vidím tak, že si stejně všichni zvykneme. A já si osobně už zvykl...a co mě teď nejvíc trápí, že ještě tak dva tři měsíce budeme muset poslouchat dlouhé úvahy o "platypusech" ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    myslím, že představená podoba toho hrbu u Ferrari není finální...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Když narazí špička čumáku na pneumatiku pod osou kola, tak točící se pneu odstrčí auta od sebe.
    Když narazí špička čumáku na pneumatiku nad osou kola, tak točící se pneumatika navalí zadní auto na pneumatiku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      XXX
      To je příliš zjednodušené, musí se brát v úvahu síla kterou narazí, setrvačnost, to že může čumák zůstat "zapíchnutý" v pneu, zvednutím se změní přítlak předku, deformace předku atd. Prostě prezentovat to jako že se auto nezvedne je hloupost (a hlavně se to nestávalo už teď), tomu nárazu z boku už by se dalo věřit spíš.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Pokud jde o bezpečnost, tak je bezpečnější, když se špička dotkne pneu pod osou než nad osou. O nic jiného mi nejde.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Dobrej kytarista 11 [odkaz na stránku]

    BTW představení Lotusu je v 17:00

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    K anketě - nejhezčí je moje F2012 s čumákem á la McLaren 12:
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    neviem, či by stihli crash testy ...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ivvo

    XXX
    Nejde o zadní náraz, ale hlavně o boční. Došlo totiž ke 2 změnám pravidel - snížení nosu a zárověň o zvýšení boční deformační zony do výše tohoto nového nosu. Prostě nechtějí, aby při bočním nárazu špice jiné formule prorazila monokok a potkala se s jezdcem uvnitř.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • padadu

    XXX
    to je tedy porovnani... to je odbornik? Pouzivat terminy, toto vypada dobre, toto me nenadchlo, toto neni nic zvlastniho... to toho tedy rekl 07

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Taky se mi nezdá, proč by měl být ten hrb tak aerodynamický výhodný. Kdyby to bylo výhodné, tak by to použili už dřív a nečekali až budou muset kvůli pravidlům.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      XXX
      Taky bych řekl. FI a Caterham to ještě mají díky žlábku uprostřed jakžtakž čisté, ale ta krabicoidní odhadem třicetistupňová šikmina Ferrari ve mně teda moc důvěry nebudí. 07

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      XXX
      Výhodné je mít předek výše, ne shod. Teď musí být čumák dole, zbytek ne, proto zvolili takovej přechod.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        XXX
        Dobře, tohle zní logicky v případě Caterhamu, který potřebuje hrb, tak jak ho má, kvůli zavěšení. Force India by ale nemusela mít takový tvar, protože push rod je až nějakých 15 cm za horní hranou hrbu, a ta hnusná krabice Ferrari vypadá být zbytečně vysoká, když je přední horní rameno zavěšení ukotveno odhadem 7 cm pod hrbem.

        Navíc jsou si zatím všechny hrby podobné úhlem zvednutí, takže je možné, že jejich tvar má nějaký aerodynamický důvod, který my, laici, nejsme schopní rozklíčovat.

        Ačkoliv u Ferrari mi jako jediný rozumný důvod tak vysoké, hranaté krabice přijde, aby to nejezdilo moc rychle na rovinkách. 03 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ferrarak

          XXX
          alonso je spickovy pilot tak mu davaju treti rok vyzvy v podobe nekonkurencieschopnych aut inak si to neviem vysvetlit

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Na ten "nos" v přední části přišlo jako náhodou tolik týmů?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama