DISKUZE K ČLÁNKU Týmy se dohodly na nových motorech: 1,6litrové V6 turbo od roku 2014

Týmy Formule 1 se společně s výrobci dohodly na zamítnutí původních plánů pro ekologické R4 motory od roku 2013. Změna se o rok odkládá, od roku 2014 bychom se měli setkávat s 1,6litrovými V6 turbomotory.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Týmy se dohodly na nových motorech: 1,6litrové V6 turbo od roku 2014

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 27.06.2011 12:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 6 lidí) 23.06.2011 09:44
Zajimalo by mě co na to říká Craig Pollock a… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 22.06.2011 21:29
Ja verim, ze to tak zostane. Bolo by to trochu… »
» erdedy (Hlasovali 5 lidé) 23.06.2011 09:20
Pre niekoho "rev" a pre ineho "… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • dannak

      XXX
      Kdyby napravy byly napojeny primo na motor, mozna i jo. ale to by nebylo nejpraktictejsi reseni, proto tam je jeste prevodovka. Takze se neboj. pokud to nekdo nenaridi od stolu, tak snad neni duvod se bat. Ikdyz nejaky uvahy kolem zmeny velikosti rafku byly, ale to souviseslo tusim s Pireli, nikoli s motory.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Díky! Díky! Díky! Všem!!! 11 01 01 01

    Aj Tebe Petre, za jednu z najlepsich sprav v poslednom obdobi! 14 03 "A ze mi to dalo prace tych "nasich" vagabundov presvedcit...!!!" 14 13 06 19
    04 "Uz sa tesim na novy Latitude a Lagunu Coupe s novym certovsky nabrusenym V6!" 06

    Idem to zapit! 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Dobrej kompromis. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Martin

    XXX
    Čo všetci máte s tým zvukom a argumentami, že to nebude ono. Ja myslím, že to bude celkom dobré. Turbá tu už boli a myslím, že v roku 1988 motory točili cca 12 000 obrátok a nezneli vôbec zle. A pred rokom 1988 boli obrátky motorov ešte nižšie a rozhodne sa bolo na čo pozerať, a tiež aj bolo čo počúvať. No uvidíme, ako to páni z FIA oklieštia, ale rozhodne sa nám tu črtá (staro)nová zaujímavá éra v F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • janco

    XXX
    ach jaj dufam ze to obmedzia na nejakych 10k otacok a bude zvuk v prdeli

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      Kvalita zvuk motoru nemá žádnou souvislost s oběmem motoru nebo s otáčkami motoru.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama