DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý designér Jordanu Anderson o dosud představenych vozech
Gary Anderson analyzuje 4 dosud představené vozy sezony 2012. U McLarenu postrádá jeden důležitý detail. A bude Force India černým koněm sezony?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bývalý designér Jordanu Anderson o dosud představenych vozech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jiras
11:36 05.02.2012 XXX
To je příliš zjednodušené, musí se brát v úvahu síla kterou narazí, setrvačnost, to že může čumák zůstat "zapíchnutý" v pneu, zvednutím se změní přítlak předku, deformace předku atd. Prostě prezentovat to jako že se auto nezvedne je hloupost (a hlavně se to nestávalo už teď), tomu nárazu z boku už by se dalo věřit spíš.
hmmm
11:04 05.02.2012 XXX
Dobře, tohle zní logicky v případě Caterhamu, který potřebuje hrb, tak jak ho má, kvůli zavěšení. Force India by ale nemusela mít takový tvar, protože push rod je až nějakých 15 cm za horní hranou hrbu, a ta hnusná krabice Ferrari vypadá být zbytečně vysoká, když je přední horní rameno zavěšení ukotveno odhadem 7 cm pod hrbem.
Navíc jsou si zatím všechny hrby podobné úhlem zvednutí, takže je možné, že jejich tvar má nějaký aerodynamický důvod, který my, laici, nejsme schopní rozklíčovat.
Ačkoliv u Ferrari mi jako jediný rozumný důvod tak vysoké, hranaté krabice přijde, aby to nejezdilo moc rychle na rovinkách.
Navíc jsou si zatím všechny hrby podobné úhlem zvednutí, takže je možné, že jejich tvar má nějaký aerodynamický důvod, který my, laici, nejsme schopní rozklíčovat.
Ačkoliv u Ferrari mi jako jediný rozumný důvod tak vysoké, hranaté krabice přijde, aby to nejezdilo moc rychle na rovinkách.
eR
10:21 05.02.2012 XXXhmmm
10:11 05.02.2012 XXX
K anketě - nejhezčí je moje F2012 s čumákem á la McLaren :
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
ivvo
09:24 05.02.2012 XXX
Nejde o zadní náraz, ale hlavně o boční. Došlo totiž ke 2 změnám pravidel - snížení nosu a zárověň o zvýšení boční deformační zony do výše tohoto nového nosu. Prostě nechtějí, aby při bočním nárazu špice jiné formule prorazila monokok a potkala se s jezdcem uvnitř.