DISKUZE K ČLÁNKU Bývalý designér Jordanu Anderson o dosud představenych vozech

Gary Anderson analyzuje 4 dosud představené vozy sezony 2012. U McLarenu postrádá jeden důležitý detail. A bude Force India černým koněm sezony?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bývalý designér Jordanu Anderson o dosud představenych vozech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 05.02.2012 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2012 08:47
Výhodné je mít předek výše, ne shod. Teď musí… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2012 11:48
Jak už jsem někde psal, vypadá to až moc… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

McMatej

McMatej

XXX
Pokud jde o bezpečnost, tak je bezpečnější, když se špička dotkne pneu pod osou než nad osou. O nic jiného mi nejde.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

f1fan

XXX
mne osobne sa nos noveho ferrari paci viac nez FI. a mam takeho tusaka ze kto tu bude musiet nieco prerabat, je mclaren. bez ohladu na to co hovori pan anderson

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
g0dlike

g0dlike

XXX
Jak už jsem někde psal, vypadá to až moc jednoduše. Pochybuju, že zrovna tohle je ideální řešení. Takže počítám, že ve finále to bude po vzoru FI... A jestli ne, tak to bude celkem překvapení 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

elrik

XXX
Andersonovo zhodnoceni je docela o nicem. poradne nevi, kdo co nasadi a uz rozhoduje o tom kdo s kym bude srovnatelny.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

XXX
To je příliš zjednodušené, musí se brát v úvahu síla kterou narazí, setrvačnost, to že může čumák zůstat "zapíchnutý" v pneu, zvednutím se změní přítlak předku, deformace předku atd. Prostě prezentovat to jako že se auto nezvedne je hloupost (a hlavně se to nestávalo už teď), tomu nárazu z boku už by se dalo věřit spíš.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Já už jsem si zvykl na Caterham a hrbatý čumák FI se mi i docela líbí, zato hrabicohrb Ferrari...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

štéfa

XXX
Já to vidím tak, že si stejně všichni zvykneme. A já si osobně už zvykl...a co mě teď nejvíc trápí, že ještě tak dva tři měsíce budeme muset poslouchat dlouhé úvahy o "platypusech" ...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
g0dlike

g0dlike

XXX
myslím, že představená podoba toho hrbu u Ferrari není finální...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ferrarak

XXX
alonso je spickovy pilot tak mu davaju treti rok vyzvy v podobe nekonkurencieschopnych aut inak si to neviem vysvetlit

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Dobře, tohle zní logicky v případě Caterhamu, který potřebuje hrb, tak jak ho má, kvůli zavěšení. Force India by ale nemusela mít takový tvar, protože push rod je až nějakých 15 cm za horní hranou hrbu, a ta hnusná krabice Ferrari vypadá být zbytečně vysoká, když je přední horní rameno zavěšení ukotveno odhadem 7 cm pod hrbem.

Navíc jsou si zatím všechny hrby podobné úhlem zvednutí, takže je možné, že jejich tvar má nějaký aerodynamický důvod, který my, laici, nejsme schopní rozklíčovat.

Ačkoliv u Ferrari mi jako jediný rozumný důvod tak vysoké, hranaté krabice přijde, aby to nejezdilo moc rychle na rovinkách. 03 18

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Když narazí špička čumáku na pneumatiku pod osou kola, tak točící se pneu odstrčí auta od sebe.
Když narazí špička čumáku na pneumatiku nad osou kola, tak točící se pneumatika navalí zadní auto na pneumatiku.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

XXX
neviem, či by stihli crash testy ...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

XXX
Dobrej kytarista 11 [odkaz na stránku]

BTW představení Lotusu je v 17:00

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
K anketě - nejhezčí je moje F2012 s čumákem á la McLaren 12:
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ivvo

XXX
Nejde o zadní náraz, ale hlavně o boční. Došlo totiž ke 2 změnám pravidel - snížení nosu a zárověň o zvýšení boční deformační zony do výše tohoto nového nosu. Prostě nechtějí, aby při bočním nárazu špice jiné formule prorazila monokok a potkala se s jezdcem uvnitř.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

XXX
Výhodné je mít předek výše, ne shod. Teď musí být čumák dole, zbytek ne, proto zvolili takovej přechod.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

padadu

XXX
to je tedy porovnani... to je odbornik? Pouzivat terminy, toto vypada dobre, toto me nenadchlo, toto neni nic zvlastniho... to toho tedy rekl 07

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Taky bych řekl. FI a Caterham to ještě mají díky žlábku uprostřed jakžtakž čisté, ale ta krabicoidní odhadem třicetistupňová šikmina Ferrari ve mně teda moc důvěry nebudí. 07

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Taky se mi nezdá, proč by měl být ten hrb tak aerodynamický výhodný. Kdyby to bylo výhodné, tak by to použili už dřív a nečekali až budou muset kvůli pravidlům.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Taky jsem to chtěl napsat, ale byl si rychlejší. Dokonce bych řekl, že Ferrari má špičku o kousek výš než vloni.

Nepsalo se něco o tom, že je to kvůli výhledu z vozu??

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu