DISKUZE K ČLÁNKU Týmy se dohodly na nových motorech: 1,6litrové V6 turbo od roku 2014

Týmy Formule 1 se společně s výrobci dohodly na zamítnutí původních plánů pro ekologické R4 motory od roku 2013. Změna se o rok odkládá, od roku 2014 bychom se měli setkávat s 1,6litrovými V6 turbomotory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy se dohodly na nových motorech: 1,6litrové V6 turbo od roku 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 27.06.2011 12:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 6 lidí) 23.06.2011 09:44
Zajimalo by mě co na to říká Craig Pollock a… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 22.06.2011 21:29
Ja verim, ze to tak zostane. Bolo by to trochu… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 23.06.2011 09:20
Pre niekoho "rev" a pre ineho "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lojzko

XXX
Trhá si vlasy a sproste nadáva ! 18 18 18

+ 4 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Úplne s tebou súhlasím, lebo hoci je to krátke, je to úplne výstižné ! 11

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

XXX
Tu dohodu považuji za vítězství emocí a prohru rozumu... 07

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Gregorius

XXX
Ale zase hůř v celkové hmotnosti...

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

XXX
Viz článek [odkaz na stránku]

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
06 "viac pasik = viac Adidas / viac valec = viac F1" 06

V6-ka oproti R4 bude na tom lepsie minimalne v tazisku ako spominal v rozhovore (tusim) Whitmarsh.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
Jaký je v tom vlastně rozdíl, krom počtu válců? Nedokážu pochopit že omezují i počet válců, stačilo by omezit oběm motoru a plnící tlak, ale počet válců bych nechal na výrobcích, ať si většina dělá šestiválec, Ferko třeba dvanáctiválec a Renault čtyřválec, vždy podle chuti toho kterého soudruha.

+ 2 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

airwar

XXX
Kvalita zvuk motoru nemá žádnou souvislost s oběmem motoru nebo s otáčkami motoru.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hemmis

XXX
no a honda V-TEC

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Speed

XXX
Pure je bublina. Něvěřim jim vubec nic

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kubiix

kubiix

XXX
Zajimalo by mě co na to říká Craig Pollock a jeho PURE

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Pre niekoho "rev" a pre ineho "rajska hudba" 01 14 13

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Lojzko

XXX
Dnes už BMW a TOYOTA majú systém Valvetronic a Fiat svoj systém časovania ventilov. A F1, ktorá by mala byť nositeľom pokroku používa ako pohonnú jednotku staré nepružné šunťáky ! Hlavne že majú 8 valcov a revú ako drbnuté! 11

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
Prečo by nemohli jazdiť v tom čo doteraz? Zvuk to má pekný, valcov tiež dosť...

+ 3 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
To by mě taky zajímalo. Ty současné motory jsou zakonzervovány až do roku 2013 ?

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pec

XXX
2014 je pozdě, chtěl jsem, aby to přišlo co nejdřív a rozjel se v této éře znovu Schumi. Byly by to nové podmínky pro všechny týmy a jezdce, to by byla šance. Škoda, že to bude až tak pozdě. V čem jako chtějí jezdit 2012 a 2013? V tom v čem ted? No nazdar 20

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hemmis

XXX
ješte rozšířit formule na 2 metry místo 1,8m a skrátit tak maximálně na 4,5 m protože délka kome pěti metrů při takové malé šířce je hruza .pryč z kers a drs na co bohatě stačí pirelky

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Ja verim, ze to tak zostane. Bolo by to trochu divne spravit motor ne 2 roky a potom robit dalsi novy. A v to verim, ze si tak trochu pripravili vyrobcovia fundament na dalsie vyjednavanie pred 2014.
A ked bude Renault proti... No co uz - nech idu alebo sa prisposobia. Maximalne mazem avatar! 17 19 a tak sa pri tej pril prilezotosti pytam zastupcov inych (neproblemovych 06 ) stajni: Prichylite potom jednoho skrachovaneho fandu timu s bohatou sportovou minulostou? 19

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

IJK

XXX
Zaplať pánbů za rozumný kompromis, předsi jen F1 má dost daleko do Golfa v TDíčku nahlínách f metle, a snad to tak i zůstane.

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
ja som za 7valec, alebo 5valec, aj 3valec by nebol zlý

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama