DISKUZE K ČLÁNKU Požár Heidfeldova vozu zřejmě způsobil dlouhý pit stop

Renault Nicka Heidfelda vzplanul s největší pravděpodobností kvůli příliš dlouhé zastávce v boxech. Trojnásobně delší stání způsobilo přehřátí výfukového potrubí, které zapříčinilo požár.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Požár Heidfeldova vozu zřejmě způsobil dlouhý pit stop

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 02.08.2011 14:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ala6

    XXX
    Pry to nebyla "pouze" dlouha zastavka, ale i Nickova blbost. Sama o sobe by doba v boxech problemem nebyla, ale on celou dobu drzel motor na omezovaci. Jeste nez zacal odjizdet, tak mu motor konzumoval ventily.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      XXX
      Taky se mi to jejich vyjádření moc nezdá. Musí přeci počítat s problémy při zastávce nebo třeba se stop and go.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Oňo

        XXX
        Máš pravdu, v prípade dlhšieho státia, je potreba zo strany mechanikov nasadiť chladiace ventilátory na bočné náporové šachty chladenia, čo mechanici opomenuli, alebo sa tým nezaoberali preto, lebo tieto majú byť v boxovej uličké na poste výmeny pneumatík pripravené aj na tento ojedinelý prípad dlhšieho státia, čo tím Renault nemal. Preto viniť za to Nicka nie je len neiformovanosť, ale bezočivosť ! Veď takáto vec sa môže stať hociktorému inému závodníkovi, preto by pripravenosť prídavného chladenia v boxovej uličke mala kontrolovať z bezpečnostných dôvodov FIA ! Načo sú tam traťový komisári, aby obzerali F1 babes ? 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          XXX
          to je ale přeci úplná blbost, co píšeš. pokud motor neběží na plné otáčky ( do omezovače ) je takováhle zastávka úplně v pohodě, pokud tedy není problém ještě nekde jinde. ventilátory tam samozřejmě mají, ale úvaha o jejich nasazení v případě problému s maticí při výměne kola je úplně zcestná. rozhodně nejsem fanouškem FIA, ale v tomhle případě bych ji rozhodně nevinil.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ala6

            XXX
            On Nicka neprimo obvinil osobne Eric Boullier, takze v tymu vedi, ze to neni vina ciste motoru. Dneska na to maji ruzne kontrolky na lizatku, ale princit je stejny. Driv tam strcili placacku a pilot pustil plyn a seslapl brzdu - na to dojel nedavno Massa, kdyz neslapl na brzdy a prokluzovala mu spojka. Pak se lizatko otocilo a teprve tekdy ma pilot znovu vytocit motor a zaradil. Tohle Nick neudelal a odpravil motor.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Oňo

            XXX
            O poruche motora nebola reč, ale o horiacom aute. Alebo že by ste si to zle preložiliz maďarčiny ? 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama